Matematika arloa / Matemáticas
HOD MULTZOA /SELECCIÓN DE ODES. 5º PRIMARIA
Deskribapena
3 de 20
0%

Deskribapena

a) IKT Maila/Fasea


HASIERAKO MAILA
  • Programa estandarren erabilera eskolen prestaketa-lanerako laguntza gisa (testu-prozesadoreak, aurkezpen-editoreak, bilatzaileak, etab.).
  • Programa multimediak eta arbel digitala (AD) edo arbel digital elkarreragilea (ADE) erabiltzea eskola magistraletan ikus-entzunezko laguntza gisa.
TARTEKO MAILA
  • Berariazko edukiak lantzeko programa itxiak erabiltzea (elkarreragileak, “Jclic” motako jarduerak, etab.).
  • Berariazko edukiak lantzeko programa irekiak erabiltzea (testu-prozesadoreak, datu-baseak, kalkulu-orriak, edizio multimediarako tresnak, etab.).
MAILA AURRERATUA
  • Elkarlaneko lana errazteko programa eta ingurune teknologikoak erabiltzea, proiektuen arabera eta taldeka, ikasgelan edo ikastetxean.
  • Elkarlaneko lana errazteko programa eta ingurune teknologikoak erabiltzea, proiektuen arabera eta taldeka, Internet bidez ikastetxe desberdinen artean.

b) Tipologia


IKASKETA OBJEKTUA

Funtzionalki, berariazko funtzio didaktikoa duen maila baxuena da. Objektu honek ikas-jarduera bat edo batzuk eta ebaluazio-irizpideak jasotzen ditu, bai eta, aukerako moduan, mapa kontzeptuala(k) edota aurretiazko ezagutzaren ebaluazio-sistemak ere. Gutxi gorabeherako curriculum-estaldura ikasturte edo ziklo jakin baten ezagutza-bloke batekoa edo hainbatekoa da.

SEKUENTZIA DIDAKTIKOA
Nagusiki, ikasketa-objektuz osaturiko multzo jakin batek egituratzen du. Funtzionalki, osagai gisa dituen ikasketa objektuetan jasotzen diren ikasketa/ebaluazio-jarduerak hartzen ditu, bai eta kontzeptu-mapak ere. Aukerako moduan, nabigazio-mapa bat edo ikasketa-objektu horiek dituen agertokia jaso ditzake. Gutxi gorabeherako curriculum-estaldura maila edo ziklo jakin baten ezagutzaren azpi-arloa da.

c) Orientabide didaktikoa


Ikasketa-objektuen sailkapena
  • Esplorazio-jarduera.
  • Segimendu-jarduera.
  • Sintesi-jarduera.
  • Ebaluazio-jarduera.
Multzokatzea
  • Banakakoa
  • Binakakoa
  • Talde txikia
  • Ikasgelako taldea
Formatu teknikoa
  • Exekutagarria
  • Konprimatua
  • Flash-a
  • PDFa
  • Html-a
  • Multimedia (bideoa, audioa, etab).
  • Beste batzuk

Laguntza / Ayuda

ayuda
  1. Menú izquierdo (en orden de arriba a abajo): icono página principal del curso (home), iconos tamaño de la fuente, icono impresión del módulo, icono acceso a la ayuda, índice del contenido, bibliografía y enlace al cuestionario de colaboración.
  2. Barra nombre del material y título de la sección actual.
  3. Flechas de navegación (página siguiente o anterior).
  4. Espacio para el contenido.

