3. Mailako IKT KAPSULA - LANTEGIA
Menditik itsasora: Euskadiko eta munduko ibaiak
Menditik itsasora. Irakasleentzako prestakuntza proposamena
10 de 27
0%

Menditik itsasora. Irakasleentzako prestakuntza proposamena

1. jarduera. Euskadiko ibaiak.

BEHARREZKO DIREN IKT OSAGAIAK (JARDUERAK)

IKT BALIABIDEAK

IKT GAITASUNAK*

1. jarduera - Euskaditik igarotzen diren ibaietako bat kokatzea.

2. jarduera - Wiki batean parte hartzea, eta era askotako informazioa ematea: deskribapena, irudiak, kokapena...

  • Google Earth

  • Wikispaces

G5. Testu-prozesamenduko oinarrizko eragiketak egitea (formatua, lerrokatzea, orrialdeak zenbakitzea, irudiak txertatzea, letra-tipoa eta tamaina aldatzea, eta dokumentuak artxibatu eta inprimatzea).

G7. Multimedia-edukiekin lotutako oinarrizko eragiketak egitea (formatua; irudi bat, soinua, testua edo bideoa txertatzea; irudi bat webgune batetik deskargatzea).

D1. Ikaskuntza-esperientziak diseinatzea, martxan jartzea eta ebaluatzea, ikasleak bere interesen, erritmoaren, ikasteko moduaren eta trebetasunen arabera lan egin dezan, jada eginda dauden IKT baliabideak erabiliz.

D4. Ikaskuntza-esperientziak diseinatzea, martxan jartzea eta ebaluatzea, IKT baliabideak erabiliz XXI. menderako trebetasunak sustatzeko ikasleengan; esaterako, lankidetza, talde-lana, pentsaera kritikoa, arazoak konpontzea, enpatia eta sormena.

D5. Identifikatzea eta ebaluatzea zer IKT baliabidek balio duten: diziplinaren edukiak ulertzeko eta garatzeko, zenbait komunikazio-modu erabiltzeko, informazioa baliozkotzat jotzeko balio duten metodoak erabiltzeko, jakintza sortzeko erabiltzen diren helburuak sakontzeko.

D6. Mundu errealeko gaiak esploratzeko eta/edo benetako arazoak konpontzeko aukera ematen duten IKT baliabideak erabiltzea.

D9. Ikasleengan hausnarketa sustatzea, elkarlanerako IKT baliabideak erabiliz, kontzeptuak erakutsi eta argitzeko, estrategiak planifikatzeko, eta aurkeztutako arazoen konponbideak identifikatzeko eta ebaluatzeko.

D13. IKTak erabiltzea multimedia-material didaktikoak egiteko; esaterako, atlas interaktiboak, demostrazioak, animazioak, simulazioak eta ariketak.

2. jarduera. Iberiar penintsulako ibaiak

BEHARREZKO DIREN IKT OSAGAIAK (JARDUERAK)

IKT BALIABIDEAK

IKT GAITASUNAK*

3. jarduera - Markatzaileen bidez adieraztea non itsasoratzen diren Iberiar penintsulako ibai nagusiak.

4. jarduera - Iberiar penintsulako ibaiei buruzko mapa kontzeptual bat egitea, itsasoratzen diren itsasoaren edo ozeanoaren arabera.

  • Google Earth

  • Cmap Tools

G5. Testu-prozesamenduko oinarrizko eragiketak egitea (formatua, lerrokatzea, orrialdeak zenbakitzea, irudiak txertatzea, letra-tipoa eta tamaina aldatzea, eta dokumentuak artxibatu eta inprimatzea).

G7. Multimedia-edukiekin lotutako oinarrizko eragiketak egitea (formatua; irudi bat, soinua, testua edo bideoa txertatzea; irudi bat webgune batetik deskargatzea).

G8. Erraz erabiltzea Interneteko zerbitzuak (webak, posta elektronikoa, foroa, txata, mezularitza eta beste batzuk) informazioa bilatzeko, ikastetxearen barruan nahiz ikastetxetik kanpo ikaskideekin komunikatzeko, eta esperientziak partekatzeko.

D1. Ikaskuntza-esperientziak diseinatzea, martxan jartzea eta ebaluatzea, ikasleak bere interesen, erritmoaren, ikasteko moduaren eta trebetasunen arabera lan egin dezan, jada eginda dauden IKT baliabideak erabiliz.

