3. Mailako IKT KAPSULA - LANTEGIA
Poligonoen elementuak eta sailkapena, triangeluak eta laukiak
5. Ariketa
11separador_indice_X_de_N28
0%

5. Ariketa

Sekuentzia baten diseinua ikustea

LAMS sekuentziak nola planteatuta dauden eta sekuentziek nola funtzionatzen duten ikusteko, haien diseinua ezagutzeko balioko digun jarduera bat proposatzen dizuegu. Ez dugunez egilearen profila, ezin ditugu editatu, baina aukera dugu kontsultatzeko.

Gauden leihotik atera gabe, alegia, Seguimiento pantailan jarraituta (4. jarduera), klik egingo dugu goiburuko Secuencia fitxan.

Pantaila bat agertuko da, erdialdean sekuentziaren eskema erakusten duena.

Eskemak informazioak eta ikasleek egin beharreko jarduerak erakusten dizkigu:

  • 1. jarduera. Informazio bila
  • 1. jarduera. Taldetan banatzea. Une horretatik aurrera, jarduerak taldeka egingo dira, eta ikasleak beren taldeko gunera soilik sartu ahal izango dira.
  • 1. jarduera. Elementuak identifikatzea
  • 1. jarduera. Eskema grafikoa
  • 2. jarduera. Laukiak ezagutzea
  • 2. jarduera. Geogebrarekin eraikitzea
  • 3. jarduera. Neurtzea eta erregistratzea
  • 3. jarduera. Taldeak ixtea

Eskemako laukietan bi klik eginez, jarduerei buruzko informazioa eskuratuko dugu.

Lehenespenez, Sumario fitxa zabalduko zaigu. Ikasleek jardueraren aurkezpen gisa ikusiko duten informazioa agertzen da, eta orrialdearen amaieran, ikasleen jardueraren jarraipenari buruzkoestatistikak . Informazio hori azken fitxan ere agertzen da.

Instrucciones (Jarraibideak) fitxan, sekuentziaren egileak sekuentzia aplikatzeko emandako azalpenak irakurri ahal izango ditugu, horrelakorik egin badu. Litekeena da informaziorik ez egotea maila horretan.

Editar actividad (Jarduera editatu). Aukera ematen digu aldaketak egiteko jardueraren pantailako testuan edo maketazioan, egilearen profila badugu LAMSen. Orain dugun profilarekin ezinezkoa da.

Leihoa itxi eta Secuencia pantailara itzultzen bagara, ikusiko dugu beste aukera eta informazio batzuk ere baditugula.

Orrialdearen goiburuan, lau botoi ditugu:

  • Edición en vivo (Zuzeneko edizioa). Sekuentzia diseinatzeko gunera sartzen da, jardueraren edukia aldatzeko, bai eta sekuentziaren egitura aldatzeko ere, horrela nahi bada. Gure profilarekin, sartzeko aukera badugu bai, baina irakurtzeko baimena dugu soilik, eta ezin izango dugu ezer aldatu.

  • Exportar portafolio (Dokumentu-zorroa esportatu). .zip karpeta bat sortzen du, ikasle bakoitzak egindako jarduera bakoitzean emandako erantzunekin edo egindako lanarekin.

  • Refrescar (Freskatu). Pantaila eguneratzen du, datuetan aldaketarik egin bada.

  • Ayuda (Laguntza). LAMSeko online laguntza-orrialdeetara sartzeko balio du (ingelesez daude).

Orri-oinean, ikasleek sekuentziaren garapenean izan duten bilakaera ikusi ahal izango dugu.

Laguntza

Laguntza
  1. Ezkerreko Menua (goitik beherako ordenean): ikastaroaren orrialde nagusiko ikonoa (home), hizki tamainuaren ikonoa, moduluaren inprimakiaren ikonoa, laguntzarako sarbidearen eta edukiaren aurkibidearen ikonoa.
  2. Barra materialen izena eta oraingo atalaren izenburua.
  3. Nabigazio geziak (hurrengo-aurreko orrialdea).
  4. Edukiak.

Egilea:

Pau Casacuberta

Esquema de la secuencia

Estadísticas

Kredituak

© Itinerarium 2011

ZUZENDARITZA: Narcís Vives

KOLABORATZAILEAK:

  • PRODUKZIO-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • EDUKI-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • ZUZENDARITZA TEKNIKOA: Maite Vílchez
  • EGILEA: Cecilia Rodríguez eta Marcel David Pochulu
  • EUSKARARA ITZULPENA: Eskola 2.0
  • MAKETAZIOA: Miquel Gordillo eta Maite Vílchez
tooltip_home
tooltip_lower
tooltip_higher
tooltip_ayuda
tooltip_pre
tooltip_next
tooltip_secciones
tooltip_no_visitable