Euskara eta Gaztelania / Euskara y Castellano
E-LEARNING SEKUENTZIAK /SECUENCIAS E-LEARNING
1.- Zein da gure abiapuntua?
15 de 28
0%

1.- Zein da gure abiapuntua?

Erregistro-eredua

Segida didaktiko bat azken helburu baten arabera planifikatu eta ordenatu diren segidako jarduera batzuez osatuta dago. Hasierako unean, hots, segida didaktiko propio baten zati izan daitekeen HOD bakoitza identifikatzean, segidaren baitan baliabide hori aplikatuta zer helburu edo xede dugun jasota utzi behar dugu.

Segidan agertzen den taulan, segida didaktiko batean sartzeko beharrezkotzat jotzen ditugun baliabide edo jardueren daturik adierazgarrienak antolatzea ahalbidetuko duen eredu bat bildu dugu.

Eremu bakoitzak informazio espezifiko bat ezartzen du; informazio horri esker, segida didaktikoan elementu bat non eta noiz sartu behar dugun erabaki ahal izango dugu.Oharren atala aurreko eremuetan bildu ez diren eta segida planifikatzeko ezinbestekoak izango diren elementuak gehitzeko eremua da. Segida didaktiko propioen egileak garenez, sortuko dugun materialerako erabilgarriena iruditzen zaigun informazioa bildu behar dugu hor.

Ikus dezagun proposatzen dugun eredua:

 

Bete beharreko eremuak:

  • HOD: Atal hau HODaren izenburua edo izena adierazteko da.
  • Curriculum-gaia: Eremu honetan, aukeratutako baliabideak jorratzen duen gaia nabarmen dezakegu. Curriculumeko alderdi zehatz eta espezifikoa edo gai orokor bat izan daiteke.
  • Oinarrizko gaitasunak: Eremu honetan, baliabidea erabiltzean gehien aplikatuko diren gaitasunak adieraz ditzakegu.
  • Sailkapena: Atal honetan, aukeratutako jarduerak edo HODak barnean hartzen duen jarduera mota adieraztea komeni da. Hainbat jarduerak edo baliabidek eduki jakin bat arakatzeko (Ar), lantzeko (Jr, jarraipena), aztertzeko (Si, sintesia) eta/edo ebaluatzeko (Eb) aukera emango digu. Kontua da baliabide edo HOD hori non den sendoagoa adieraztea.
  • Oharrak: Atal honek nabarmendu nahi ditugun HODaren elementuak deskribatzea ahalbidetzen digu, ondoren erabiltzeko. Segida baten baitan biltzeko erabilgarria izango da.

Ayuda

ayuda
  1. Menú izquierdo (en orden de arriba a abajo): icono página principal del curso (home), iconos tamaño de la fuente, icono impresión del módulo, icono acceso a la ayuda, índice del contenido, bibliografía y enlace al cuestionario de colaboración.
  2. Barra nombre del material y título de la sección actual.
  3. Flechas de navegación (página siguiente o anterior).
  4. Espacio para el contenido.

