KAPSULA – 1 MAILAKO IKT TAILERRA
Jolastu eta ikasi
Scratch. Erabiltzeko adibideak eta oinarrizko eragiketak
32 de 34
0%

Scratch. Erabiltzeko adibideak eta oinarrizko eragiketak

Proiektu bat gorde

  • Zure animazioa programatzen amaitu duzunean, menu nagusiko Fitxategia-Gorde honela... ibilbidea jarraituz gorde dezakezu.

Guardar proyecto

  • Besterik adierazi ezean, proiektuak Scratch Projects karpetan gordetzen dira, programak zure dokumentuetan sortu duena. Zure ordenagailuan nabigatu eta beste direktorio bat hauta diezaiokezu. Proiektua gordetzeko, izena eman eta sakatu Ados:

Guardar en directorio

Proiektu bat ireki

  • Menu nagusian, aurretik gordetako proiektuak ere ireki ditzakezu. Jarrai ezazu Fitxategia-Ireki... ibilbidea:

Abrir proyecto

  • Leiho berrian, berreskuratu nahi duzun fitxategia hautatu eta ondoren, sakatu Ados:

Abrir

Laguntza

Laguntza
  1. Ezkerreko Menua (goitik beherako ordenean): ikastaroaren orrialde nagusiko ikonoa (home), hizki tamainuaren ikonoa, moduluaren inprimakiaren ikonoa, laguntzarako sarbidearen eta edukiaren aurkibidearen ikonoa.
  2. Barra materialen izena eta oraingo atalaren izenburua.
  3. Nabigazio geziak (hurrengo-aurreko orrialdea).
  4. Edukiak.

Egilea:

Pau Casacuberta

Kredituak

© Itinerarium 2011

ZUZENDARITZA: Narcís Vives

KOLABORATZAILEAK:

  • PRODUKZIO-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • EDUKI-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • ZUZENDARITZA TEKNIKOA: Maite Vílchez
  • EGILEA: Pau Casacuberta
  • EUSKARARA ITZULPENA: Eskola 2.0
  • MAKETAZIOA: Miquel Gordillo eta Maite Vílchez
Hasiera
Hizki tamaina txikiagotu
Hizki tamaina handitu
Laguntza
Aurrekoa
Hurrengoa
Apartats
Has de visitar els apartats anteriors abans de visitar aquest