Aurkibidea/ Índice
Bibliografia/ Bibliografía
Lagundu/Colabora
Deskribapena
a) IKT Maila/Fasea
HASIERAKO MAILA |
- Programa estandarren erabilera eskolen prestaketa-lanerako laguntza gisa (testu-prozesadoreak, aurkezpen-editoreak, bilatzaileak,
etab.).
- Programa multimediak eta arbel digitala (AD) edo arbel digital elkarreragilea (ADE) erabiltzea eskola magistraletan ikus-entzunezko
laguntza gisa.
|
|
TARTEKO MAILA |
- Berariazko edukiak lantzeko programa itxiak erabiltzea (elkarreragileak, “Jclic” motako jarduerak, etab.).
- Berariazko edukiak lantzeko programa irekiak erabiltzea (testu-prozesadoreak, datu-baseak, kalkulu-orriak, edizio multimediarako
tresnak, etab.).
|
|
MAILA AURRERATUA |
- Elkarlaneko lana errazteko programa eta ingurune teknologikoak erabiltzea, proiektuen arabera eta taldeka, ikasgelan edo
ikastetxean.
- Elkarlaneko lana errazteko programa eta ingurune teknologikoak erabiltzea, proiektuen arabera eta taldeka, Internet bidez
ikastetxe desberdinen artean.
|
b) Tipologia
IKASKETA OBJEKTUA |
Funtzionalki, berariazko funtzio didaktikoa duen maila baxuena da. Objektu honek ikas-jarduera bat edo batzuk eta ebaluazio-irizpideak
jasotzen ditu, bai eta, aukerako moduan, mapa kontzeptuala(k) edota aurretiazko ezagutzaren ebaluazio-sistemak ere. Gutxi
gorabeherako curriculum-estaldura ikasturte edo ziklo jakin baten ezagutza-bloke batekoa edo hainbatekoa da. |
|
SEKUENTZIA DIDAKTIKOA |
Nagusiki, ikasketa-objektuz osaturiko multzo jakin batek egituratzen du. Funtzionalki, osagai gisa dituen ikasketa objektuetan
jasotzen diren ikasketa/ebaluazio-jarduerak hartzen ditu, bai eta kontzeptu-mapak ere. Aukerako moduan, nabigazio-mapa bat
edo ikasketa-objektu horiek dituen agertokia jaso ditzake. Gutxi gorabeherako curriculum-estaldura maila edo ziklo jakin baten
ezagutzaren azpi-arloa da. |
c) Orientabide didaktikoa
Ikasketa-objektuen sailkapena |
- Esplorazio-jarduera.
- Segimendu-jarduera.
- Sintesi-jarduera.
- Ebaluazio-jarduera.
|
|
Multzokatzea |
- Banakakoa
- Binakakoa
- Talde txikia
- Ikasgelako taldea
|
|
Formatu teknikoa |
- Exekutagarria
- Konprimatua
- Flash-a
- PDFa
- Html-a
- Multimedia (bideoa, audioa, etab).
- Beste batzuk
|
Laguntza / Ayuda

- Menú izquierdo (en orden de arriba a abajo): icono página principal del curso (home),
iconos tamaño de la fuente, icono impresión del módulo, icono acceso a la ayuda,
índice del contenido, bibliografía y enlace al cuestionario de colaboración.
- Barra nombre del material y título de la sección actual.
- Flechas de navegación (página siguiente o anterior).
- Espacio para el contenido.
Autor:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et
dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat
cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
Copyright:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore
et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat
cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
Bibliografia/ Bibliografía
- Mishra, P., & Koehler, M. J. 2006 Technological Pedagogical Content Knowledge: A new framework for teacher
knowledge.
Teachers College Record. Pág. 108(6), 1017-1054.
Inicio
Disminuir tamaño de letra
Aumentar tamaño de letra
Imprimir
Ayuda
Anterior
Siguiente
Apartados
Debes visitar los apartados anteriores antes de visitar éste