1. ariketa: Wap
orri bat egitea Qredu.net gunean.
2. ariketa: Landareen deskribapen-fitxa bat sortzea.
3. ariketa: Ikasleei jarraibideak ematea landare
bakoitzari buruzko informazioa “wap” orri batean argitaratzeko.
4. ariketa: Landareak identifikatzeko gako dikotomikoa
sortu eta “wap” orri batean argitaratzea. |
- Kameradun sakelako telefonoa
- Testu-prozesadorea
- Web-bilatzailea
- Irudi-editorea
- “Wap” editorea
- Arbel digitala
|
G5. Testu-prozesamenduko oinarrizko eragiketak egitea (formatua, lerrokatzea, orrialdeak
zenbakitzea, irudiak txertatzea, letra-tipoa eta tamaina aldatzea, eta dokumentuak artxibatu eta inprimatzea).
G9. Oinarrizko hardware-baliabideak erabiltzea eta gailu berriekiko jarrera irekia izatea. Halaber, IKTek ikastetxean
duten erabilgarritasunari eta potentzialtasunari erreparatzea, haien antzekotasunak eta diferentziak hautemateko.
D3. Ikasleengan sustatzea ikasgairako espezifikoak diren IKT baliabideen bidezko ikaskuntza, dela “online”,
dela lineaz kanpo.
D4. Ikaskuntza-esperientziak diseinatzea, martxan jartzea eta ebaluatzea, IKTko baliabideak erabiliz ikasleengan
sustatzeko XXI. menderako trebetasunak; esaterako, lankidetza, talde-lana, pentsaera kritikoa, arazoak konpontzea, enpatia
eta sormena.
D9.Ikasleengan hausnarketa sustatzea, elkarlanerako IKT baliabideak erabiliz, kontzeptuak erakutsi eta argitzeko,
estrategiak planifikatzeko, eta aurkeztutako arazoak identifikatzeko eta konponbideak ebaluatzeko aukera emango dutenak.
D14. Informazioa, eta batez ere web-informazioa, bilatu eta aztertzeko estrategiak modelatu eta sustatzen dituzten
ikaskuntza-esperientziak diseinatu, gauzatu eta ebaluatzea.
C6.Webean informazioa erabiltzeari dagokionez zer konbentzio dauden jakitea, egileei aitorpena eman eta iturriak
behar bezala aipatzeko.
C7. Pribatutasuna zaintzea sarbide-gako pertsonalak erabiltzean. |
5. ariketa: Sakelako
telefonoa QR kodeak irakurtzeko prestatzea.
6. ariketa: QR kodeak sortzeko aplikazioaren berri
izatea.
7. ariketa: Ikasleak gainbegiratzea QR kodeak sortzeko
lanean. |
- Kameradun sakelako telefonoa
- QR kodeen irakurgailua
- QR kodeen sortzailea
|
G9. Oinarrizko hardware-baliabideak erabiltzea eta gailu berriekiko jarrera irekia izatea.
Halaber, IKTek ikastetxean duten erabilgarritasunari eta potentzialtasunari erreparatzea, haien antzekotasunak eta diferentziak
hautemateko.
D5.Hau egiteko aukera ematen duten IKT baliabideak identifikatu eta ebaluatzea:
- ikasgaiko edukiak ulertu eta garatzekoa (gertaerak, ideiak, teoriak, kontzeptuak…), eta haien arteko hierarkiak
eta harremanak ezartzekoa,
- komunikazio-mota desberdinak erabiltzekoa ikasgaiaren generoak eta ikur-sistemak erabilita, eta kontuan hartuta norentzat
den eta zein testuingurutan den,
- ezagutza baliozkotzeko metodoak, prozedurak eta moduak, ikasgaiaren berezkoak, erabiltzekoa. Ikasgaian ezagutzaren eraikuntzaren
ardatz diren asmoetan eta interesetan sakontzekoa.
|
8. ariketa: Landare
bakoitzaren QR kodeak eta gako dikotomikoaren QR kodeak inprimatzea.
9. ariketa: Aukeratutako landare bakoitzaren aleak
identifikatzea, gako dikotomikoaren bidez, eta dagokion QR kodea jartzea.
10. ariketa: Landare bakoitzaren QR kodeak irakurtzea |
- Inprimagailua
- Kameradun sakelako telefonoa
- “Onlineko” inprimakiak (Google docs)
|
G2. Ulertzea zer aukera ematen duten IKTek, irakaslearen administrazio-kudeaketa errazteko
materialak sortzeko (zerrendak, ikasgelarako txartelak, karatulak, gurasoentzako informazio-buletinak, mahai-jokoak, ikasturteko
lanerako bizikidetza-arauak...).
G9. Oinarrizko hardware-baliabideak erabiltzea eta gailu berriekiko jarrera irekia izatea. Halaber, IKTek
ikastetxean duten erabilgarritasunari eta potentzialtasunari erreparatzea, haien antzekotasunak eta diferentziak hautemateko.
D2.Ikasleei beren ikaskuntzaren protagonista izaten lagunduko dieten ikaskuntza-giroak garatzea, beren esperientziak,
beren helburuak diseinatu eta IKT baliabideak erabiliz beren jarduerak ebaluatu ditzaten.
D11. Lankidetza-lana moldatzea, ikaskuntza-esperientzietan aukera izan dadin harremanetan jartzeko beste ikaskide
batzuekin, ikasgaiko profesionalekin, beste irakasle batzuekin eta komunitateko beste jende batekin, dela online, dela zuzenean.
C6. Webean informazioa erabiltzeari dagokionez zer konbentzio dauden jakitea, egileei aitorpena eman eta iturriak behar
bezala aipatzeko. |