LH 5. mailako INGURUNE Arloa/ Conocimiento del Medio 5º
E-LEARNING SEKUENTZIAK /SECUENCIAS E-LEARNING
3.- Gure SD propioa
27 de 28
0%

3.- Gure SD propioa

Orientabide metodologikoak

Besteak beste, egokitzapenek dagokion segidak jomugan dituen ikasleentzat onuragarriagoak diren baliabideak erabiltzea hartzen dute barnean. Adibidez, hainbat ikasle taldek lankidetza eta talde-lana indartu behar dute eta talde-jarduera horien bitartez, hain zuzen ere, sor daitezke horrelako material-egokitzapenak. Aldiz, trebatzeko jarduerak landu nahi badira, jarduera bideratuagoak sartuko dira. Materiala erraz egokitzeko aukerari esker, planteamendu edo proposamen didaktiko bat hainbat modutan landu daiteke.

Etapa hau amaitutakoan, segida eratzean jomugan hartutako ikasle taldearen interes eta premietara egokitutako segida berria eduki behar dugu.

Materialaren egokitzapena amaitutakoan materiala ondorengo bertsio gisa gordetzea gomendatzen da, ildo bereko egokitzapenik egin ez dadin.


Segida bistaratzea

Ilargiari buruzko wikiaren segida didaktikoaren egokitzapenaren kasuan, segida osatzen zuten jarduerek honako lan hauek planteatzen zituzten: ilargiari buruzko galderak egitea, ikasleak lan-taldetan banatzea, lan-talde bakoitzari ikerketarako gai espezifikoak esleitzea eta, azkenik, egindako galdera bakoitzaren erantzunekin wiki bat sortzea. Elenaren iritziz, ibilbidearen planteamendua zuzena zen, baina ez zetorren guztiz bat bere premiekin. Segida martxan jartzeak segida hori egokitzera eta eguzki-sistemari, planetei, eklipseei eta abarri buruz zeuzkan baliabideetako batzuk erakusteko gune bat sartzera eraman gintuen. Eta batez ere trukerako gune bat, ikasleentzako topaketa-foro bat, egitera.

Azken emaitza gisa, honako elementu hauek dituen segida berria lortu genuen:

  • Eguzki-sistemari eta eguzki- eta ilargi-eklipseei buruzko animazioak
  • Trukerako eta eztabaidarako foro bat
  • Interneten informazioa bilatzea
  • Eta, azkenik, wiki askoz ere zabalagoa sortzea, unibertsoari buruzkoa.

Unibertsoari buruzko segida didaktikoa

Gehiago jakiteko...

Atal honetan, LAMSerako eskuragarri dauden tutorialen zerrenda eta haien aukerak aurkituko dituzu, baita gaiari buruz informazio gehiago biltzeko kanpoko erreferentziak ere.

Sartu Aula Digitaleko prestakuntza-tutorial honetan: Nola sortu gure segidak LAMSen?

Laguntza / Ayuda

ayuda
  1. Menú izquierdo (en orden de arriba a abajo): icono página principal del curso (home), iconos tamaño de la fuente, icono impresión del módulo, icono acceso a la ayuda, índice del contenido, bibliografía y enlace al cuestionario de colaboración.
  2. Barra nombre del material y título de la sección actual.
  3. Flechas de navegación (página siguiente o anterior).
  4. Espacio para el contenido.

