Ikasgelako programazioa, 2. Jarduera
2. jarduera Paseatzen.
Proposamen didaktiko honen bigarren jardueran, aurrez zehaztutako ibilbidea egingo dute ikasleek, eta argazkiak
egingo dizkiete ikusten dituzten elementu adierazgarrienei.
ARLOKO GAITASUN espezifikoak
| IKTko GAITASUN espezifikoak*
| EBALUAZIO-IRIZPIDEAK
|
Mundu fisikoa eta natura ezagutzeko eta harekin elkarreragiteko gaitasuna.
- Egoki, autonomiaz eta ekimenez jarduteko trebetasuna du bizitzan eta jakintzaren alorreko hainbat eremutan:
osasunean, ekoizpen-jardueretan, kontsumo-ekintzetan, zientzian, teknologia-prozesuetan, etab.
Informazioaren tratamendua eta gaitasun digitala
- Informazioa tratatzeko trebetasunak: informazioa bilatu, lortu, prozesatu eta komunikatzen du, eta jakintza bihurtzen
du.
Gizarte- eta hiritar-gaitasuna
- Gizarte-errealitatea ulertzea
Arte- eta kultura-gaitasuna
- Arte-hizkuntzen teknikak, baliabideak eta ohiturak ezagutzen ditu, bai eta kultura-ondareko obra eta adierazpen
nabarmenenak ere.
|
A2.1. Ingurune birtual bat maneiatzen hastea eta ingurune horietako oinarrizko eragiketak
ikasteko gai izatea. (1,6,7)
|
- Monumentu edo eraikuntza jakin baten elementu bereizgarrienak ezagutzen ditu.
- Kamera digitalen aukerak baliatzen ditu ikaskuntza-prozesuari laguntzeko.
- Argazkigintza baliatzen du arte-adierazpenak egin eta errealitatearen errepresentazioak egiteko.
|
*Eskola 2.0 proposameneko IKT gaitasunei dagozkien itemak, Lehen Hezkuntzako 5. mailako ikasleentzat.
Lantegi honi erantsitako materialetatik aterata: Irakasleentzako eta ikasleentzako IKTko gaitasun-mapak.