KAPSULA – 1 MAILAKO IKT TAILERRA
Jolastu eta ikasi
TuxMath. Deskripzioa eta funtzionalitate nagusiak
11 de 34
0%

TuxMath. Deskripzioa eta funtzionalitate nagusiak

TuxMath matematika ikasi eta buruzko kalkulua azkartzeko ekintza-jolasa da. Jolas honetan, pinguino atsegin bat, laser izpi baten laguntzaz, bere igluak eragiketa matematikoengandik babesten saiatuko da. Eragiketa bat asmatzen dueneko, iglua suntsitzea ekiditen du.

Jolas honen bitartez, haurren artean oso ezagunak diren beste programen antzerakoa dena, buruko kalkulua era dibertigarrian garatzeko aukera dugu.

Tuxmath programak ondoko ezaugarriak ditu:

  • Buruko kalkuluaren maila ezberdinak, eragiketa errazenetatik konplexutasun handiena dutenetara arte.

  • Jolasteko bi modalitate.

  • Puntuazio handienen taula.

  • Jokalari askoko jolasa.


Laguntza

Laguntza
  1. Ezkerreko Menua (goitik beherako ordenean): ikastaroaren orrialde nagusiko ikonoa (home), hizki tamainuaren ikonoa, moduluaren inprimakiaren ikonoa, laguntzarako sarbidearen eta edukiaren aurkibidearen ikonoa.
  2. Barra materialen izena eta oraingo atalaren izenburua.
  3. Nabigazio geziak (hurrengo-aurreko orrialdea).
  4. Edukiak.

Egilea:

Pau Casacuberta

Kredituak

© Itinerarium 2011

ZUZENDARITZA: Narcís Vives

KOLABORATZAILEAK:

  • PRODUKZIO-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • EDUKI-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • ZUZENDARITZA TEKNIKOA: Maite Vílchez
  • EGILEA: Pau Casacuberta
  • EUSKARARA ITZULPENA: Eskola 2.0
  • MAKETAZIOA: Miquel Gordillo eta Maite Vílchez
Hasiera
Hizki tamaina txikiagotu
Hizki tamaina handitu
Laguntza
Aurrekoa
Hurrengoa
Apartats
Has de visitar els apartats anteriors abans de visitar aquest