LH 5. mailako INGURUNE Arloa/ Conocimiento del Medio 5º
E-LEARNING SEKUENTZIAK /SECUENCIAS E-LEARNING
1.- Zein da gure abiapuntua?
9 de 28
0%

1.- Zein da gure abiapuntua?

Segida didaktiko digitaletarako sarbidea

 

LAMSekin lan egiteko Eskola 2.0 proiekturako gaitu den “LAMS zerbitzarian” sartu beharko da, URL honetan alegia: http://lams.eskola20.org:8080/lams/

Hasierako orrian, identifikatu egin beharko dugu, honako datu hauek sartuta:

  • Erabiltzaile-izena: eskola20
  • Pasahitza: prototipo

 

LAMS barruan erabiltzaileek bost profil edo rol izateko aukera dute. Kudeaketa-ahalmen handienetik txikienera, hona hemen profil edo rol horiek:

  • Egilea, segiden diseinurako aukeretara sartu ahal izango du.
  • Eskolaren administratzailea, eskolak sortzeko eta berauetara sartu ahal izango duten erabiltzaileen kudeaketa egiteko baimena izango du.
  • Eskolaren kudeatzailea, eskola baterako ikasgaiak gehitzeko eta berauetara sartu ahal izango duten erabiltzaileen kudeaketa egiteko baimena izango du.
  • Tutorea/Monitorea, ikasgai (edo segida) baten jarraipenerako aukeretara sartu ahal izango du.
  • Ikaslea, ikasgai (edo segida) batean sartu ahal izango du lan egiteko.

Profil bat izateak ez du besterik izatea kentzen. Hau da, rol bat baino gehiago izan dezakegu. Gure profilaren arabera ingurunea bistaratzerakoan aukera gehiago edo gutxiago izango dugu, ditugun baimenen arabera.


Segidak sortu eta editatzeko sistemaren barnean izango dugun profila Egilea da. Ondoren, pertsonalizatuko dugun segida gure ikasleekin erabiltzeko besteak beste Eskolaren kudeatzailea edo Tutoreak LAMSetarako sarbidea ere izan beharko dugu, administratzaile batek gure eskolen gunea prestatzen badigu…

LAMSen hasierako orrira sartzean bi atal nagusitan banatuta egongo da bistaratzen dugun orria, goiko fitxetan:

 


  • Nire profila, plataformako gure erabiltzaile-datuak eskuratzeko aukera ematen digu, kontsultatu edo aldatu (izena, helbide elektronikoa, argazkia, sartzeko gakoa, etab.) nahi izatera ere
  • Segiden diseinua, segidak sortzeko ingurunera sartzeko.
  • Nire eskolak, LAMSen sartzeko modu lehenetsian jartzen gareneko eremua; bertan, sar gaitezkeen segiden zerrenda ikusi eta bi aukera ditugu:
    • Ikasgaiak gehitu, dagoeneko sortuak dauden segidetako karpetak ireki ditzakegu, gure eskolan sartu eta ikasleek erabil eta landu ditzaten.
    • Aukera gehiago, bi aukera ematen dizkigun goitibeherako menua du:
      • Bilatu, gure ikasgeletako erabiltzaileak bilatzeko tresna.

Laguntza / Ayuda

ayuda
  1. Menú izquierdo (en orden de arriba a abajo): icono página principal del curso (home), iconos tamaño de la fuente, icono impresión del módulo, icono acceso a la ayuda, índice del contenido, bibliografía y enlace al cuestionario de colaboración.
  2. Barra nombre del material y título de la sección actual.
  3. Flechas de navegación (página siguiente o anterior).
  4. Espacio para el contenido.

Autor:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

glosario

Aurkibidea/ Índice

  1. AURKEZPENA /PRESENTACIÓN
    1. Gure 1,2,3
    2. Nuestro 1,2,3
    3. Aurkezpena
    4. Presentación
    5. Aurkezpena
    6. Presentación
  2. HOD MULTZOA /SELECCIÓN DE ODES
    1. Deskribapena
    2. Descripción
    3. Deskribapena
    4. Descripción
    5. Conocimiento del medio. Contenidos 5º CURSO
    6. El Universo
    7. La representación de la Tierra
    8. El agua en la Tierra
    9. Clima y paisaje
    10. Los ecosistemas
    11. Los seres vivos
    12. Los animales
    13. Las plantas
    14. La población
    15. La historia
    16. La Prehistoria
    17. La edad Antigua
    18. La Materia
    19. Las mezclas
    20. Las actividades económicas
  3. JARDUERA MOTAK /TIPOS DE ACTIVIDADES
    1. Azalpena
    2. Descripción
    3. Jarduera motak
    4. Tipología de actividades
    5. Tipología de actividades
    6. Tipología de actividades
    7. Tipología de actividades
    8. Tipología de actividades
    9. Tipología de actividades
    10. Tipología de actividades
    11. Tipología de actividades
    12. Tipología de actividades 4
  4. ESKOLA 2.0-KO EDUKIAK /CONTENIDOS ESKOLA 2.0
    1. Presentación
  5. E-LEARNING SEKUENTZIAK /SECUENCIAS E-LEARNING
    1. Aurkezpena
    2. Presentación
    3. Deskribapena
    4. Descripción. Presentando LAMS
    5. Deskribapena
    6. Descripción
    7. 1.- Zein da gure abiapuntua?
    8. 1.- ¿De dónde partimos?
    9. 1.- Zein da gure abiapuntua?
    10. 1.- ¿De dónde partimos?
    11. 1.- Zein da gure abiapuntua?
    12. 1.- ¿De dónde partimos?
    13. 1.- Zein da gure abiapuntua?
    14. 1.- ¿De dónde partimos?
    15. 1.- Zein da gure abiapuntua?
    16. 1.- ¿De dónde partimos?
    17. 2.- Aplikazio praktikoa
    18. 2.- Aplicación práctica
    19. 2.- Aplikazio praktikoa
    20. 2.- Aplicación práctica
    21. 2.- Aplikazio praktikoa
    22. 2.- Aplicación práctica
    23. 2.- Aplikazio praktikoa
    24. 2.- Aplicación práctica
    25. 2.- Aplicación práctica
    26. 2.- Aplicación práctica
    27. 3.- Gure SD propioa
    28. 3.- Nuestra propia SD
  6. OINARRIAK/ FUNDAMENTACION
    1. Aurkezpena
    2. Presentación
    3. Proiektuaren Osagaiako
    4. Componentes del proyecto
    5. Proiektuaren esparru orokorra
    6. Marco general del proyecto
    7. Irakasleen IKT estadioak
    8. Estadios TIC del profesorado
    9. Materiales de trabajo en el aula
    10. Materiales de trabajo en el aula
    11. Proiektuko osagaien eta IKT arteko lotura
    12. Interelación entre componentes
    13. IKTen erabilera-maila ikasgelan
    14. Niveles uso de las TIC en el aula
    15. Niveles uso de las TIC en el aula
    16. Niveles uso de las TIC en el aula

Bibliografia/ Bibliografía

  • Mishra, P., & Koehler, M. J. 2006 Technological Pedagogical Content Knowledge: A new framework for teacher knowledge. Teachers College Record. Pág. 108(6), 1017-1054.
Inicio
Disminuir tamaño de letra
Aumentar tamaño de letra
Ayuda
Anterior
Siguiente
Apartados
Debes visitar los apartados anteriores antes de visitar éste