Matematika arloa / Matemáticas
E-LEARNING SEKUENTZIAK /SECUENCIAS E-LEARNING
Deskripabena
5 de 27
0%

Deskripabena

Ikus dezagun zer ibilbide izango dugun gure helburua gauzatzeko:


 

Gure ibilbidean, aldez aurretik dauzkagun baliabideak eta ezagupenak aprobetxatzeko lana izango da lehen geldialdia. Hain zuzen ere, curriculumeko eduki jakin batzuk lantzea ahalbidetzen diguten baliabideak (HODak) eta jarduerak aukeratuko ditugu.

Gidaren atal honetan, honako hauek aurkituko ditugu:

  • Lehen une honetarako orientabide eta/edo iradokizun metodologiko espezifikoak.
  • LAMSerako sarbidea, ikaskuntzarako ingurunea den aldetik, eta segida bat profilaren arabera bistaratzea.
  • Eredutzat edo adibidetzat hartuko diren unitate didaktiko digital jakin batzuetan sartzea.
  • Egin beharreko lana antolatzen hasteko aukera emango digun erregistro-eredu bat.

 

Hurrengo urratsak LAMSen segidak editatu eta egokitzeko aukerak ezagutzea ahalbidetzen digu. Hain zuzen ere, aldez aurretiko aukerari elementu jakin batzuk gehitu ahal izango dizkiogu, segidari balio erantsia ematen dioten gure eguneroko laneko elementuak gehitu ere, aurreikusitako helburuak lor ditzagun.

Gidaren atal honetan, honako hauek aurkituko ditugu:

  • Ibilbideko une honetarako orientabide eta/edo iradokizun metodologiko espezifikoak.
  • Segida didaktiko baten egokitzapeneko kasu praktiko bat,
    • Hasierako egoera
    • Erantzuna
    • Martxan jartzea

 

Eta, azkenik, gure Segida Didaktiko (SD) propioa izango dugu; oinarrizko gaitasunak garatzeko lagungarriak izango diren elementuei heltzeko aukera emango digun produktu propioa izango da.

Gidaren atal honetan, honako hauek aurkituko ditugu:

  • Ibilbideko une honetarako orientabide eta/edo iradokizun metodologiko espezifikoak.
  • Segida bistaratzea.
Ideia nagusia...

Gidako 3 une horiek garbi erakusten dute irakasleei sarean eskuragarri dauden segida didaktikoak pertsonalizatu eta beren ikasle taldearen premia espezifikoetara egokitzea ahalbidetuko dien prozesua. Prozesu horretan, irakasleek eskuragarri dauden baliabideak edo beste segida batzuetako planteamenduak ahal den guztia aprobetxatuko dituzte.

Laguntza / Ayuda

ayuda
  1. Menú izquierdo (en orden de arriba a abajo): icono página principal del curso (home), iconos tamaño de la fuente, icono impresión del módulo, icono acceso a la ayuda, índice del contenido, bibliografía y enlace al cuestionario de colaboración.
  2. Barra nombre del material y título de la sección actual.
  3. Flechas de navegación (página siguiente o anterior).
  4. Espacio para el contenido.