Autor:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

glosario

Aurkibidea/ Índice

  1. AURKEZPENA /PRESENTACIÓN
    1. Gure 1,2,3
    2. Nuestro 1,2,3
    3. Aurkezpena
    4. Presentación
    5. Aurkezpena
    6. Presentación
  2. HOD MULTZOA. 5 MAILA /SELECCIÓN DE ODES. 5º PRIMARIA
    1. Deskribapena
    2. Descripción
    3. Deskribapena
    4. Descripción
    5. Conocimiento del medio. Contenidos 5º CURSO
    6. El Universo
    7. La representación de la Tierra
    8. El agua en la Tierra
    9. Clima y paisaje
    10. Los ecosistemas
    11. Los seres vivos
    12. Los animales
    13. Las plantas
    14. La población
    15. La historia
    16. La Prehistoria
    17. La edad Antigua
    18. La Materia
    19. Las mezclas
    20. Las actividades económicas
  3. HOD MULTZOA. 6 MAILA /SELECCIÓN DE ODES. 6º PRIMARIA
    1. Conocimiento del medio. Contenidos 6º CURSO
    2. La relación en el ser humano
    3. La nutrición en el ser humano
    4. La reproducción humana
    5. La energía
    6. Electricidad y magnetismo
    7. Fuerzas
    8. La Tierra
    9. Rocas y minerales
    10. El relieve
    11. Estados del mundo
    12. España en la Unión Europea
    13. La Edad Media
    14. La Edad Moderna
    15. La Edad Contemporánea: siglo XIX
    16. La Edad Contemporánea: siglos XX y XXI
  4. JARDUERA MOTAK /TIPOS DE ACTIVIDADES
    1. Azalpena
    2. Descripción
    3. Jarduera motak
    4. Tipología de actividades
    5. Tipología de actividades
    6. Tipología de actividades
    7. Tipología de actividades
    8. Tipología de actividades
    9. Tipología de actividades
    10. Tipología de actividades
    11. Tipología de actividades
    12. Tipología de actividades 4
  5. ESKOLA 2.0-KO EDUKIAK /CONTENIDOS ESKOLA 2.0
    1. Presentación
  6. E-LEARNING SEKUENTZIAK /SECUENCIAS E-LEARNING
    1. Aurkezpena
    2. Presentación
    3. Deskribapena
    4. Descripción. Presentando LAMS
    5. Deskribapena
    6. Descripción
    7. 1.- Zein da gure abiapuntua?
    8. 1.- ¿De dónde partimos?
    9. 1.- Zein da gure abiapuntua?
    10. 1.- ¿De dónde partimos?
    11. 1.- Zein da gure abiapuntua?
    12. 1.- ¿De dónde partimos?
    13. 1.- Zein da gure abiapuntua?
    14. 1.- ¿De dónde partimos?
    15. 1.- Zein da gure abiapuntua?
    16. 1.- ¿De dónde partimos?
    17. 2.- Aplikazio praktikoa
    18. 2.- Aplicación práctica
    19. 2.- Aplikazio praktikoa
    20. 2.- Aplicación práctica
    21. 2.- Aplikazio praktikoa
    22. 2.- Aplicación práctica
    23. 2.- Aplikazio praktikoa
    24. 2.- Aplicación práctica
    25. 2.- Aplicación práctica
    26. 2.- Aplicación práctica
    27. 3.- Gure SD propioa
    28. 3.- Nuestra propia SD
  7. OINARRIAK/ FUNDAMENTACION
    1. Aurkezpena
    2. Presentación
    3. Proiektuaren Osagaiako
    4. Componentes del proyecto
    5. Proiektuaren esparru orokorra
    6. Marco general del proyecto
    7. Irakasleen IKT estadioak
    8. Estadios TIC del profesorado
    9. Materiales de trabajo en el aula
    10. Materiales de trabajo en el aula
    11. Proiektuko osagaien eta IKT arteko lotura
    12. Interelación entre componentes
    13. IKTen erabilera-maila ikasgelan
    14. Niveles uso de las TIC en el aula
    15. Niveles uso de las TIC en el aula
    16. Niveles uso de las TIC en el aula

Bibliografia/ Bibliografía

  • Mishra, P., & Koehler, M. J. 2006 Technological Pedagogical Content Knowledge: A new framework for teacher knowledge. Teachers College Record. Pág. 108(6), 1017-1054.
Inicio
Disminuir tamaño de letra
Aumentar tamaño de letra
Ayuda
Anterior
Siguiente
Apartados
Debes visitar los apartados anteriores antes de visitar éste