3. Mailako IKT KAPSULA - LANTEGIA
Poligonoen elementuak eta sailkapena, triangeluak eta laukiak
Ikasgelako programazioa: 3. Jarduera
28separador_indice_X_de_N28
0%

Ikasgelako programazioa: 3. Jarduera

3. jarduera. Neurtzea eta ondorioak ateratzea

Jardueraren helburua da ikasleek triangeluen eta laukien propietate batzuk ezagutzea, adibidez, barne-angeluen batuketari, diagonal berdinei, diagonal perpendikularrei eta abarri dagozkienak.

Emaitzak egiaztatu eta adostu behar dira, eta, horretarako, wiki bat eraiki behar da.

ARLOKO GAITASUN espezifikoak

IKT GAITASUN espezifikoak*

EBALUAZIO-IRIZPIDEAK

Espazioa neurtzea eta adieraztea:

  • Testuinguru errealetan (kometa bat diseinatzea eta sortzea), zehaztasunez eta gutxi gorabeherako kalkuluen bidez neurtzea luzera- eta zabalera-magnitudeak, horretarako zenbait unitate erabiliz, bai eta neurtzeko tresna egokiak ere.
  • Erlazio geometrikoak ikusteko gaitasuna garatzea, eguneroko espazioak irudikatuz (kometen planoak eta maketak).
  • Geometriako lengoaia eta nozioak zehaztasunez erabiltzea, eguneroko egoeretan neurtzeko, kalkulatzeko edota planoan eta espazioan irudikatzeko.

A1.1. IKT baliabideak erabiltzea, lankidetza sustatzeko, kontzeptuak argitzeko, eta hurbileko ingurunean ditugun problema errazetarako irtenbideak identifikatzeko eta ebaluatzeko.

A1.3. IKTko baliabide espezifikoak erabiltzea kideekin eta irakasleekin lankidetzan jarduteko, taldean lan egiteko, kritikoki pentsatzeko eta problemak ebazteko.

A3.2. Irizpide heterogeneoak erabiltzea informazio garrantzitsua aukeratzeko.

F3.1. Testuak prozesatzeko oinarrizko eragiketak egitea

  • Triangelu- eta lauki-motak sailkatzen ditu.
  • Triangeluen eta laukien barne-angeluak ongi neurtzen ditu.
  • Triangeluen eta laukien barne-angeluen batura ongi kalkulatzen du.
  • Poligono baten diagonalak bereizten eta marrazten ditu.
  • Poligono baten diagonalak eta aldeak neurtzen ditu.
  • Besteekin elkarlanean aritzen da “wiki” bat eraikitzeko.

*"Eskola 2.0" proposamenean Lehen Hezkuntzako 5. mailako ikasleentzako IKT gaitasunei buruz adierazitakoaren barruko itemak. Lantegi honi erantsitako materialetatik aterata: Mapa competencial TIC para docentes y alumnos/as (Irakasleentzako eta ikasleentzako IKTen gaitasun-mapa).

Laguntza

Laguntza
  1. Ezkerreko Menua (goitik beherako ordenean): ikastaroaren orrialde nagusiko ikonoa (home), hizki tamainuaren ikonoa, moduluaren inprimakiaren ikonoa, laguntzarako sarbidearen eta edukiaren aurkibidearen ikonoa.
  2. Barra materialen izena eta oraingo atalaren izenburua.
  3. Nabigazio geziak (hurrengo-aurreko orrialdea).
  4. Edukiak.

Egilea:

Pau Casacuberta

Kredituak

© Itinerarium 2011

ZUZENDARITZA: Narcís Vives

KOLABORATZAILEAK:

  • PRODUKZIO-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • EDUKI-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • ZUZENDARITZA TEKNIKOA: Maite Vílchez
  • EGILEA: Cecilia Rodríguez eta Marcel David Pochulu
  • EUSKARARA ITZULPENA: Eskola 2.0
  • MAKETAZIOA: Miquel Gordillo eta Maite Vílchez
tooltip_home
tooltip_lower
tooltip_higher
tooltip_ayuda
tooltip_pre
tooltip_next
tooltip_secciones
tooltip_no_visitable