3. Mailako IKT KAPSULA - LANTEGIA
Geoedukien jarduera. Abenturak GPSarekin
Aurkezpena
2separador_indice_X_de_N31
0%

Aurkezpena

Zer da "lokalizazioan oinarritutako zerbitzu" bat (LBS) eta zer eskaintzen digu?

Kokapen geografikoari buruzko informazioa ematen duten prestazioei esaten zaie "Lokalizazioan oinarritutako zerbitzu" (LBS).

Erantzunak prozesatu eta emateko, LBS aplikazioek teknologia ugari erabiltzen dituzte; esaterako, GPS teknologiak (Posizionamendu Globaleko Sistemak) eta GSM teknologiak (Komunikazio Mugikorretarako Sistema Globalak). Aplikazio horietako batzuen helburua da zerbitzu geografikoak denbora errealean ematea; esaterako, mapak erabiltzea, ibilbideak sortzea eta GPS teknologiaren bidez argazkien edo jokoen lokalizazioa bilatzea.

Gaur egun, teknologia berri horiek darabiltzate merkatuko telefono eramangarri batzuek, eta aukera berriak eskaintzen dizkiete erabiltzaileei.

Argazkien posizionatze geografikoa egiteko aplikazioa da LOCR, eta, haren bidez, erraz topatu edo argitaratu ditzakegu argazkiak; horrez gain, deskribapen automatikoak gehitzeko aukera ematen digu, argazkiei buruzko informazio geografikoa erabiliz. Aplikazioaren beste aukera bat da “geo-tag” edo “geo-etiketak” erabiltzekoa, argazki horiek beste pertsona batzuekin konpartitzeko.

Woices audio edo soinuen lokalizazio geografikoa egiteko doako zerbitzua da, eta aukera ematen du "oihartzunak" sortu, entzun eta konpartitzeko. Oihartzun horiek grabazioak dira, lokalizazio jakin bati lotzen direnak, Google Maps zerbitzuaren bidez.

LBS aplikazio ugari daude, eta, haien bidez, denbora errealean lan egin dezakegu ingurunean: proiektu edo ibilbide hezigarriak sor ditzakegu, altxorra bilatzeko jokoak antolatu, bisita gidatuak prestatu, etab. Aukera horien bidez, kanpoan jolasteko aukera eman diezaiekegu ikasleei, eta, batik bat, ikaskuntzaz gozatzekoa.

Proposamen honetan, ikusiko dugu hauek direla ingurunea aztertzeko iradokitzen diren lanetako batzuk: behatzea, ikertzea, aurkikuntzak egitea, datuak biltzea, eta hausnarketak eta analisiak egitea. Horien bidez, bizipen edo esperientzia hezitzaileak sor ditzakegu, gure ikasleak gogoz parte har dezaten beren jakintzaren eraikuntza-prozesuan.

Baliabide berriak dira, oso erabilgarriak eta aukera ugari ematen dituztenak. Beraz, haiek ezagutzera gonbidatzen zaitugu.

Laguntza

Laguntza
  1. Ezkerreko Menua (goitik beherako ordenean): ikastaroaren orrialde nagusiko ikonoa (home), hizki tamainuaren ikonoa, moduluaren inprimakiaren ikonoa, laguntzarako sarbidearen eta edukiaren aurkibidearen ikonoa.
  2. Barra materialen izena eta oraingo atalaren izenburua.
  3. Nabigazio geziak (hurrengo-aurreko orrialdea).
  4. Edukiak.

Egilea:

Pau Casacuberta

Kredituak

© Itinerarium 2011

ZUZENDARITZA: Narcís Vives

KOLABORATZAILEAK:

  • PRODUKZIO-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • EDUKI-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • ZUZENDARITZA TEKNIKOA: Maite Vílchez
  • EGILEA: Roser Vives eta Mª Cristina Pérez
  • EUSKARARA ITZULPENA: Eskola 2.0
  • MAKETAZIOA: Miquel Gordillo eta Maite Vílchez
tooltip_home
tooltip_lower
tooltip_higher
tooltip_ayuda
tooltip_pre
tooltip_next
tooltip_secciones
tooltip_no_visitable