3. Ariketa
Ikasleei jarraibideak ematea landare bakoitzari buruzko informazioa “wap” orri batean argitaratzeko.
Garrantzitsua da gainbegiratzea ikasleek “wap” gunea nola egiten duten. Gogorarazi behar zaie irudiek
arinak izan behar dutela, eta testuek, berriz, zehatz-zehatzak. Ikasleek sormenez jardungo dute, seguru, baina formatu-ezaugarri
batzuk erabaki beharko dira, “wap” gune berari dagozkion “wap” orriek nolabaiteko uniformetasuna izan dezaten.
Jarduera egiteko, “wap” gune bat zehaztuko da QREdu-n: eskolako profilaren baitakoa izango da, eta ikasleek
aukera izango dute bertan sartzeko. Adibide moduan, demagun gune horri “Ingurunea” izena jartzen diogula:
Adibide moduan zenbait ideia proposatzen dira:
orriaren hondoko kolore desberdina erabiltzea landareak zurtoinaren arabera sailkatzeko. Esaterako, gorria
zuhaitzetarako, urdina zuhaixketarako eta berdea belarretarako. Dokumentuaren propietateak erabiliko ditugu horretarako (tresna-barran
dago aukera hori). Dokumentuaren propietateen leihoan, egin klik Fondo (Hondoa) aukeran, eta aukeratu hondoaren kolorea, kolore-paletatik.
- Formatuko aukerak erabilita, aukeratu Encabezado1, landarearen izen zientifikoa idazteko (generoa eta espeziea).
- Aukeratu letra-tipoa, lan osorako. Adibidez, “Tahoma”.
- Ezarri tamaina desberdina tituluetarako eta erantsitako testuetarako.
- Ezarri letra-tipoaren kolorea, aukeratutako hondoa kontuan hartuta.
- Erabili taulak, informazioa sartzeko. Sakelako telefono bidez ongi ikusteko, gomendatzen da 200 pixel zabal baino
gehiago ez izatea orriak edo txertatutako elementuak (taula, irudia...).