3. Mailako IKT KAPSULA - LANTEGIA
Poligonoen elementuak eta sailkapena, triangeluak eta laukiak
Irakasleentzako formazio-proposamena
5separador_indice_X_de_N28
0%

Irakasleentzako formazio-proposamena

0. jarduera. LAMSen sartu eta sekuentzia prestatzea

EGIN BEHARREKO LANAK
IKT BALIABIDEAK
IKT GAITASUNAK

1. jarduera: LAMSen sartzea.

2. jarduera: “Mis clases” (Nire eskolak) atalean sekuentziak (edo ikasgaiak) gehitzea.

3. jarduera: Ikasleei eskolan alta ematea.

4. jarduera: Sekuentziari (edo ikasgaiari) ikasleak esleitzea.

5. jarduera: Sekuentzia baten diseinua ikustea.

6. jarduera: Sekuentzia ikasle gisa ikustea.

  • Lams ingurunea.

G1. Ulertzea IKTak oso erabilgarriak direla kideekin konektatzeko, lineako ikastaroak egiteko, adituekin elkarrekintzan jarduteko eta norberaren diziplinarekin lotutako topikoetara sartzeko, eta ikustea funtsezkoak direla profesionalki hazteko.

1. jarduera. Poligonoei buruzko informazioaren bila

EGIN BEHARREKO LANAK
IKT BALIABIDEAK
IKT GAITASUNAK

7. jarduera: LAMSeko Foro (Foroa) tresna ezagutzea eta erabiltzea.

8. jarduera: LAMSen talde bat sortzea.

9. jarduera: Sekuentzia bateko atazak editatzea.

  • LAMSeko "Foro" tresna.

  • LAMSeko "Mis clases" gunea.

D1. Ikaskuntza-esperientziak diseinatzea, martxan jartzea eta ebaluatzea, norberak bere interesen, erritmoaren, ikasteko moduaren eta trebetasunen arabera lan egin dezan, jada eginda dauden IKT baliabideak erabiliz.

2. jarduera. Laukiak eta triangeluak

EGIN BEHARREKO LANAK
IKT BALIABIDEAK
IKT GAITASUNAK

10. jarduera: Geogebraren aukerak ezagutzea eta erabiltzea.

 

  • Geogebra.

D3. IKT baliabide espezifikoen bidez ikas dadin sustatzea, lineaz kanpo nahiz linean.

3. jarduera. Neurtzea eta ondorioak ateratzea

EGIN BEHARREKO LANAK
IKT BALIABIDEAK
IKT GAITASUNAK

11. jarduera: Neurtzea eta erregistratzea.

12. jarduera: LAMSen wiki bat sortzeko aukerak ezagutzea eta erabiltzea.

13. jarduera: LAMSeko jarraipen-tresnak ezagutzea eta erabiltzea.

  • LAMSeko “Preguntas y respuestas” (Galde-erantzunak) tresna.

  • LAMSeko "Wiki" tresna.

  • LAMSeko “Seguimiento” (Jarraipena) tresna.

D4. Ikaskuntza-esperientziak diseinatzea, martxan jartzea eta ebaluatzea, IKT baliabideak erabiliz XXI. menderako trebetasunak sustatzeko; esaterako, lankidetza, talde-lana, pentsaera kritikoa, arazoak konpontzea, enpatia eta sormena.

* Item horiek irakasleentzako IKT prestakuntzaren “Eskola 2.0” proposamenekoak dira. Eranskin honetatik aterata daude: Mapas competenciales TIC (IKTko gaitasun-mapak).

Laguntza

Laguntza
  1. Ezkerreko Menua (goitik beherako ordenean): ikastaroaren orrialde nagusiko ikonoa (home), hizki tamainuaren ikonoa, moduluaren inprimakiaren ikonoa, laguntzarako sarbidearen eta edukiaren aurkibidearen ikonoa.
  2. Barra materialen izena eta oraingo atalaren izenburua.
  3. Nabigazio geziak (hurrengo-aurreko orrialdea).
  4. Edukiak.

Egilea:

Pau Casacuberta

Kredituak

© Itinerarium 2011

ZUZENDARITZA: Narcís Vives

KOLABORATZAILEAK:

  • PRODUKZIO-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • EDUKI-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • ZUZENDARITZA TEKNIKOA: Maite Vílchez
  • EGILEA: Cecilia Rodríguez eta Marcel David Pochulu
  • EUSKARARA ITZULPENA: Eskola 2.0
  • MAKETAZIOA: Miquel Gordillo eta Maite Vílchez
tooltip_home
tooltip_lower
tooltip_higher
tooltip_ayuda
tooltip_pre
tooltip_next
tooltip_secciones
tooltip_no_visitable