3. Mailako IKT KAPSULA - LANTEGIA
Poligonoen elementuak eta sailkapena, triangeluak eta laukiak
LAMS jardueraren helburua eta egitura
3separador_indice_X_de_N28
0%

LAMS jardueraren helburua eta egitura

Material honen helburua hauxe da: adibideen bidez azaltzea nola aplika daitezkeen IKTak gelan, curriculum-edukiak ikasteko eta trebetasun digitalak eskuratzeko, aurretik sortutako eduki bat erabiliz, kasu honetan LAMS sekuentzia bat.

Web-baliabide bat da, eta, beraz, ikasle guztiek LAMS plataforman sartu beharko dute jarduerak egin ahal izateko. Horregatik, denbora ezberdinetan egin daitekeen jarduera da; ikasleetako batzuk bestelako zereginetan ari diren bitartean, besteak konektatu egin daitezke, edota, bestela, etxeko lan gisa edo informatikako eskola-orduetan egin dezakete.

Azalpenak ematen dituzten pantailen bitartez, sekuentziako edukiak lantzen aurrera egingo dute ikasleek. Banaka egingo badute ere, taldekako lanak egitea ere proposatuko zaie, elkarlanean aritu daitezen. Aplikazioaren azalpen-pantailetan adieraziko zaie une bakoitzean zer egin behar duten eta zer baliabide erabili behar dituzten.

Gure helburua IKT gaitasunak espezifikoki lantzea denez, proposamenean, ikaskuntza-helburuez eta metodologia-jarraibideez gain, bereziki zehaztu da zer gaitasun digital behar dituzten ikasleek nahiz irakasleek unitatea egiteko.

Horregatik, tutorial honen helburu nagusia da irakasleari jarraibideak eta laguntza ematea, proposatutako LAMS sekuentzia prestatzerakoan eta aplikatzerakoan beharko dituen trebetasun instrumentalak, informazio digitalaren trataera eta komunikazio birtuala (IKT) ezagut eta landu ditzan.

Horrela bada, premisa horiek kontuan hartuta, tutorialak hau eskaintzen du:

  • LAMS sekuentziak erabiltzeko oinarrizko ezagutzak, eta ikasleei jarraipena egiteko dituen tresnen oinarrizko ezagutzak.
  • Irakaslearentzako prestakuntza-proposamen bat (Propuesta formativa edo prestakuntza-proposamena izeneko koadroan dago laburbilduta).
  • Egin beharreko lanaren azalpena, urratsez urrats.
  • Gelako programazio bat, curriculumari eta INTEI dagozkien helburu eta gaitasunekin (Programación de aula edo gelako programazioa izeneko atala).

Laguntza

Laguntza
  1. Ezkerreko Menua (goitik beherako ordenean): ikastaroaren orrialde nagusiko ikonoa (home), hizki tamainuaren ikonoa, moduluaren inprimakiaren ikonoa, laguntzarako sarbidearen eta edukiaren aurkibidearen ikonoa.
  2. Barra materialen izena eta oraingo atalaren izenburua.
  3. Nabigazio geziak (hurrengo-aurreko orrialdea).
  4. Edukiak.

Egilea:

Pau Casacuberta

Kredituak

© Itinerarium 2011

ZUZENDARITZA: Narcís Vives

KOLABORATZAILEAK:

  • PRODUKZIO-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • EDUKI-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • ZUZENDARITZA TEKNIKOA: Maite Vílchez
  • EGILEA: Cecilia Rodríguez eta Marcel David Pochulu
  • EUSKARARA ITZULPENA: Eskola 2.0
  • MAKETAZIOA: Miquel Gordillo eta Maite Vílchez
tooltip_home
tooltip_lower
tooltip_higher
tooltip_ayuda
tooltip_pre
tooltip_next
tooltip_secciones
tooltip_no_visitable