Autor:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

glosario

Aurkibidea/ Índice

  1. AURKEZPENA / PRESENTACIÓN
    1. Gure 1,2,3
    2. Nuestro 1,2,3
    3. Aurkezpena
    4. Presentación
    5. Gida Maila
    6. Niveles Guía
  2. HOD MULTZOA. 5 MAILA /SELECCIÓN DE ODES. 5º PRIMARIA
    1. Deskribapena
    2. Descripción
    3. Deskribapena
    4. Descripción
    5. Lengua. Contenidos 5º CURSO
    6. Unidad didáctica 1
    7. Unidad didáctica 2
    8. Unidad didáctica 3
    9. Unidad didáctica 4
    10. Unidad didáctica 5
    11. Unidad didáctica 6
    12. Unidad didáctica 7
    13. Unidad didáctica 8
    14. Unidad didáctica 9
    15. Unidad didáctica 10
    16. Unidad didáctica 11
    17. Unidad didáctica 12
    18. Unidad didáctica 13
    19. Unidad didáctica 14
    20. Unidad didáctica 15
  3. HOD MULTZOA. 6 MAILA /SELECCIÓN DE ODES. 6º PRIMARIA
    1. LENGUA. Contenidos 6º CURSO
    2. UNIDAD 1
    3. UNIDAD 2
    4. UNIDAD 3
    5. UNIDAD 4
    6. UNIDAD 5
    7. UNIDAD 6
    8. UNIDAD 7
    9. UNIDAD 8
    10. UNIDAD 9
    11. UNIDAD 10
    12. UNIDAD 11
    13. UNIDAD 12
    14. UNIDAD 13
    15. UNIDAD 14
    16. UNIDAD 15
  4. JARDUERA MOTAK /TIPOS DE ACTIVIDADES
    1. Azalpena
    2. Descripción
    3. Jarduera motak/ Tipo de actividades
    4. Tipología de actividades
    5. Tipología de actividades
    6. Tipología de actividades
    7. Tipología de actividades
    8. Tipología de actividades
    9. Tipología de actividades
    10. Tipología de actividades
    11. Tipología de actividades
  5. ESKOLA 2.0-KO EDUKIAK /CONTENIDOS ESKOLA 2.0
    1. Aurkezpena/ Presentación
  6. E-LEARNING SEKUENTZIAK /SECUENCIAS E-LEARNING
    1. Aurkezpena
    2. Presentación
    3. Deskripabena
    4. Descripción. Presentando LAMS
    5. Deskripabena
    6. Descripción
    7. 1.- Zein da gure abiapuntua?
    8. 1.- ¿De dónde partimos?
    9. 1.- Zein da gure abiapuntua?
    10. 1.- ¿De dónde partimos?
    11. 1.- Zein da gure abiapuntua?
    12. 1.- ¿De dónde partimos?
    13. 1.- Zein da gure abiapuntua?
    14. 1.- ¿De dónde partimos?
    15. 1.- Zein da gure abiapuntua?
    16. 1.- ¿De dónde partimos?
    17. 2.- Aplikazio praktikoa
    18. 2.- Aplicación práctica
    19. 2.- Aplikazio praktikoa
    20. 2.- Aplicación práctica
    21. 2.- Aplikazio praktikoa
    22. 2.- Aplicación práctica
    23. 2.- Aplikazio praktikoa
    24. 2.- Aplicación práctica
    25. 2.- Aplikazio praktikoa
    26. 2.- Aplicación práctica
    27. 3.- Gure SD propioa
    28. 3.- Nuestra propia SD
  7. OINARRIAK/ FUNDAMENTACIÓN
    1. Aurkezpena
    2. Presentación
    3. Proiektuaren Osagaiako
    4. Componentes del proyecto
    5. Proiektuaren esparru orokorra
    6. Marco general del proyecto
    7. Irakasleen IKT estadioak
    8. Estadios TIC del profesorado
    9. Materiales de trabajo en el aula
    10. Materiales de trabajo en el aula
    11. Proiektuko osagaien eta IKT arteko lotura
    12. Interrelación componentes
    13. IKTen erabilera-maila ikasgelan
    14. Niveles uso de las TIC en el aula
    15. Niveles uso de las TIC en el aula
    16. Niveles uso de las TIC en el aula

Bibliografia/ Bibliografía

  • Mishra, P., & Koehler, M. J. 2006 Technological Pedagogical Content Knowledge: A new framework for teacher knowledge.
    Teachers College Record. Pág. 108(6), 1017-1054.

Lagundu/Colabora

Inicio
Disminuir tamaño de letra
Aumentar tamaño de letra
Ayuda
Anterior
Siguiente
Apartados
Debes visitar los apartados anteriores antes de visitar éste