3. Mailako IKT KAPSULA - LANTEGIA
Poligonoen elementuak eta sailkapena, triangeluak eta laukiak
13. Ariketa
24separador_indice_X_de_N28
0%

13. Ariketa

LAMSeko jarraipen-tresnak ezagutzea eta erabiltzea

Azkenik, irakasleek erabiltzen jakin behar duten azken LAMS baliabidea ikasleen ikaskuntzaren jarraipena egitekoa da.

Funtzio horretara sartzeko, Mis clases ataleko pantaila nagusira jo behar da, Seguimiento estekara.

Beste leiho bat zabalduko zaigu, eta han, Secuencia eta Estudiantes fitxetan aurkituko ditugu ikasleen jarraipena egin ahal izateko aukerak.

Secuencia aukeran, ikasgaiaren diseinuaren eskemaren gainean, ikasleak sekuentziaren garapeneko zer puntutan dauden ikus dezakegu, denbora errealean.

Ikono zuri batzuek ordezkatzen dituzte ikasleak. Jardueraren koadroaren gainean daude, eta haien gainean sagua pasatuz, ikaslearen izena agertzen da. Ikonoan klik egin eta hura arrastatuz, ikasle jakin bat jarduera batetik bestera pasaraz dezakegu.

Beste aukera bat ere badugu: ikaslea sekuentzia amaitzera gonbidatzea, ikonoa ikasgaia amaitu duten ikasleak dauden lekura arrastatuta.

Orriaren goiburuan, bi aukera berezi ditugu:

  • Editar en vivo (Zuzenean editatu). Egile-rola badugu, jardueren planteamenduan edo testuan aldaketak egiteko aukera emango digu, ikasleak erabiltzen ari diren bitartean. Baliabide interesgarria izan daiteke, ikasgaian jardun ahala eta taldearen jarraipenaren arabera, aurrez diseinatutako ikasgai bat moldatzeko.

  • Exportar portfolio (Dokumentu-zorroa esportatu). Aukera horrek .zip fitxategi bat sortzen du, eta hor sartzen ditu sekuentzia jarraitzen ari diren ikasleen erantzun guztiak, ikasle bakoitza une horretan egiten ari den jarduerara artekoak. Hartara, kontsultarako erabil daitekeen fitxategi batean bil daitezke, jardueraren une jakin batean, ikasle guztiek egindako lanen emaitzak.

Estudiantes fitxan, ikasle bakoitzak sekuentziari egin dion banako jarraipenaren ikuspegia dugu. Sekuentziaren eskeman, lerro horizontaletan, ikasle bakoitzak aurrera zenbat egin duen ikus dezakegu, eta zer puntutan dagoen une horretan.

Ikonoek hau adierazten dute:

Burututako jarduerak.
Une honetan lantzen ari garen jarduera.
Oraindik egin gabe dauden jarduerak.

Pantaila horretatik ikasle bakoitzaren lanaren jarraipena egin daiteke, zenbait baliabide erabilita.

Kontsultatu nahi dugun burututako jarduera baten ikonoaren gainean bi klik eginez gero, ikasleak ataza horretan emandako erantzunak edo emaitzak ikusi ahal izango ditugu.

Ikasle jakin baten erantzunen laburpena ere deskarga dezakegu. Horretarako, erregistro bakoitzean dagoen Exportar portfolio aukera erabiliko dugu.

Eta Ver gráfico de tiempo (Ikusi denboraren grafikoa) fitxan, ikasle bakoitzak jarduera bakoitza egiten emandako denbora ikus dezakegu, bi formatutan:

  • ikasgaiari guztira emandako denborarekiko,

  • jarduera bakoitzeko denbora zehaztuta duela.

Ver gráfico

Ikasle guztiek sekuentzia amaitu dutenean, taldearen denbora-grafiko globala ere kontsultatu ahal izango dugu. Horretarako, orriaren goiburuko Ver gráfico… botoian klik egin beharko dugu.

Anotaciones botoian, ikasleek sekuentzia egiterakoan beren oharren atalean sartutako informazioak kontsultatu ahal izango ditugu.

Laguntza

Laguntza
  1. Ezkerreko Menua (goitik beherako ordenean): ikastaroaren orrialde nagusiko ikonoa (home), hizki tamainuaren ikonoa, moduluaren inprimakiaren ikonoa, laguntzarako sarbidearen eta edukiaren aurkibidearen ikonoa.
  2. Barra materialen izena eta oraingo atalaren izenburua.
  3. Nabigazio geziak (hurrengo-aurreko orrialdea).
  4. Edukiak.

Egilea:

Pau Casacuberta

Secuencia y Estudiantes

Kredituak

© Itinerarium 2011

ZUZENDARITZA: Narcís Vives

KOLABORATZAILEAK:

  • PRODUKZIO-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • EDUKI-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • ZUZENDARITZA TEKNIKOA: Maite Vílchez
  • EGILEA: Cecilia Rodríguez eta Marcel David Pochulu
  • EUSKARARA ITZULPENA: Eskola 2.0
  • MAKETAZIOA: Miquel Gordillo eta Maite Vílchez
tooltip_home
tooltip_lower
tooltip_higher
tooltip_ayuda
tooltip_pre
tooltip_next
tooltip_secciones
tooltip_no_visitable