Hizkuntza-komunikaziorako gaitasuna:
Mundu fisikoa ezagutzeko eta harekin interakzioa izateko gaitasuna:
Norberaren bizipen, pertzepzio eta errepresentazioetatik abiatuta, errealitatearen ezagutza bat sortzea, gero
eta objektiboagoa eta konpartituagoa izango dena.
Natura-dibertsitatea balioestea.
Jakitea ikerketa-jarduera, historian zehar gizarteak ezagutza eraikitzeko erabili izan duen tresna den heinean,
nolakoa den eta zer alderdi sendo eta zer alderdi ahul dituen.
Informazioaren tratamendua eta gaitasun digitala:
Gizarte- eta hiritar-gaitasuna:
Ikasten ikasteko gaitasuna:
Norberaren autonomia eta ekimena:
| A3.1. Bere interesetarako IKT baliabideak aukeratu eta erabiltzea.
A3.2. Beste pertsona batzuek proposatutako irizpideak aplikatzea, informazio garrantzitsua aukeratzeko.
A3.4. Berdinen artean ideiak elkarri jakinaraztea, dagokien ezagutza-arloetakoak diren sinbolo-multzo txikia erabiliz.
A3.5. Alorreko oinarrizko metodoak eta prozedurak ezartzea, heldu baten laguntzarekin.
A3.6. Jarduerak edo proposamenak ezarritakoaz haratago joatea, bere interesek eraginda.
A5.1. Batez ere irudien eta soinuen bidez, benetako munduko gaiak esploratzeko eta/edo heldu baten laguntzaz benetako
arazo errazei heltzeko aukera ematen duten IKT baliabideak erabiltzea.
C1.1. Sarbide-gako pertsonalen erabileran pribatutasunari eusteak zenbateko garrantzia duen ulertzea, “ziberjazarpenik”
izan ez dezan.
C2.2. Informazioaren erabilerari buruzko arauak betetzea, eta, bereziki, bideo, audio, kanta eta monografien jabetza
intelektualari dagokionez.
| -
QR kode bat jartzen du ingurune hurbilean, landare batekin lotutako informazioak jakinarazteko.
Argudioak erabiliz defendatzen du bere ikuspuntua.
Besteen ikuspuntua errespetatzen du.
“wap” orriko edukiak eguneratzen ditu, bisitarien ekarpenetatik abiatuta.
|