Autor:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Aurkibidea/ Índice

  1. AURKEZPENA /PRESENTACIÓN
    1. Gure 1,2,3
    2. Nuestro 1,2,3
    3. Aurkezpena
    4. Presentación
    5. Niveles Guía
    6. Presentación
  2. HOD MULTZOA /SELECCIÓN DE ODES. 5º PRIMARIA
    1. Deskribapena
    2. Descripción
    3. Deskribapena
    4. Descripción
    5. Matemáticas Contenidos 5º CURSO
    6. Números naturales
    7. Sumas y restas
    8. Multiplicaciones
    9. Divisiones
    10. Números decimales. Dinero (I)
    11. Fracciones (I)
    12. Longitud, masa y capacidad
    13. Tiempo
    14. Coordenadas
    15. Estadística y probabilidad
    16. Fracciones (II)
    17. Números decimales (II)
    18. Rectas y ángulos
    19. Polígonos, circunferencia y círculos
    20. Área y perímetro
  3. HOD MULTZOA /SELECCIÓN DE ODES. 6º PRIMARIA
    1. Matemáticas. Contenidos 6º CURSO
    2. Números naturales y operaciones
    3. La división
    4. Potencias y raíces cuadradas
    5. Múltiplos y divisores
    6. Números primos, M.C.D. y m.c.m.
    7. Números fraccionarios (I)
    8. Números fraccionarios (II)
    9. Números decimales. Suma, resta y multiplicación
    10. División con números decimales
    11. Números enteros y coordenadas cartesianas
    12. Longitud, masa y capacidad. Superficie
    13. Área y perímetro
    14. Ángulos
    15. Cuerpos geométricos. Volumen.
    16. Estadística y probabilidad
  4. JARDUERA MOTAK /TIPOS DE ACTIVIDADES
    1. Azalpena
    2. Descripción
    3. Jarduera motak/ Tipo de actividades
    4. Tipología de actividades
    5. Tipología de actividades
    6. Tipología de actividades
    7. Tipología de actividades
    8. Tipología de actividades
    9. Tipología de actividades
    10. Tipología de actividades
    11. Tipología de actividades
  5. ESKOLA 2.0-KO EDUKIAK /CONTENIDOS ESKOLA 2.0
    1. Aurkezpena/ Presentación
  6. E-LEARNING SEKUENTZIAK /SECUENCIAS E-LEARNING
    1. Aurkezpena
    2. Presentación
    3. Deskripabena
    4. Descripción. Presentando LAMS
    5. Deskripabena
    6. Descripción
    7. 1.- Zein da gure abiapuntua?
    8. 1.- ¿De dónde partimos?
    9. 1.- Zein da gure abiapuntua?
    10. 1.- ¿De dónde partimos?
    11. 1.- Zein da gure abiapuntua?
    12. 1.- ¿De dónde partimos?
    13. 1.- Zein da gure abiapuntua?
    14. 1.- ¿De dónde partimos?
    15. 1.- Zein da gure abiapuntua?
    16. 1.- ¿De dónde partimos?
    17. 2.- Aplikazio praktikoa
    18. 2.- Aplicación práctica
    19. 2.- Aplicación práctica
    20. 2.- Aplikazio praktikoa
    21. 2.- Aplicación práctica
    22. 2.- Aplikazio praktikoa
    23. 2.- Aplicación práctica
    24. 2.- Aplicación práctica
    25. 2.- Aplicación práctica
    26. 3.- Gure SD propioa
    27. 3.- Nuestra propia SD
  7. OINARRIAK/ FUNDAMENTACION
    1. Aurkezpena
    2. Presentación
    3. Proiektuaren Osagaiako
    4. Componentes del proyecto
    5. Proiektuaren esparru orokorra
    6. Marco general del proyecto
    7. Irakasleen IKT estadioak
    8. Estadios TIC del profesorado
    9. Lanaren ikasgela materialak
    10. Materiales de trabajo en el aula
    11. Proiektuko osagaien eta IKT arteko lotura
    12. Interrelación componentes
    13. IKTen erabilera-maila ikasgelan
    14. Niveles uso de las TIC en el aula
    15. Niveles uso de las TIC en el aula
    16. Niveles uso de las TIC en el aula

Bibliografia/ Bibliografía

  • Mishra, P., & Koehler, M. J. 2006 Technological Pedagogical Content Knowledge: A new framework for teacher knowledge.
    Teachers College Record. Pág. 108(6), 1017-1054.

Lagundu/Colabora

Inicio
Disminuir tamaño de letra
Aumentar tamaño de letra
Ayuda
Anterior
Siguiente
Apartados
Debes visitar los apartados anteriores antes de visitar éste