Matematika arloa / Matemáticas
OINARRIAK/ FUNDAMENTACION
Aurkezpena
1 de 16
0%

Aurkezpena

PROIEKTUAREN ESPARRU OROKORRA

Eskola 2.0 proiektua osatzen duten askotariko material eta baliabideak irakasleak ezagupen teknologiko, pedagogiko eta diziplinar (TPACK) sendoa garatzeko behar diren gaitasun eta tresna guztiak barnean hartzera bideratuta daude.


Oinarriak

Eskola 2.0 Proiekturako diseinatu diren Gida metodologikoen multzoa gaitasunen begiradatik landu dira, hau da, Eusko Jaurlaritzaren beraren curriculum-garapenarekin bat etorriz Lehen Hezkuntzak eskuratzen lagundu eta ikasleek oinarrizko hezkuntzan eskuratu beharreko oinarrizko gaitasunak jasotzearen garrantzia kontutan hartuta.

Halaber, Gida metodologikoen proposamena Mishra eta Koehler-ek (2006) garatutako kontzeptu-markoarekin batera ulertu behar da. Marko horren oinarria honako ideia hau da: teknologia irakaskuntzan modu egokian erabiltzeko Jakintzagaikako ezagutza teknologiko pedagogikoa (TPACK akronimoa erabiltzen dute, Technological pedagogical content knowledge esan nahi baitu) izendatzen duten ezagutza konplexua eta testuinguruan jarria behar da.

 

1. irudia. Jakintzagaikako ezagutza teknologiko pedagogikoa. Hiru zirkuluak: jakintzagaia, pedagogia eta teknologia, gainjarri egiten dira lotutako edukia duten lau forma berri sortuz. Iturria: http://www.tpack.org


Testuinguru horren arabera, teknologiaren benetako integrazioak hiru ezagutza-motaren arteko erlazioa ulertzea eta negoziatzea behar du: el conocimiento disciplinar, el pedagógico y el tecnológico. Erlazio horiek negoziatzeko gai den irakasleak gai jakin batean adituak (matematikoa edo historialaria) edo teknologian (sistema-ingeniaria) edo pedagogian adituak (hezkuntzan diplomatua) duen jakintza desberdina irudikatzen du.
Ikuspuntu horretatik, Gidan jasotako materialak hiru osagaien arteko erlazio dinamiko eta transakzionala hartzen du kontutan eta irakasleari TPACK garatzeko aukera eskaintzen dio, curriculumaren ikas- eta irakas-prozesuetan teknologiaren integrazioan jokoan jarriko duena.

Eskola 2.0 Planaren egungo hezkuntza-testuinguruan irakasleen beharren ebaluazioa kontutan hartuta, Gidak honako ataletan egituratu dira:

  1. Curriculumeko eduki digitalen aukeraketa arloko gaietarako 3 iturri-mota hartuta: autonomikoa, estatu-mailakoa eta sarekoa.
  2. Eduki digitalen katalogazioa.
  3. IKT jardueren ereduak.
  4. Berariazko IKT orientabideak arlo bakoitzerako.
  5. IKT adibideak eta jardunbide egokiak curriculumera aplikatuak.
  6. Prestakuntza-kapsula osagarriak aukeratutako eduki digitalak erabiltzeko.
  7. Ikaskuntza-ingurune birtualetan edukien aukeraketa pertsonalizatzeko orientabideak.

Laguntza / Ayuda

ayuda
  1. Menú izquierdo (en orden de arriba a abajo): icono página principal del curso (home), iconos tamaño de la fuente, icono impresión del módulo, icono acceso a la ayuda, índice del contenido, bibliografía y enlace al cuestionario de colaboración.
  2. Barra nombre del material y título de la sección actual.
  3. Flechas de navegación (página siguiente o anterior).
  4. Espacio para el contenido.

