Irakasleentzako formazio-proposamena
0. jarduera. LAMSen sartu eta sekuentzia prestatzea |
EGIN BEHARREKO LANAK |
IKT BALIABIDEAK |
IKT GAITASUNAK |
1. jarduera: LAMSen
sartzea.
2. jarduera: “Mis clases” (Nire eskolak) atalean sekuentziak
(edo ikasgaiak) gehitzea.
3. jarduera: Ikasleei eskolan alta ematea.
4. jarduera: Sekuentziari (edo ikasgaiari) ikasleak
esleitzea.
5. jarduera: Sekuentzia baten diseinua ikustea.
6. jarduera: Sekuentzia ikasle gisa ikustea.
|
|
G1. Ulertzea IKTak oso erabilgarriak direla kideekin
konektatzeko, lineako ikastaroak egiteko, adituekin elkarrekintzan jarduteko eta norberaren diziplinarekin lotutako topikoetara
sartzeko, eta ikustea funtsezkoak direla profesionalki hazteko.
|
1. jarduera. Poligonoei buruzko informazioaren bila |
EGIN BEHARREKO LANAK |
IKT BALIABIDEAK |
IKT GAITASUNAK |
7. jarduera: LAMSeko
Foro (Foroa) tresna ezagutzea eta erabiltzea.
8. jarduera: LAMSen talde bat sortzea.
9. jarduera: Sekuentzia bateko atazak editatzea. |
|
D1. Ikaskuntza-esperientziak diseinatzea, martxan jartzea eta
ebaluatzea, norberak bere interesen, erritmoaren, ikasteko moduaren eta trebetasunen arabera lan egin dezan, jada eginda dauden
IKT baliabideak erabiliz.
|
2. jarduera. Laukiak eta triangeluak |
EGIN BEHARREKO LANAK |
IKT BALIABIDEAK |
IKT GAITASUNAK |
10. jarduera:
Geogebraren aukerak ezagutzea eta erabiltzea.
|
|
D3. IKT baliabide espezifikoen bidez ikas dadin sustatzea, lineaz
kanpo nahiz linean.
|
3. jarduera. Neurtzea eta ondorioak ateratzea |
EGIN BEHARREKO LANAK |
IKT BALIABIDEAK |
IKT GAITASUNAK |
11. jarduera:
Neurtzea eta erregistratzea.
12. jarduera: LAMSen wiki bat sortzeko
aukerak ezagutzea eta erabiltzea.
13. jarduera: LAMSeko jarraipen-tresnak
ezagutzea eta erabiltzea.
|
|
D4. Ikaskuntza-esperientziak diseinatzea, martxan jartzea eta
ebaluatzea, IKT baliabideak erabiliz XXI. menderako trebetasunak sustatzeko; esaterako, lankidetza, talde-lana, pentsaera
kritikoa, arazoak konpontzea, enpatia eta sormena.
|
* Item horiek irakasleentzako IKT prestakuntzaren “Eskola 2.0” proposamenekoak dira. Eranskin honetatik
aterata daude: Mapas competenciales
TIC (IKTko gaitasun-mapak).