Autor:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

GlosarioFALSO

Esto es un glosario

Aurkibidea/ Índice

  1. AURKEZPENA /PRESENTACIÓN
    1. Gure 1,2,3
    2. Nuestro 1,2,3
    3. Aurkezpena
    4. Presentación
    5. Niveles Guía
    6. Presentación
  2. HOD MULTZOA /SELECCIÓN DE ODES. 5º PRIMARIA
    1. Deskribapena
    2. Descripción
    3. Deskribapena
    4. Descripción
    5. Matemáticas Contenidos 5º CURSO
    6. Números naturales
    7. Sumas y restas
    8. Multiplicaciones
    9. Divisiones
    10. Números decimales. Dinero (I)
    11. Fracciones (I)
    12. Longitud, masa y capacidad
    13. Tiempo
    14. Coordenadas
    15. Estadística y probabilidad
    16. Fracciones (II)
    17. Números decimales (II)
    18. Rectas y ángulos
    19. Polígonos, circunferencia y círculos
    20. Área y perímetro
  3. HOD MULTZOA /SELECCIÓN DE ODES. 6º PRIMARIA
    1. Matemáticas. Contenidos 6º CURSO
    2. Números naturales y operaciones
    3. La división
    4. Potencias y raíces cuadradas
    5. Múltiplos y divisores
    6. Números primos, M.C.D. y m.c.m.
    7. Números fraccionarios (I)
    8. Números fraccionarios (II)
    9. Números decimales. Suma, resta y multiplicación
    10. División con números decimales
    11. Números enteros y coordenadas cartesianas
    12. Longitud, masa y capacidad. Superficie
    13. Área y perímetro
    14. Ángulos
    15. Cuerpos geométricos. Volumen.
    16. Estadística y probabilidad
  4. JARDUERA MOTAK /TIPOS DE ACTIVIDADES
    1. Azalpena
    2. Descripción
    3. Jarduera motak/ Tipo de actividades
    4. Tipología de actividades
    5. Tipología de actividades
    6. Tipología de actividades
    7. Tipología de actividades
    8. Tipología de actividades
    9. Tipología de actividades
    10. Tipología de actividades
    11. Tipología de actividades
  5. ESKOLA 2.0-KO EDUKIAK /CONTENIDOS ESKOLA 2.0
    1. Aurkezpena/ Presentación
  6. E-LEARNING SEKUENTZIAK /SECUENCIAS E-LEARNING
    1. Aurkezpena
    2. Presentación
    3. Deskripabena
    4. Descripción. Presentando LAMS
    5. Deskripabena
    6. Descripción
    7. 1.- Zein da gure abiapuntua?
    8. 1.- ¿De dónde partimos?
    9. 1.- Zein da gure abiapuntua?
    10. 1.- ¿De dónde partimos?
    11. 1.- Zein da gure abiapuntua?
    12. 1.- ¿De dónde partimos?
    13. 1.- Zein da gure abiapuntua?
    14. 1.- ¿De dónde partimos?
    15. 1.- Zein da gure abiapuntua?
    16. 1.- ¿De dónde partimos?
    17. 2.- Aplikazio praktikoa
    18. 2.- Aplicación práctica
    19. 2.- Aplicación práctica
    20. 2.- Aplikazio praktikoa
    21. 2.- Aplicación práctica
    22. 2.- Aplikazio praktikoa
    23. 2.- Aplicación práctica
    24. 2.- Aplicación práctica
    25. 2.- Aplicación práctica
    26. 3.- Gure SD propioa
    27. 3.- Nuestra propia SD
  7. OINARRIAK/ FUNDAMENTACION
    1. Aurkezpena
    2. Presentación
    3. Proiektuaren Osagaiako
    4. Componentes del proyecto
    5. Proiektuaren esparru orokorra
    6. Marco general del proyecto
    7. Irakasleen IKT estadioak
    8. Estadios TIC del profesorado
    9. Lanaren ikasgela materialak
    10. Materiales de trabajo en el aula
    11. Proiektuko osagaien eta IKT arteko lotura
    12. Interrelación componentes
    13. IKTen erabilera-maila ikasgelan
    14. Niveles uso de las TIC en el aula
    15. Niveles uso de las TIC en el aula
    16. Niveles uso de las TIC en el aula

Bibliografia/ Bibliografía

  • Mishra, P., & Koehler, M. J. 2006 Technological Pedagogical Content Knowledge: A new framework for teacher knowledge.
    Teachers College Record. Pág. 108(6), 1017-1054.

Lagundu/ Colabora

Inicio
Disminuir tamaño de letra
Aumentar tamaño de letra
Ayuda
Anterior
Siguiente
Apartados
Debes visitar los apartados anteriores antes de visitar éste