Ikasgelako programazioa: 2. Jarduera
2. jarduera. Laukiak eta triangeluak
Proposamena da ikasleei pare bat aurkezpen erakustea; aurkezpen horietan zenbait irudi agertuko dira, eta
gure eguneroko bizitzan aurki ditzakegun laukiak eta triangeluak erakutsiko dituzte.
Geogebra software librea erabiliz, ikasleek triangeluak eta laukiak sortu beharko dituzte. Azkenik,
beren kometak sortuko dituzte.
ARLOKO GAITASUN espezifikoak
| IKT GAITASUN espezifikoak*
| EBALUAZIO-IRIZPIDEAK
|
Espazioa neurtzea eta adieraztea:
- Testuinguru errealetan (kometa bat diseinatzea eta sortzea), zehaztasunez eta gutxi gorabeherako kalkuluen bidez
neurtzea luzera- eta zabalera-magnitudeak, horretarako zenbait unitate erabiliz, bai eta neurtzeko tresna egokiak ere.
- Erlazio geometrikoak ikusteko gaitasuna garatzea, eguneroko espazioak irudikatuz (kometen planoak eta maketak).
Norberaren autonomia eta ekimena:
- Hausnartzea eta erabakiak hartzea, aurretik adierazitako irizpideetan, emandako argudioetan eta lortu beharreko
hezkuntza-helburuetan oinarrituta.
|
A2.1. Ingurune birtual bat erabiltzen hastea, eta ingurune horietako
oinarrizko eragiketak ikusteko gai izatea (kasu honetan, Geogebra ingurunekoak).
A4.2. Sormena, ikerketa eta berrikuntza baliatuz, beren produktuak (simulazioak, bideo-jokoak,
aurkezpenak, gailuak, etab.) sortzeko aukera ematen dieten IKT baliabideak erabiltzea, beren interesak betetzeko edo beste
batzuek planteatutako arazoei irtenbidea emateko. | - Poligonoak eraikitzen
ditu software geometrikoak erabiliz.
|
*"Eskola 2.0" proposamenean Lehen Hezkuntzako 5. mailako ikasleentzako IKT gaitasunei buruz
adierazitakoaren barruko itemak. Lantegi honi erantsitako materialetatik aterata: Mapa competencial TIC para docentes y alumnos/as (Irakasleentzako eta ikasleentzako IKTen
gaitasun-mapa.