Scratch. Erabiltzeko adibideak eta oinarrizko eragiketak
Mozorroak aldatu
Mozorroa, objektu batek programa bat exekutatzen ari denean duen itxura da. Objektu berak hainbat mozorro
izan ditzake. Horrela, adibidez, pertsonaia bera aurpegi edo jantzi ezberdinekin erakuts dezakegu programa edo animazio batean.
-
Bertan, zure objektuarentzat eskuragarri dituzun mozorro guztiak aurki ditzakezu. Gure kasuan mozorro
bat besterik ez dugu. Margotu aukerarekin, marrazketa-editore batekin mozorro berri bat diseina dezakezu. Inportatu
sakatzen baduzu, zure ordenagailuan nabigatu eta gordeta duzun irudi bat aukera dezakezu. Azkenik, Kamera aukerarekin,
zure web-kamera aktibatuko da eta zuk egindako argazkia erabil dezakezu mozorro gisa.
Eszenatokia pertsonalizatu
Gure kasuan, ondoko emaitza lortuko dugu: