3. Mailako IKT KAPSULA - LANTEGIA
Geoedukien jarduera. Abenturak GPSarekin
Jardueraren helburua eta egitura
3separador_indice_X_de_N31
0%

Jardueraren helburua eta egitura

Material honen helburua da IKTak ikasgelan erabiltzeko aplikazioen adibide batzuk ematea. Aplikazio horiek erabiliko dira curriculum-edukiak ikasi eta trebetasun digitalak eskuratzeko. Lokalizazioan oinarritutako zerbitzuak erabiliko dira, ibilbide hezigarriak gozatzeko aukera emango digutenak, LOCR edo WOICES aplikazioen bidez.

Web-baliabide horiek erabilita, ibilbideak erraz eta intuizio hutsez sor ditzakegu. Lan hori egiteko, hautatu diren plataformetara sartu behar dute ikasleek. Lan-denbora banatzeko aukera ematen du lan-molde horrek; beraz, ikasle batzuk konektatzen diren bitartean, gainerakoek bestelako lanak egin ditzakete, edo etxean nahiz informatika-orduetan egin ditzakete lan horiek.

Bi aplikazio horiek programak dituzte (softwareak) gailu eramangarri gehienentzat; beraz, aukera izango dugu gailu horietatik zuzenean lan egiteko, baldin eta aplikazioak eskatzen dituen ezaugarri-baldintzak betetzen baditugu.

Urrats erraz batzuk ematen badituzte, ikasleek lan-sekuentzia txikiak eta aisiako, prestakuntzako edo kultura-alorreko ibilbideak osa ditzakete. Aplikazioak berak dakartzan azalpen-pantailek adieraziko diete, unean-unean, zer egin behar duten eta nola egin dezaketen aurrera.

Gure helburua IKTko gaitasunak eskuratzeko lan espezifikoa egitea denez, proposamenean, ikaskuntza-helburuez eta metodologia-jarraibideez gain, bereziki zehaztu dira unitatea burutzeko ikasleek nahiz irakasleek behar dituzten gaitasun digitalak.

Beraz, GPS bidezko ibilbideak eta abenturak prestatzean eta aplikatzean, irakasleak jakintza eta jardunbidea jakinak aplikatu behar ditu, trebetasun instrumentalekin, informazio digitalaren edo komunikazio birtualaren (IKT) tratamenduarekin lotutakoak. Eginkizun horretarako jarraibideak eta laguntza ematea da, hain zuzen, tutorial honen helburu nagusia.

Horrela bada, premisa horiek kontuan hartuta, tutorialak hau eskaintzen du:

Lan-proposamen zehatz bat ikasleentzat, IKTen erabilera didaktikoa egin dezaten.

Prestakuntza-proposamen bat irakasleentzat, urratsez urrats azaltzen dituena proposamena ikasgelan egiteko egin behar dituen lanak. Taula hauetan laburtzen dira horiek guztiak:

Laguntza

Laguntza
  1. Ezkerreko Menua (goitik beherako ordenean): ikastaroaren orrialde nagusiko ikonoa (home), hizki tamainuaren ikonoa, moduluaren inprimakiaren ikonoa, laguntzarako sarbidearen eta edukiaren aurkibidearen ikonoa.
  2. Barra materialen izena eta oraingo atalaren izenburua.
  3. Nabigazio geziak (hurrengo-aurreko orrialdea).
  4. Edukiak.

Egilea:

Pau Casacuberta

Kredituak

© Itinerarium 2011

ZUZENDARITZA: Narcís Vives

KOLABORATZAILEAK:

  • PRODUKZIO-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • EDUKI-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • ZUZENDARITZA TEKNIKOA: Maite Vílchez
  • EGILEA: Roser Vives eta Mª Cristina Pérez
  • EUSKARARA ITZULPENA: Eskola 2.0
  • MAKETAZIOA: Miquel Gordillo eta Maite Vílchez
tooltip_home
tooltip_lower
tooltip_higher
tooltip_ayuda
tooltip_pre
tooltip_next
tooltip_secciones
tooltip_no_visitable