Idazketa-jarduerak
|
Entzute aktiboa.
| Ikasleek entzute aktiboan jardungo dute, eta informazioa prozesatuko. Informazio hori erantzunak emateko, ekintzak
egiteko edo nolabait aplikatzeko erabiliko dute. Atal honetako jardueretan, informazioa entzun eta prozesatuko da (ahozko
adierazpenak, eztabaidak, azalpenak, etab.).
| Audio- eta bideo-grabazioak, podcastak eta
vodcastak; entzungailuak.
|
Kontsulta-iturriak.
| Ikasleek baliabideak esploratuko eta kontsultatuko dituzte, beren idazlanei buruz informazio garrantzitsua lortzeko
(edukia, formatua, ikerketa, etab.).
| Web-bilatzaileak, online idazteko ereduak, Purdue University’s
Online Writing Lab (OWL)
|
Fikziozko idazketa
| Ikasleek idatzizko zenbait jardueratan parte hartuko dute, fikziozkoak barne (ipuinak, txisteak, etab.).
| Testu-prozesadorea
|
Ez-fikziozko idazketa.
| Ikasleek idazketako zenbait jardueratan parte hartuko dute; besteak beste, autobiografiak, memoriak, egunkariak,
idazlanak, ikerketa, albisteak, etab.).
| Testu-prozesadorea
|
Idazketa, beste forma batzuetan.
| Ikasleek zenbait motatako idazketa-jardueratan parte hartuko dute (ohar akademikoak, poesia, gidoiak, zenbait
motatako istorioak, komikiak, etab.).
| Testu-prozesadorea; ComicLife;
iMovie; MovieMaker;
PhotoStory; VoiceThread, bloga,
wikia
|
Irakurketa osteko jarduerak
|
Antzezpenak
| Ikasleek amaitutako beren idatzizko proiektuen antzezpenetan edo grabazioetan parte hartuko dute, lan horiek
publiko jakin batekin konpartitzeko.
| bideokonferentzia / streaming-
bideoa; audio- eta bideo-grabazioa; YouTube
|
| | |
Hizkuntza-kontzientzia.
| Ikasleek hizkuntza- eta ulertze-kontzientzia garatzeko jardueretan parte hartuko dute:
a) hizkuntza-bariazioa eta dialektoa (language variation and dialect).
b) hizkuntza testuinguru gisa (helburua, publikoa, modua, tonua eta abar kontuan hartuta).
| Web-bilatzaileak
|
Ahozko adierazpena
| Ikasleek, bakarka, ahozko adierazpenak egingo dituzte testuinguru desberdinetan: gai bati buruzko mintzaldiak,
errezitaldiak, ahozko irakurketa, elkarrizketak, bakarrizketak, kontakizunak, txisteak, eztabaidak, etab.
| Mikrofonoa eta bozgorailuak, kamerak eta proiektagailuak, audio- eta bideo-grabazioak, podcastak, vodcastak
eta parte-hartzeko beste baliabide batzuk.
|
Emanaldiak eta ekoizpenak.
| Ikasleek ekarpenak egingo dituzte lankidetzazko emanaldi batean, eta emanaldi horretan parte hartuko dute: kontakizunak,
antzezlanak, simulazioak, elkarrizketak, inprobisazioak, abestiak, dantzak, etab.
| Mikrofonoa eta bozgorailuak, kamerak eta proiektagailuak, audio- eta bideo-grabazioak, podcastak, vodcastak
eta parte-hartzeko beste baliabide batzuk.
|