KAPSULA – 1 MAILAKO IKT TAILERRA
Gehitu ecosphere en echo bat Woices dituzten
Ampliación y autoevaluación
26 de 33
0%

Ampliación y autoevaluación

HIZKUNTZA-JARDUERAK

Idazketa-jarduerak

Entzute aktiboa.

Ikasleek entzute aktiboan jardungo dute, eta informazioa prozesatuko. Informazio hori erantzunak emateko, ekintzak egiteko edo nolabait aplikatzeko erabiliko dute. Atal honetako jardueretan, informazioa entzun eta prozesatuko da (ahozko adierazpenak, eztabaidak, azalpenak, etab.).

Audio- eta bideo-grabazioak, podcastak eta

vodcastak; entzungailuak.

Kontsulta-iturriak.

Ikasleek baliabideak esploratuko eta kontsultatuko dituzte, beren idazlanei buruz informazio garrantzitsua lortzeko (edukia, formatua, ikerketa, etab.).

Web-bilatzaileak, online idazteko ereduak, Purdue University’s

Online Writing Lab (OWL)

Fikziozko idazketa

Ikasleek idatzizko zenbait jardueratan parte hartuko dute, fikziozkoak barne (ipuinak, txisteak, etab.).

Testu-prozesadorea

Ez-fikziozko idazketa.

Ikasleek idazketako zenbait jardueratan parte hartuko dute; besteak beste, autobiografiak, memoriak, egunkariak, idazlanak, ikerketa, albisteak, etab.).

Testu-prozesadorea

Idazketa, beste forma batzuetan.

Ikasleek zenbait motatako idazketa-jardueratan parte hartuko dute (ohar akademikoak, poesia, gidoiak, zenbait motatako istorioak, komikiak, etab.).

Testu-prozesadorea; ComicLife;

iMovie; MovieMaker;

PhotoStory; VoiceThread, bloga,

wikia

Irakurketa osteko jarduerak

Antzezpenak

Ikasleek amaitutako beren idatzizko proiektuen antzezpenetan edo grabazioetan parte hartuko dute, lan horiek publiko jakin batekin konpartitzeko.

bideokonferentzia / streaming-

bideoa; audio- eta bideo-grabazioa; YouTube

Hizkuntza-kontzientzia.

Ikasleek hizkuntza- eta ulertze-kontzientzia garatzeko jardueretan parte hartuko dute:

a) hizkuntza-bariazioa eta dialektoa (language variation and dialect).

b) hizkuntza testuinguru gisa (helburua, publikoa, modua, tonua eta abar kontuan hartuta).

Web-bilatzaileak

Ahozko adierazpena

Ikasleek, bakarka, ahozko adierazpenak egingo dituzte testuinguru desberdinetan: gai bati buruzko mintzaldiak, errezitaldiak, ahozko irakurketa, elkarrizketak, bakarrizketak, kontakizunak, txisteak, eztabaidak, etab.

Mikrofonoa eta bozgorailuak, kamerak eta proiektagailuak, audio- eta bideo-grabazioak, podcastak, vodcastak eta parte-hartzeko beste baliabide batzuk.

Emanaldiak eta ekoizpenak.

Ikasleek ekarpenak egingo dituzte lankidetzazko emanaldi batean, eta emanaldi horretan parte hartuko dute: kontakizunak, antzezlanak, simulazioak, elkarrizketak, inprobisazioak, abestiak, dantzak, etab.

Mikrofonoa eta bozgorailuak, kamerak eta proiektagailuak, audio- eta bideo-grabazioak, podcastak, vodcastak eta parte-hartzeko beste baliabide batzuk.

Laguntza

Laguntza
  1. Ezkerreko Menua (goitik beherako ordenean): ikastaroaren orrialde nagusiko ikonoa (home), hizki tamainuaren ikonoa, moduluaren inprimakiaren ikonoa, laguntzarako sarbidearen eta edukiaren aurkibidearen ikonoa.
  2. Barra materialen izena eta oraingo atalaren izenburua.
  3. Nabigazio geziak (hurrengo-aurreko orrialdea).
  4. Edukiak.

Egilea:

Pau Casacuberta

Kredituak

© Itinerarium 2011

ZUZENDARITZA: Narcís Vives

KOLABORATZAILEAK:

  • PRODUKZIO-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • EDUKI-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • ZUZENDARITZA TEKNIKOA: Maite Vílchez
  • EGILEA: Carme Masdevall
  • EUSKARARA ITZULPENA: Eskola 2.0
  • MAKETAZIOA: Miquel Gordillo eta Maite Vílchez
Hasiera
Hizki tamaina txikiagotu
Hizki tamaina handitu
Laguntza
Aurrekoa
Hurrengoa
Apartats
Has de visitar els apartats anteriors abans de visitar aquest