Ikasgelako programazioa: 1. Jarduera
1. jarduera – Poligonoei buruzko informazioaren bila
Sekuentzia hasteko, aurkezpen bat aztertzeko eskatuko diegu ikasleei.
Bigarren urratsa da foro batean parte hartzea, beren eguneroko bizitzan inguratzen dituzten irudiak identifikatzeko.
Gero, lehenengo azterketa hori taula batean eta eskema batean jarri beharko dute ikasleek.
ARLOKO GAITASUN espezifikoak
| IKT GAITASUN espezifikoak*
| EBALUAZIO-IRIZPIDEAK
|
Zenbakiak eta kalkuluak erabiltzea problemak ebazteko:
- Ohiko testuinguruetan problemak interpretatzea eta ebaztea, eta jarraitutako prozesua eta lortutako emaitzak era
ordenatuan, argi eta ongi argudiatuta azaltzea eta aurkeztea.
Informazioa interpretatzea eta aurkeztea:
- Talde-lanean parte hartzea, eta jarrera positiboa izatea besteen ikuspegia errespetatzeari eta irtenbideak bilatzeari
dagokionez.
|
A1.1. Lankidetza sustatzen duten IKT baliabideak erabiltzea, kontzeptuak argitzeko,
eta hurbileko ingurunean ditugun problema errazetarako irtenbideak identifikatzeko eta ebaluatzeko.
A3.2. Irizpide heterogeneoak erabiltzea informazio garrantzitsua aukeratzeko.
A3.3. Webean oinarritutako informazioa bilatu, aukeratu eta sailkatzea, kanpoko irizpideak erabiliz iturrien
baliagarritasuna zehazteko. | - Lankidetzan aritzen da.
- Poligono kontzeptua ulertzen du.
- Zenbait poligono-mota sailkatzen ditu, aldeen kopurua kontuan hartuta.
- Foroan gogotsu eta errespetuz parte hartzen du.
|
*"Eskola 2.0" proposamenean Lehen Hezkuntzako 5. mailako ikasleentzako IKT gaitasunei buruz
adierazitakoaren barruko itemak. Lantegi honi erantsitako materialetatik aterata: Mapa competencial TIC para docentes y alumnos/as (Irakasleentzako eta ikasleentzako IKTen
gaitasun-mapa).