IKTko gaitasunak*
(ardatzetan sailkatuta)
G. Kudeaketa eta garapen profesionala
D. Didaktika, pedagogia eta curriculuma
C. Hiritartasun digitala |
G4. Tutorialak zer diren ulertzea, eta laguntza gisa
erabiltzea IKTko edozein baliabide ikasteko.
D2. Ikasleei beren ikaskuntzaren protagonista izaten
lagunduko dieten ikaskuntza-giroak garatzea,
beren esperientziak, beren helburuak
diseinatuz eta IKTko baliabideak erabiliz beren emaitzak ebaluatuz. (Ad.: Scratch)
D3. Dagokien ikasgairako IKTko baliabide espezifikoen bidezko ikaskuntza
sustatzea ikasleen artean (ad.: Geogreba
matematikarako)
D5. Honetarako aukera ematen duten IKTko baliabideak identifikatu eta ebaluatzea:
- Irakasgaiko edukiak ulertu eta garatzea (gertaerak, ideiak,
teoriak, kontzeptuak) eta haien artean hierarkiak eta harremanak
ezartzea (ad.: Geometria dinamikoa Geogebrarekin, Buruzko
Kalkulua Tuxmath-ekin),
- zenbait komunikazio-modu erabiltzea,
jakingaiaren genero eta ikur-sistemak erabiliz,
norentzat den eta zer testuingurutan komunikatuko den aintzat hartuta.
- ezagutza baliozkotzeko metodoak, prozedurak eta moduak, ikasgaiaren berezkoak, erabiltzea.
D7. IKTko baliabideak erabiltzea, abstraktua dena konkretu bihurtzeko aukera eman dezaten 2Dko edo 3Dko errepresentazioen
bidez (Ad.: Scratch eta Geogebra).
D8. IKTko baliabideak erabiltzea, sistemak, fenomenoak, prozesuak edo gertakariak moldatzeko(Ad.: Scratch).
D12. Pentsamendu sortzailea, berrikuntza eta aurkikuntza sustatu, babestu eta modelatzen duten ikaskuntza-esperientziak
diseinatu, gauzatu eta ebaluatzea.
|