Ikasgelako programazioa. Jarduera sekuentzia Locr-ekin
MAILA |
IRAKASGAIA |
GAIA |
IZENBURUA |
IRAUPENA |
Lehen Hezkuntzako 5. maila |
Ingurunearen ezaguera |
Kokapen geografikoa |
Abenturak GPSarekin I |
3 saio (3 ordu) |
UNITATE DIDAKTIKOAREN DESKRIBAPENA |
Bizi den herrian ibilbide bat egiteko iradokitzen dio proposamenak ikasleari, historiaren, eta artearen
edo paisaiaren aldetik interesgarriak diren lekuak deskubritzeko. Taldeka egingo da jarduera hau. Inguruko monumentu edo eraikuntza
bat aukeratuko du talde bakoitzak. Monumentuari buruzko informazioa bildu ondoren, talde bakoitzak argazkiak egingo dizkio
eta, ondoren, Locr gunera igoko dituzte. Jarduera amaitzean, beren lanak konpartitzeko eta komentatzeko aukera izango dute
ikasleek.
|
CURRICULUM-EDUKIAK |
- Lurraldeko monumentu eta leku interesgarriak
- Arkitektura, kultura-ondareko elementua den aldetik.
- Argazkigintza, adierazpen artistikoa den aldetik.
- Lurraldeko historia eta kultura.
- Lokalizazioko 2.0. zerbitzuak (Locr).
|
IKASKUNTZA-HELBURUAK |
- Inguruko leku interesgarriak deskubritzea. Leku horiek ezagutzea eta beren berezitasunak balioestea.
- Argazkien bidezko ibilbide bat sortzea monumentu eta leku interesgarrietatik. Argazkigintza adierazpide artistiko
gisa erabiltzen ikastea.
- Argazki-album bat egiten ikastea, Locr tresna erabiliz. Bizipenak konpartitu eta komentatzea.
|
IKTko GAITASUN OROKORRAK* |
F1. Oinarrizko hardware-baliabideak erabiltzea.
F5. IKTak erabiltzea multimedia-informazioa prozesatzeko.
F6. IKTak erabiltzea beste pertsona batzuekin komunikatzeko.
A1. Komunikatu eta lankidetzan jardutea.
A5. Mundu erreala ulertzea, esploratzea eta bertan moldatzen jakitea.
C1. Informazioaren pribatutasuna aintzat hartzea. |
*Eskola 2.0 proposameneko IKT gaitasunei dagozkien itemak, Lehen Hezkuntzako 5. mailako ikasleentzat.
Lantegi honi erantsitako materialetatik aterata: Irakasleentzako eta ikasleentzako IKTko gaitasun-mapak: http://www.eskola20.org/formacion/mapa_competencial_TIC.pdf.