2. Ariketa
Lehen adierazitako hiru irizpide morfologikoak erabiliz, gure inguruneko landareen sailkapenaren hurbilpena
egin dezakegu. Baina planteatutako sekuentzia didaktikoarekin jarraitzeko, ezinbestekoa zaigu aukeratutako landare guzti-guztien
izen zientifikoa zein den zehaztea. Zenbait aukera ditugu, hori lortzeko:
Landareak aukeratzeko lanean, ikasleak bideratzea, jardueraren arduradun den irakasleak ezagutzen dituen espezieak
aukera ditzaten ikasleek.
Aholkularitza teknikoa antolatzea. Aukera didaktikoak zer-nolakoak diren, gehiago edo gutxiago bideratuko da.
Teknologia berriak sartzearekin batera, asko ugaritu dira lankidetzarako esparruak, eta, besteak beste, badira
landareen identifikazioari buruzko eztabaidak izaten diren guneak. Hona hemen adibide bat:http://www.infojardin.com/foro/forumdisplay.php?f=3
- Datu ekologikoak. Kontuan hartu beharreko informazioen artean, hauek aipatzen dira: baldintzatzaile edafoklimatikoak,
aukeratutako alea hartzen duen ekosistemaren deskribapena, erabilerak eta aprobetxamenduak...
Irizpide horiek oinarri hartuta, honelakoa izan liteke fitxa bat:
|
Datu morfologikoak |
Ugaltze-estrategia |
|
Zurtoinaren funtzioa |
|
Hostoen sailkapena |
|
Datu taxonomikoak |
Familia: |
|
Generoa |
|
Espeziea: |
|
Datu ekologikoak |
Baldintzatzaile edafoklimatikoak: |
|
Ekosistemaren deskribapen laburra: |
|
Erabilerak eta aprobetxamenduak: |
|