3. Mailako IKT KAPSULA - LANTEGIA
QR kodeekin jarduera. Aplikatzeko orientabideak
Aplikazio adibide zehatzak hezkuntza alorrean
4separador_indice_X_de_N28
0%

Aplikazio adibide zehatzak hezkuntza alorrean

Asistentziaren eta jardueren kontrola

http://qredu.net/blog/?m=201005&lang=es

Eskola bakoitza hastean, QR kode batek Googledocs-en egindako inprimaki dinamiko baterako bide-izena ematen digu. Han, irakaslearen sakelako telefonoaren bidez, ez-etortzeen eta lan-emateen kontrola erregistratzen da. Horrek informazio baliagarria ematen du, eta eskola-komunitate osoarentzat eskura dago, gainera, berehala. Informazioa historia moduan erregistratuta geratzen da, eta gerora berrikusi edo aztertu ahal izango da ordenagailu batean.

SMS bidezko bozketa



Bideo honetan, ikusten da nola erabiltzen den QR kodea "automotor" hezkuntza-arloko irakasleen bilera bat koordinatzeko. Irakasle bakoitzak bilera egiteko nahiago duen egunaren QR kodearen argazkia hartzen du. Ondoren, irudia saileko buruari bidaltzen dio “Sms” mezu baten bidez. Mezuak saileko buruari iritsi, eta horrek bozketen zenbaketa egiten du. Ohartarazle beraren bitartez adierazten du zer egun aukeratu den gehiengoz.

Hezkuntza-aplikazio gehiago dituzu hemen:

Laguntza

Laguntza
  1. Ezkerreko Menua (goitik beherako ordenean): ikastaroaren orrialde nagusiko ikonoa (home), hizki tamainuaren ikonoa, moduluaren inprimakiaren ikonoa, laguntzarako sarbidearen eta edukiaren aurkibidearen ikonoa.
  2. Barra materialen izena eta oraingo atalaren izenburua.
  3. Nabigazio geziak (hurrengo-aurreko orrialdea).
  4. Edukiak.

Egilea:

Pau Casacuberta

Kredituak

© Itinerarium 2011

ZUZENDARITZA: Narcís Vives

KOLABORATZAILEAK:

  • PRODUKZIO-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • EDUKI-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • ZUZENDARITZA TEKNIKOA: Maite Vílchez
  • EGILEA: Ricardo Ariel López Roca
  • EUSKARARA ITZULPENA: Eskola 2.0
  • MAKETAZIOA: Miquel Gordillo eta Maite Vílchez
tooltip_home
tooltip_lower
tooltip_higher
tooltip_ayuda
tooltip_pre
tooltip_next
tooltip_secciones
tooltip_no_visitable