Hizkuntza-komunikaziorako gaitasuna:
Lexiko espezifikoa zabaltzea
Testu antolatu, koherente eta kohesiodunak sortzea, lexiko espezifikoa zehaztasunez erabilita.
Mundu fisikoa ezagutzeko eta harekin interakzioa izateko gaitasuna:
Norberaren bizipen, pertzepzio eta errepresentazioetatik abiatuta, errealitatearen ezagutza bat sortzea, gero
eta objektiboagoa eta konpartituagoa izango dena.
Natura-dibertsitatea balioestea.
Informazioaren tratamendua eta gaitasun digitala:
Ikasten ikasteko gaitasuna.
Informazioa ikasteko, antolatzeko, memorizatzeko eta berreskuratzeko estrategiak garatzea: laburpenak, eskemak
eta mapa kontzeptualak.
| F2.1. Interneteko zerbitzuak erabiltzea (bilatzaileak eta beste batzuk), informazioa
bilatzeko.
F2.4. Informazioa modu logikoan antolatzea, karpetatan eta azpikarpetatan, fitxategiei izen egokia emanda eta mota batekoak
eta bestekoak bereizita.
A2.1. Ingurune birtual bat maneiatzen hastea eta ingurune horietako oinarrizko eragiketak ikasteko gai izatea.
A3.3. Webean oinarritutako informazioa bilatu, aukeratu eta sailkatzea, kanpoko irizpideak erabiltzen direla iturrien
baliagarritasuna zehazteko.
A3.6. Jarduerak edo proposamenak ezarritakoaz haratago joatea, bere interesek eraginda.
C1.1. Sarbide-gako pertsonalen erabileran pribatutasunari eusteak zenbateko garrantzia duen ulertzea, “ziberjazarpenik”
izan ez dezan.
C2.2. Informazioaren erabilerari buruzko arauak betetzea, eta, bereziki, bideo, audio, kanta eta monografien jabetza
intelektualari dagokionez.
C2.3. Webean informazioa erabiltzeari dagokionez zer konbentzio dauden jakitea, egileei aitorpena eman eta iturriak behar
bezala aipatzeko.
| Ingurune hurbileko landare bat karakterizatzen du (berak bakarrik edo taldean), landare-morfologiako
berariazko terminoak erabiliz.
Informazio-bilaketa egin, eta erreferentzia egokienak aukeratzen ditu.
Zenbait iturritatik (bilatutako web-orriak, lekuan bertan egindako behaketa, ahozko adierazpenak...), landareari
buruzko informazioa atera, antolatu, berregin eta baztertzen du.
Erabilitako iturriak aipatzen ditu.
Taldean, landareak identifikatzeko gako dikotomiko bat sortzen du, berak egoki parte hartzen duela.
Sarbideko gako pertsonalak arduraz erabiltzen ditu.
“wap” orri bat egitea, “wap” editore baten aukerak baliatuz eta testua, irudia eta/edo bideoa konbinatuz.
Aurretik landare bati buruz sortutako informazioa “wap” orri batean sartzen du, lan-taldeko gainerako kideekin
adostutako parametroak betez.
|