KAPSULA – 1 MAILAKO IKT TAILERRA
Jolastu eta ikasi
IKT Programazioa
2 de 34
0%

IKT Programazioa

IKTko gaitasunak*
(ardatzetan sailkatuta)

G. Kudeaketa eta garapen profesionala

D. Didaktika, pedagogia eta curriculuma

C. Hiritartasun digitala

G4. Tutorialak zer diren ulertzea, eta laguntza gisa erabiltzea IKTko edozein baliabide ikasteko.
D2. Ikasleei beren ikaskuntzaren protagonista izaten lagunduko dieten ikaskuntza-giroak garatzea, beren esperientziak, beren helburuak diseinatuz eta IKTko baliabideak erabiliz beren emaitzak ebaluatuz. (Ad.: Scratch)
D3. Dagokien ikasgairako IKTko baliabide espezifikoen bidezko ikaskuntza sustatzea ikasleen artean (ad.: Geogreba matematikarako)
D5. Honetarako aukera ematen duten IKTko baliabideak identifikatu eta ebaluatzea:

  • Irakasgaiko edukiak ulertu eta garatzea (gertaerak, ideiak, teoriak, kontzeptuak) eta haien artean hierarkiak eta harremanak ezartzea (ad.: Geometria dinamikoa Geogebrarekin, Buruzko Kalkulua Tuxmath-ekin),
  • zenbait komunikazio-modu erabiltzea, jakingaiaren genero eta ikur-sistemak erabiliz, norentzat den eta zer testuingurutan komunikatuko den aintzat hartuta.
  • ezagutza baliozkotzeko metodoak, prozedurak eta moduak, ikasgaiaren berezkoak, erabiltzea.

D7. IKTko baliabideak erabiltzea, abstraktua dena konkretu bihurtzeko aukera eman dezaten 2Dko edo 3Dko errepresentazioen bidez (Ad.: Scratch eta Geogebra).
D8. IKTko baliabideak erabiltzea, sistemak, fenomenoak, prozesuak edo gertakariak moldatzeko(Ad.: Scratch).
D12. Pentsamendu sortzailea, berrikuntza eta aurkikuntza sustatu, babestu eta modelatzen duten ikaskuntza-esperientziak diseinatu, gauzatu eta ebaluatzea.

IKT edukiak
  • Gcompris, TuxMath, TuxTyping, GeoGebra eta Scratch deskargatzea eta instalatzea.
  • Jolasak eta jarduerak Gcomprisen.
  • Administrazio-modulua Gcomprisen irakaslearentzat.
  • Tuxmath eta TuxTypingen funtzionalitateak.
  • Oinarrizko eragiketak Geogebran.
  • Irudi geometrikoak egitea Geogebran.
  • Scratchen funtzionalitate nagusiak.
  • Animazioen programazioa Scratchen.
Gutxieneko ezagutzak
  • Oinarrizko kontzeptuak tresna informatikoei eta sistema eragileari buruz.
Autoebaluaziorako irizpideak
  • Jarduera bat osatu Gcomprisen.
  • Ikasle baten jarraipena egitea Gcomprisen.
  • Tuxmath eta TuxTypingen erabilerarekin esperimentatzea.
  • Irudi geometriko bat sortzea Geogebran.
  • Proiektu bat inportatzea Scratchen eta aldaketa txikiak egitea.

* "Eskola 2.0" proposameneko LH 5. mailako ikasleentzako IKT konpetentzien itemak. Eranskinatik aterata "IKT Konpetentzia mapak".

Laguntza

Laguntza
  1. Ezkerreko Menua (goitik beherako ordenean): ikastaroaren orrialde nagusiko ikonoa (home), hizki tamainuaren ikonoa, moduluaren inprimakiaren ikonoa, laguntzarako sarbidearen eta edukiaren aurkibidearen ikonoa.
  2. Barra materialen izena eta oraingo atalaren izenburua.
  3. Nabigazio geziak (hurrengo-aurreko orrialdea).
  4. Edukiak.

Egilea:

Pau Casacuberta

Kredituak

© Itinerarium 2011

ZUZENDARITZA: Narcís Vives

KOLABORATZAILEAK:

  • PRODUKZIO-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • EDUKI-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • ZUZENDARITZA TEKNIKOA: Maite Vílchez
  • EGILEA: Pau Casacuberta
  • EUSKARARA ITZULPENA: Eskola 2.0
  • MAKETAZIOA: Miquel Gordillo eta Maite Vílchez
Hasiera
Hizki tamaina txikiagotu
Hizki tamaina handitu
Laguntza
Aurrekoa
Hurrengoa
Apartats
Has de visitar els apartats anteriors abans de visitar aquest