LH 5. mailako INGURUNE Arloa/ Conocimiento del Medio 5º
E-LEARNING SEKUENTZIAK /SECUENCIAS E-LEARNING
2.- Aplikazio praktikoa
19 de 28
0%

2.- Aplikazio praktikoa

Kasu praktiko bat: segida didaktiko bat egokitzea

Hasierako egoera:

Elena Lehen Hezkuntzako bosgarren mailako irakaslea da. Segida didaktikoez osatutako ikaskuntza-inguruneetan lan egitera bultzatu ohi ditu ikasleak. Beste irakasle batzuek diseinatutako jardueren segidak erabiltzeko aukera ematen dion datu-base handi bat dagoela ikusi du. Emaitza bikaina da; ikasleak oso motibatuta daude.

Hirugarren hiruhilekoa hasi da eta unibertsoari buruzko gaiari heldu behar dio. Ilargiari buruzko segida bat aurkitu du; oro har, oso ondo dago, baina ez du eguzkiarekin, lurrarekin eta eklipseekin zerikusia duen gairik lantzen. Gai horiei buruzko loturak eta baliabide interesgarriak biltzen dituen gida bat ere baduela gogoratu du, eta baliabide horiek aprobetxatu nahi ditu.

Horrez gain, ikasleei beren gaitasunak hobetuko dituzten trebetasun eta abileziak garatzea eskatzen dien esperientzia adierazgarri bat aurkezteko ideia darabil buruan. Hainbat baliabide bisitatzea nahi du eta ikasleek beren iritziak trukatzeko gune bat sortu. Elenak hori gauzatzeari buruzko ideia ugari darabil buruan, baina ez du aurkitzen bururatzen zaion materiala.

Martxan jartzea:

Elenaren kasua oso ohikoa da. Irakasle askok oso egitura bereziak dituzten segida didaktikoak imajinatu ohi dituzte, eta, haietarako materiala bilatzeko sartzen direnean, beren premia eta interesei erantzuteko egokitzapenak egin behar dituztela konturatzen dira.

Irakasle gehienek beren lanaldiaren zati handi bat beren jarduera sorta aberasten ematen dute; batzuek hainbat motatako materiala egokitu ere egiten dute. Beste batzuk frustrazioa sentitzen dute jarduera bat egokitu egin behar dutenean, azkenean egokitu ezin den baliabide bat aprobetxatu nahian.

Segida martxan jartzeko, honako prozesu hauen berri izan behar dugu:

1. urratsa: “Nire eskolak” atalean segidak (edo ikasgaiak) gehitzea Urrats honetan, ezagutzen dugun eta egokitu nahi dugun segida didaktiko bat nola aukeratu ikusiko dugu.

2. urratsa: Segida didaktikoa LAMSen editatu: Ilargiari buruzko wikia Aprobetxatu nahi ditugun planteamenduak biltzen dituen segida didaktikoa aukeratu ondoren, segida editatu egingo dugu eta gure segidan erabiliko ditugun elementuak hartuko ditugu. Une horretan, hartu dugun sekuentziatik gustatzen ez zaigun guztia ezabatzea eta gure segidan aprobetxatuko ditugun jarduerak editatu edo egokitzea izango da gure zeregin nagusia.

3. urratsa: Gure segidari kanpoko baliabideak gehitzea. Segida martxan jartzeko azken urratsean gure segidari kanpoko baliabideak erantsi eta nahi dugun moduan taxutzen hasiko gara. Une horretan, betetako erregistro-eredua eskura izan beharko dugu, aldez aurretik identifikatutako oinarrizko elementuak handik hartzeko.

Segidan, urrats bakoitzean egin beharreko prozedura ageri da.

Laguntza / Ayuda

ayuda
  1. Menú izquierdo (en orden de arriba a abajo): icono página principal del curso (home), iconos tamaño de la fuente, icono impresión del módulo, icono acceso a la ayuda, índice del contenido, bibliografía y enlace al cuestionario de colaboración.
  2. Barra nombre del material y título de la sección actual.
  3. Flechas de navegación (página siguiente o anterior).
  4. Espacio para el contenido.