Autor:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

GlosarioFALSO

Esto es un glosario

Aurkibidea/ Índice

  1. AURKEZPENA /PRESENTACIÓN
    1. Gure 1,2,3
    2. Nuestro 1,2,3
    3. Aurkezpena
    4. Presentación
    5. Niveles Guía
    6. Presentación
  2. HOD MULTZOA /SELECCIÓN DE ODES. 5º PRIMARIA
    1. Deskribapena
    2. Descripción
    3. Deskribapena
    4. Descripción
    5. Matemáticas Contenidos 5º CURSO
    6. Números naturales
    7. Sumas y restas
    8. Multiplicaciones
    9. Divisiones
    10. Números decimales. Dinero (I)
    11. Fracciones (I)
    12. Longitud, masa y capacidad
    13. Tiempo
    14. Coordenadas
    15. Estadística y probabilidad
    16. Fracciones (II)
    17. Números decimales (II)
    18. Rectas y ángulos
    19. Polígonos, circunferencia y círculos
    20. Área y perímetro
  3. HOD MULTZOA /SELECCIÓN DE ODES. 6º PRIMARIA
    1. Matemáticas. Contenidos 6º CURSO
    2. Números naturales y operaciones
    3. La división
    4. Potencias y raíces cuadradas
    5. Múltiplos y divisores
    6. Números primos, M.C.D. y m.c.m.
    7. Números fraccionarios (I)
    8. Números fraccionarios (II)
    9. Números decimales. Suma, resta y multiplicación
    10. División con números decimales
    11. Números enteros y coordenadas cartesianas
    12. Longitud, masa y capacidad. Superficie
    13. Área y perímetro
    14. Ángulos
    15. Cuerpos geométricos. Volumen.
    16. Estadística y probabilidad
  4. JARDUERA MOTAK /TIPOS DE ACTIVIDADES
    1. Azalpena
    2. Descripción
    3. Jarduera motak/ Tipo de actividades
    4. Tipología de actividades
    5. Tipología de actividades
    6. Tipología de actividades
    7. Tipología de actividades
    8. Tipología de actividades
    9. Tipología de actividades
    10. Tipología de actividades
    11. Tipología de actividades
  5. ESKOLA 2.0-KO EDUKIAK /CONTENIDOS ESKOLA 2.0
    1. Aurkezpena/ Presentación
  6. E-LEARNING SEKUENTZIAK /SECUENCIAS E-LEARNING
    1. Aurkezpena
    2. Presentación
    3. Deskripabena
    4. Descripción. Presentando LAMS
    5. Deskripabena
    6. Descripción
    7. 1.- Zein da gure abiapuntua?
    8. 1.- ¿De dónde partimos?
    9. 1.- Zein da gure abiapuntua?
    10. 1.- ¿De dónde partimos?
    11. 1.- Zein da gure abiapuntua?
    12. 1.- ¿De dónde partimos?
    13. 1.- Zein da gure abiapuntua?
    14. 1.- ¿De dónde partimos?
    15. 1.- Zein da gure abiapuntua?
    16. 1.- ¿De dónde partimos?
    17. 2.- Aplikazio praktikoa
    18. 2.- Aplicación práctica
    19. 2.- Aplicación práctica
    20. 2.- Aplikazio praktikoa
    21. 2.- Aplicación práctica
    22. 2.- Aplikazio praktikoa
    23. 2.- Aplicación práctica
    24. 2.- Aplicación práctica
    25. 2.- Aplicación práctica
    26. 3.- Gure SD propioa
    27. 3.- Nuestra propia SD
  7. OINARRIAK/ FUNDAMENTACION
    1. Aurkezpena
    2. Presentación
    3. Proiektuaren Osagaiako
    4. Componentes del proyecto
    5. Proiektuaren esparru orokorra
    6. Marco general del proyecto
    7. Irakasleen IKT estadioak
    8. Estadios TIC del profesorado
    9. Lanaren ikasgela materialak
    10. Materiales de trabajo en el aula
    11. Proiektuko osagaien eta IKT arteko lotura
    12. Interrelación componentes
    13. IKTen erabilera-maila ikasgelan
    14. Niveles uso de las TIC en el aula
    15. Niveles uso de las TIC en el aula
    16. Niveles uso de las TIC en el aula

Bibliografia/ Bibliografía

  • Mishra, P., & Koehler, M. J. 2006 Technological Pedagogical Content Knowledge: A new framework for teacher knowledge.
    Teachers College Record. Pág. 108(6), 1017-1054.

Lagundu/Colabora

Inicio
Disminuir tamaño de letra
Aumentar tamaño de letra
Ayuda
Anterior
Siguiente
Apartados
Debes visitar los apartados anteriores antes de visitar éste