KAPSULA – 1 MAILAKO IKT TAILERRA
Jolastu eta ikasi
Gcompris. Erabiltzeko adibideak eta oinarrizko eragiketak
6 de 34
0%

Gcompris. Erabiltzeko adibideak eta oinarrizko eragiketak

Garrantzitsua da gogoratzea, Windows erabiltzen baduzu, Gcompris programaren aplikazio guztietatik berrogeita hamar bat besterik ez dituzula izango erabilgarri. Programaren sortzaileek, Linuxen erabilera sustatzeko, beste sistema eragileetarako aplikazioak mugatu zituzten. Beste aplikazioak Ubuntu, Debian edo Fedora banaketetan baino ezin dira aurkitu.

Orokorrean, Gcompris programaren aplikazioak ez dira batere zailak erabiltzen. Ikus dezagun adibide bat, nola funtzionatzen duen jakin dezagun, gutxi gorabehera.

Tangram antzinako jolas txinatarra da, bertan irudiak osatu behar dira zazpi pieza erabiliz, batak bestea gainjarri gabe. Guztira zazpi pieza ezberdin daude: tamaina ezberdineko bost triangelu, karratu bat eta paralelogramo erronboide bat. Jolas hau ikastetxe askotan erabiltzen da trebetasun psikomotoreak garatzeko eta ideia abstraktuen osaketa sustatzeko.

Tangram

Gcompris programan, Tangram jolasa puzzleen atalean aurki dezakegu. Gezi berdeek pieza biratzeko aukera ematen dute. Saguarekin arrastan eraman ditzakezu. Emaitza aurkitzen ez baduzu, programari laguntza eskatzeko aukera duzu. Programak emaitza bilatzeko ehun irudi baino gehiago ditu.

  • hautatzen baduzu, etxearen ikonoa, aplikaziotik irten zaitezke.
  • Galdera-ikurrean klik eginez gero, leiho berri bat irekiko da eta bertan aplikazioa erabiltzeko beharrezko baldintzak, lortu beharreko helburuak, gidaliburu txiki bat eta izenak aurkituko dituzu:

Puzle de Tangram

Laguntza

Laguntza
  1. Ezkerreko Menua (goitik beherako ordenean): ikastaroaren orrialde nagusiko ikonoa (home), hizki tamainuaren ikonoa, moduluaren inprimakiaren ikonoa, laguntzarako sarbidearen eta edukiaren aurkibidearen ikonoa.
  2. Barra materialen izena eta oraingo atalaren izenburua.
  3. Nabigazio geziak (hurrengo-aurreko orrialdea).
  4. Edukiak.

Egilea:

Pau Casacuberta

Kredituak

© Itinerarium 2011

ZUZENDARITZA: Narcís Vives

KOLABORATZAILEAK:

  • PRODUKZIO-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • EDUKI-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • ZUZENDARITZA TEKNIKOA: Maite Vílchez
  • EGILEA: Pau Casacuberta
  • EUSKARARA ITZULPENA: Eskola 2.0
  • MAKETAZIOA: Miquel Gordillo eta Maite Vílchez
Hasiera
Hizki tamaina txikiagotu
Hizki tamaina handitu
Laguntza
Aurrekoa
Hurrengoa
Apartats
Has de visitar els apartats anteriors abans de visitar aquest