Autor:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

glosario

Aurkibidea/ Índice

  1. AURKEZPENA /PRESENTACIÓN
    1. Gure 1,2,3
    2. Nuestro 1,2,3
    3. Aurkezpena
    4. Presentación
    5. Aurkezpena
    6. Presentación
  2. HOD MULTZOA. 5 MAILA /SELECCIÓN DE ODES. 5º PRIMARIA
    1. Deskribapena
    2. Descripción
    3. Deskribapena
    4. Descripción
    5. Conocimiento del medio. Contenidos 5º CURSO
    6. El Universo
    7. La representación de la Tierra
    8. El agua en la Tierra
    9. Clima y paisaje
    10. Los ecosistemas
    11. Los seres vivos
    12. Los animales
    13. Las plantas
    14. La población
    15. La historia
    16. La Prehistoria
    17. La edad Antigua
    18. La Materia
    19. Las mezclas
    20. Las actividades económicas
  3. HOD MULTZOA. 6 MAILA /SELECCIÓN DE ODES. 6º PRIMARIA
    1. Conocimiento del medio. Contenidos 6º CURSO
    2. La relación en el ser humano
    3. La nutrición en el ser humano
    4. La reproducción humana
    5. La energía
    6. Electricidad y magnetismo
    7. Fuerzas
    8. La Tierra
    9. Rocas y minerales
    10. El relieve
    11. Estados del mundo
    12. España en la Unión Europea
    13. La Edad Media
    14. La Edad Moderna
    15. La Edad Contemporánea: siglo XIX
    16. La Edad Contemporánea: siglos XX y XXI
  4. JARDUERA MOTAK /TIPOS DE ACTIVIDADES
    1. Azalpena
    2. Descripción
    3. Jarduera motak
    4. Tipología de actividades
    5. Tipología de actividades
    6. Tipología de actividades
    7. Tipología de actividades
    8. Tipología de actividades
    9. Tipología de actividades
    10. Tipología de actividades
    11. Tipología de actividades
    12. Tipología de actividades 4
  5. ESKOLA 2.0-KO EDUKIAK /CONTENIDOS ESKOLA 2.0
    1. Presentación
  6. E-LEARNING SEKUENTZIAK /SECUENCIAS E-LEARNING
    1. Aurkezpena
    2. Presentación
    3. Deskribapena
    4. Descripción. Presentando LAMS
    5. Deskribapena
    6. Descripción
    7. 1.- Zein da gure abiapuntua?
    8. 1.- ¿De dónde partimos?
    9. 1.- Zein da gure abiapuntua?
    10. 1.- ¿De dónde partimos?
    11. 1.- Zein da gure abiapuntua?
    12. 1.- ¿De dónde partimos?
    13. 1.- Zein da gure abiapuntua?
    14. 1.- ¿De dónde partimos?
    15. 1.- Zein da gure abiapuntua?
    16. 1.- ¿De dónde partimos?
    17. 2.- Aplikazio praktikoa
    18. 2.- Aplicación práctica
    19. 2.- Aplikazio praktikoa
    20. 2.- Aplicación práctica
    21. 2.- Aplikazio praktikoa
    22. 2.- Aplicación práctica
    23. 2.- Aplikazio praktikoa
    24. 2.- Aplicación práctica
    25. 2.- Aplicación práctica
    26. 2.- Aplicación práctica
    27. 3.- Gure SD propioa
    28. 3.- Nuestra propia SD
  7. OINARRIAK/ FUNDAMENTACION
    1. Aurkezpena
    2. Presentación
    3. Proiektuaren Osagaiako
    4. Componentes del proyecto
    5. Proiektuaren esparru orokorra
    6. Marco general del proyecto
    7. Irakasleen IKT estadioak
    8. Estadios TIC del profesorado
    9. Materiales de trabajo en el aula
    10. Materiales de trabajo en el aula
    11. Proiektuko osagaien eta IKT arteko lotura
    12. Interelación entre componentes
    13. IKTen erabilera-maila ikasgelan
    14. Niveles uso de las TIC en el aula
    15. Niveles uso de las TIC en el aula
    16. Niveles uso de las TIC en el aula

Bibliografia/ Bibliografía

  • Mishra, P., & Koehler, M. J. 2006 Technological Pedagogical Content Knowledge: A new framework for teacher knowledge. Teachers College Record. Pág. 108(6), 1017-1054.
Inicio
Disminuir tamaño de letra
Aumentar tamaño de letra
Ayuda
Anterior
Siguiente
Apartados
Debes visitar los apartados anteriores antes de visitar éste