D2. Ikasleei beren ikaskuntzaren protagonista izaten lagunduko dieten ikaskuntza-giroak sortzea, aukera izan dezaten beren esperientziak eta helburuak diseinatzeko eta beren jarduerak ebaluatzeko IKT baliabideak erabiliz.

D5. Identifikatzea eta ebaluatzea zer IKT baliabidek balio duten: diziplinaren edukiak ulertzeko eta garatzeko, zenbait komunikazio-modu erabiltzeko, informazioa baliozkotzat jotzeko balio duten metodoak erabiltzeko, jakintza sortzeko erabiltzen diren helburuak sakontzeko.

D6. Mundu errealeko gaiak esploratzeko eta/edo benetako arazoak konpontzeko aukera ematen duten IKT baliabideak erabiltzea.

D9. Ikasleengan hausnarketa sustatzea, elkarlanerako IKT baliabideak erabiliz, kontzeptuak erakutsi eta argitzeko, estrategiak planifikatzeko, eta aurkeztutako arazoen konponbideak identifikatzeko eta ebaluatzeko.

3. jarduera. Munduko ibairik eta aintzirarik garrantzitsuenak

BEHARREZKO DIREN IKT OSAGAIAK (JARDUERAK)

IKT BALIABIDEAK

IKT GAITASUNAK*

5. jarduera - Munduko ibairik luzeenak kokatzea.

6. jarduera - Ibaiei buruzko argazki-erakusketa bat egitea eta partekatzea.

 

  • Google Earth

  • Flickr

G8. Erraz erabiltzea Interneteko zerbitzuak (webak, posta elektronikoa, foroa, txata, mezularitza eta beste batzuk) informazioa bilatzeko, ikastetxearen barruan nahiz ikastetxetik kanpo ikaskideekin komunikatzeko, eta esperientziak partekatzeko.

D1. Ikaskuntza-esperientziak diseinatzea, martxan jartzea eta ebaluatzea, ikasleak bere interesen, erritmoaren, ikasteko moduaren eta trebetasunen arabera lan egin dezan, jada eginda dauden IKT baliabideak erabiliz.

D4. Ikaskuntza-esperientziak diseinatzea, martxan jartzea eta ebaluatzea, IKT baliabideak erabiliz XXI. menderako trebetasunak sustatzeko ikasleengan; esaterako, lankidetza, talde-lana, pentsaera kritikoa, arazoak konpontzea, enpatia eta sormena.

D6. Mundu errealeko gaiak esploratzeko eta/edo benetako arazoak konpontzeko aukera ematen duten IKT baliabideak erabiltzea.

D14. Informazioa, eta batez ere web-informazioa, bilatu eta aztertzeko estrategiak modelatu eta sustatzen dituzten ikaskuntza-esperientziak diseinatu, gauzatu eta ebaluatzea.

* "Eskola 2.0" proposamenean Lehen Hezkuntzako 5. mailako ikasleentzako IKT gaitasunei buruz adierazitakoaren barruko itemak. Erantsitako "IKTko gaitasun-mapak" materialetik hartuak.

Laguntza

Laguntza
  1. Ezkerreko menua (goitik behera): ikastaroaren orrialde nagusiaren ikonoa (home), letra-tipoaren tamainaren ikonoa, modulua inprimatzeko ikonoa, laguntzarako sarrerako ikonoa eta edukiaren aurkibidearen ikonoa.
  2. Materialaren izena eta egungo atalaren izenburua duen barra.
  3. Nabigazio-geziak (hurrengo edo aurreko orrialdea).
  4. Edukiarentzako lekua.

Egilea:

Pau Casacuberta

Kredituak

© Itinerarium 2011

ZUZENDARITZA: Narcís Vives

KOLABORATZAILEAK:

  • PRODUKZIO-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • EDUKI-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • ZUZENDARITZA TEKNIKOA: Maite Vílchez
  • EGILEA: Pau Casacuberta eta Mª Cristina Pérez Pietri
  • EUSKARARA ITZULPENA: Eskola 2.0
  • MAKETAZIOA: Miquel Gordillo eta Maite Vílchez
Hasiera
Hizki tamaina txikiagotu
Hizki tamaina handitu
Laguntza
Aurrekoa
Hurrengoa
Apartats
Has de visitar els apartats anteriors abans de visitar aquest