Euskara eta Gaztelania / Euskara y Castellano
E-LEARNING SEKUENTZIAK /SECUENCIAS E-LEARNING
2.- Aplikazio praktikoa
23 de 28
0%

2.- Aplikazio praktikoa

2. URRATSA: Segida didaktikoak LAMSen editatu eta diseinatzea.

Urrats honetan, “Ilargiari buruzko wikia” izeneko segida didaktikoa hartuko dugu oinarritzat, editatzeko. Ikus dezagun nola egin, urratsez urrats.

Diseinu-ingurunean sartzea

Gure segidak diseinatzeko edo lehendik sortuta dagoen segida bat editatzeko, klik egin LAMSen hasiera-pantailako Segiden dis. fitxan.

Segidak sortzek ingurunea nabigatzailearen leiho berri batean irekiko da.

Garrantzizkoa da LAMSen ongi-etorri orria ez ixtea. Ixten badugu, ezin izango dugu segidak diseinatzeko leihoan lan egin eta berriz sartu beharko dugu.

LAMSen diseinu-ingurunea oso bisuala eta erabiltzeko erraza da. Segidak sortzeko , jarduerak aukeratu, arrastatu eta diseinurako gunean askatuko ditugu; ondoren, antolatu eta elkarren artean lotuko ditugu batetik bestera trantsizioak aplikatuz. Horrela, ikasleek egin beharko duten ibilbidea ezarriko dugu.

LAMSen diseinu-leihoan, lau atal daude:

  1. Goitibeherako menuak; menu horietatik segidak kudeatzeko eskuragarri dauden aukera guztietarako sarbidea dago.
  2. Lasterbideak; editatzen ari garen segidan ekintzarik ohikoena egiteko botoi-barra, hala nola kopiatu eta itsasteko, gordetzeko, trantsizioak txertatzeko, segidetako jardueren arteko fluxuak ezartzeko, etab. (Aukera guztiak 4. atalean azaltzen dira zehatz-mehatz)
  3. Jarduera-liburutegia. Segidak konfiguratzeko LAMSek ematen dituen jarduera moten zerrenda. Askotariko jarduerak ditugu (lankidetzarako jarduerak, ideiak eztabaidatu eta partekatzekoak, etab.), eta jarduera horiek nahi dugun erara konbina ditzakegu gure ikaskuntza-ibilbideak sortzeko. (5. atalean jarduera mota guztiei buruzko azalpen zehatza agertzen da)
  4. Sortzeko gunea. Erdigunea da; bertan, sortzen dugun segida eratuko dugu.

Lehenik eta behin, erabiltzeko “libre” dagoen segida bat bilatuko dugu. Horretarako, klik egingo dugu Segiden diseinua fitxan.

Berehala, segida didaktikoak editatu eta sortzeko pantaila biltzen duen leihoa irekiko zaigu. Kasu honetan, segida didaktiko hau erabiliko dugu: Ilargiari buruzko wikia. Segida hori aurkitzeko, klik egingo dugu Ireki botoiaren gainean; segida didaktikoa aukeratu eta Segidaren egilea ikuspegia izango dugu.

Ondoren, aprobetxatu nahi ez ditugun segidako elementuak zaborrontzira arrastatuko ditugu.

Segidaren egilearen ikuspegia

Segidaren ikuspegia, 3 jarduera ezabatzen ari garela

Ayuda

ayuda
  1. Menú izquierdo (en orden de arriba a abajo): icono página principal del curso (home), iconos tamaño de la fuente, icono impresión del módulo, icono acceso a la ayuda, índice del contenido, bibliografía y enlace al cuestionario de colaboración.
  2. Barra nombre del material y título de la sección actual.
  3. Flechas de navegación (página siguiente o anterior).
  4. Espacio para el contenido.

