KAPSULA – 1 MAILAKO IKT TAILERRA
Jolastu eta ikasi
Gcompris. Erabiltzeko adibideak eta oinarrizko eragiketak
5 de 34
0%

Gcompris. Erabiltzeko adibideak eta oinarrizko eragiketak

Gcompris instalatutakoan, mahaigainean bi ikono sortu direla ohartuko zara:

Ikono horretan klik bikoitza egiten baduzu, programa administratzeko aukera izango duzu, zure beharretara hobeto moldatzeko.
Ikono honekin hezkuntza-programa hasiko da.
Acceso directo Gcompris

Ikus dezagun, lehenik eta behin, programaren funtzionamendua.

Gcompris abiatzean, programa oso erraza dela ohartuko zara. Minutu gutxitan ikasiko duzu erabiltzen. Gcompris programan maila ezberdinetarako aplikazioak aurkituko badituzu ere, programa haur txikienentzat pentsatuta diseinatu da. Haurrek programa autonomia osoz erabiltzea da helburua, helduen laguntzarik gabe. Ikonoak handiak dira eta oso adierazgarriak, gainera, nabigazioa errazteko, oso testu gutxi du. Zentzu horretan, Gcompris txikienei teknologia berrien munduan sartzeko tresna paregabea da.

  • Programaren hasierako orrialdean bi menu ikusiko dituzu. Menu horizontalean programaren funtzionamenduari buruzko oinarrizko informazioa eta eragiketak aurkituko dituzu.

Salir

Ikono hori sakatuz programatik irtengo zara.

Información

Hegazkinean sakatuz gero, Gcompris programaren sortzaileen inguruko informazioa izango duzu.

Opciones

Ikono honetan klik eginez, programaren aukerak konfiguratu ahal izango dituzu: soinua, musika, etab.

Ayuda

Galdera-ikurrak Gcompris-en funtzionamenduaren inguruko laguntza lortzeko balio du.

  • Menu bertikalak jarduerak hautatzeko aukera ematen du.

Uso del ordenador

Ordenagailuaren erabilerarekin lotutako jarduerak: teklatua, sagua, etab.

Descubrimiento

Ezagutzeko jarduerak: koloreak, soinua, memoria...

Experimentación

Esperimentatzeko jarduerak.

Recreativas

Jolaserako jarduerak.

Matemáticas

Matematika-jarduerak: kalkulua eta zenbakikuntza.96%

Puzles

Puzzleak

Lectura

Irakurketa-jarduerak.

Juegos de estrategia

Xakea, Conecta 4... motako estrategia-jolasak

Laguntza

Laguntza
  1. Ezkerreko Menua (goitik beherako ordenean): ikastaroaren orrialde nagusiko ikonoa (home), hizki tamainuaren ikonoa, moduluaren inprimakiaren ikonoa, laguntzarako sarbidearen eta edukiaren aurkibidearen ikonoa.
  2. Barra materialen izena eta oraingo atalaren izenburua.
  3. Nabigazio geziak (hurrengo-aurreko orrialdea).
  4. Edukiak.

Egilea:

Pau Casacuberta

Kredituak

© Itinerarium 2011

ZUZENDARITZA: Narcís Vives

KOLABORATZAILEAK:

  • PRODUKZIO-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • EDUKI-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • ZUZENDARITZA TEKNIKOA: Maite Vílchez
  • EGILEA: Pau Casacuberta
  • EUSKARARA ITZULPENA: Eskola 2.0
  • MAKETAZIOA: Miquel Gordillo eta Maite Vílchez
Hasiera
Hizki tamaina txikiagotu
Hizki tamaina handitu
Laguntza
Aurrekoa
Hurrengoa
Apartats
Has de visitar els apartats anteriors abans de visitar aquest