Ikasgelako programazioa, 1. Jarduera
1. jarduera Ibilbide, irteera edo txango bat zehaztea.
Sekuentziaren lehen zatia izango da ikasleei esatea beren auzo, herri edo hiriko leku nabarmenak zehatz
dezaten, arrazoi bereziren batengatik garrantzitsuak diren neurrian. Intereseko lekua hautatu ondoren, ikasleen ezaguna den
pertsonaren bat bilatu behar dute, hautatu duten lekuari buruzko informazioa eman dezakeena.
ARLOKO GAITASUN espezifikoak
| IKTko GAITASUN espezifikoak*
| EBALUAZIO-IRIZPIDEAK
|
Mundu fisikoa eta natura ezagutzeko eta harekin elkarreragiteko gaitasuna.
- Pertsonek ingurune fisikoan duten eragina, asentamenduak, jarduerak eta eragiten dituzten aldaketak.
Informazioaren tratamendua eta gaitasun digitala
-
Informazioa bilatu, hautatu, erregistratu eta tratatzea, askotariko teknikak eta estrategiak erabiliz: ahozkoak,
idatzizkoak, ikus-entzunezkoak, digitalak eta multimedia alorrekoak.
Gizarte- eta hiritar-gaitasuna
- Gizarte-errealitatea ulertzea
Norberaren autonomiarako eta ekimenerako gaitasuna
- Taldean lan egiteko teknikak lantzea
|
A1.3. IKTko baliabide espezifikoak erabiltzea kideekin eta irakasleekin lankidetzan
jarduteko, taldean lan egiteko, kritikoki pentsatzeko eta problemak argitzeko.
A5.1. Batez ere irudien eta soinuen bidez, eta heldu baten laguntzaz, munduko gaiak esploratzeko eta/edo aukera ematen duten
IKT baliabideak erabiltzea. (3,4) |
- Ikasleak bere inguruko leku eta monumentu interesgarriak ezagutzen ditu.
- Argazki-ibilbide bat egiten du taldean lan eginez.
- Monumentuari buruzko informazioa bilatzen du, ahozko iturriak eta idatziak baliatuta.
|
*Eskola 2.0 proposameneko IKT gaitasunei dagozkien itemak, Lehen Hezkuntzako 5. mailako ikasleentzat.
Lantegi honi erantsitako materialetatik aterata: Irakasleentzako eta ikasleentzako IKTko gaitasun-mapak.