Autor:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

glosario

Aurkibidea/ Índice

  1. AURKEZPENA / PRESENTACIÓN
    1. Gure 1,2,3
    2. Nuestro 1,2,3
    3. Aurkezpena
    4. Presentación
    5. Gida Maila
    6. Niveles Guía
  2. HOD MULTZOA. 5 MAILA /SELECCIÓN DE ODES. 5º PRIMARIA
    1. Deskribapena
    2. Descripción
    3. Deskribapena
    4. Descripción
    5. Lengua. Contenidos 5º CURSO
    6. Unidad didáctica 1
    7. Unidad didáctica 2
    8. Unidad didáctica 3
    9. Unidad didáctica 4
    10. Unidad didáctica 5
    11. Unidad didáctica 6
    12. Unidad didáctica 7
    13. Unidad didáctica 8
    14. Unidad didáctica 9
    15. Unidad didáctica 10
    16. Unidad didáctica 11
    17. Unidad didáctica 12
    18. Unidad didáctica 13
    19. Unidad didáctica 14
    20. Unidad didáctica 15
  3. HOD MULTZOA. 6 MAILA /SELECCIÓN DE ODES. 6º PRIMARIA
    1. LENGUA. Contenidos 6º CURSO
    2. UNIDAD 1
    3. UNIDAD 2
    4. UNIDAD 3
    5. UNIDAD 4
    6. UNIDAD 5
    7. UNIDAD 6
    8. UNIDAD 7
    9. UNIDAD 8
    10. UNIDAD 9
    11. UNIDAD 10
    12. UNIDAD 11
    13. UNIDAD 12
    14. UNIDAD 13
    15. UNIDAD 14
    16. UNIDAD 15
  4. JARDUERA MOTAK /TIPOS DE ACTIVIDADES
    1. Azalpena
    2. Descripción
    3. Jarduera motak/ Tipo de actividades
    4. Tipología de actividades
    5. Tipología de actividades
    6. Tipología de actividades
    7. Tipología de actividades
    8. Tipología de actividades
    9. Tipología de actividades
    10. Tipología de actividades
    11. Tipología de actividades
  5. ESKOLA 2.0-KO EDUKIAK /CONTENIDOS ESKOLA 2.0
    1. Aurkezpena/ Presentación
  6. E-LEARNING SEKUENTZIAK /SECUENCIAS E-LEARNING
    1. Aurkezpena
    2. Presentación
    3. Deskripabena
    4. Descripción. Presentando LAMS
    5. Deskripabena
    6. Descripción
    7. 1.- Zein da gure abiapuntua?
    8. 1.- ¿De dónde partimos?
    9. 1.- Zein da gure abiapuntua?
    10. 1.- ¿De dónde partimos?
    11. 1.- Zein da gure abiapuntua?
    12. 1.- ¿De dónde partimos?
    13. 1.- Zein da gure abiapuntua?
    14. 1.- ¿De dónde partimos?
    15. 1.- Zein da gure abiapuntua?
    16. 1.- ¿De dónde partimos?
    17. 2.- Aplikazio praktikoa
    18. 2.- Aplicación práctica
    19. 2.- Aplikazio praktikoa
    20. 2.- Aplicación práctica
    21. 2.- Aplikazio praktikoa
    22. 2.- Aplicación práctica
    23. 2.- Aplikazio praktikoa
    24. 2.- Aplicación práctica
    25. 2.- Aplikazio praktikoa
    26. 2.- Aplicación práctica
    27. 3.- Gure SD propioa
    28. 3.- Nuestra propia SD
  7. OINARRIAK/ FUNDAMENTACIÓN
    1. Aurkezpena
    2. Presentación
    3. Proiektuaren Osagaiako
    4. Componentes del proyecto
    5. Proiektuaren esparru orokorra
    6. Marco general del proyecto
    7. Irakasleen IKT estadioak
    8. Estadios TIC del profesorado
    9. Materiales de trabajo en el aula
    10. Materiales de trabajo en el aula
    11. Proiektuko osagaien eta IKT arteko lotura
    12. Interrelación componentes
    13. IKTen erabilera-maila ikasgelan
    14. Niveles uso de las TIC en el aula
    15. Niveles uso de las TIC en el aula
    16. Niveles uso de las TIC en el aula

Bibliografia/ Bibliografía

  • Mishra, P., & Koehler, M. J. 2006 Technological Pedagogical Content Knowledge: A new framework for teacher knowledge.
    Teachers College Record. Pág. 108(6), 1017-1054.

Lagundu/Colabora

Inicio
Disminuir tamaño de letra
Aumentar tamaño de letra
Ayuda
Anterior
Siguiente
Apartados
Debes visitar los apartados anteriores antes de visitar éste