Jakintza eratzeko jarduerak
|
Testu bat irakurtzea
| Ikasleek informazioa eskuratuko dute testuliburuetatik, dokumentu historikoetatik eta abarretik.
| Webguneak, liburu elektronikoak
|
Ahots-grabazio bat entzutea.
| Ikasleek grabazioak entzungo dituzte: hitzaldiak, musika, irrati-saioak, ahozko kontakizunak, etab.
| Podcastak (“Great Speeches in
History”, etab.), Audacity,
Garageband, Odeo, Evoca.
|
Ikasketa-bidaia
| Ikasleek bidaiak egingo dituzte leku fisikoetara edo bisualetara.
| Ikasketa-bidaia birtualak
|
Ikerketa
| Ikasleak elkartuko dira informazioa aztertzeko eta laburbiltzeko, iturri inprimatuak eta digitalak erabiliz.
| Artxibo digitalak, google notebook, Digital archives, Google
Notebook, Inspiration, eskemak egiteko.
|
Jakintza adierazteko jarduerak
|
Mapa bat sortzea.
| Ikasleek jada eginda dauden mapak etiketatuko dituzte, edo beren mapak sortuko.
| PowerPoint, Google Earth
|
Complete
grafikoak/taulak
| Ikasleek grafikoak eta taulak osatuko dituzte, edo beraiek sortuko dituzte, material tradizionalak edo digitalak
erabiliz.
| Testu-prozesadorea, Inspiration,
PowerPoint
|
Idatzizko adierazpeneko jarduera dibergenteak
|
Idazlan bat idaztea.
| Ikasleek idatzizko ohar baterako erantzuna idatziko dute.
| Testu-prozesadorea, Inspiration,
Wikispaces
|
Txosten bat idaztea
| Ikasleek txosten bat idatziko dute, formatu tradizionalean edo multimediakoan.
| Testu-prozesadorea, PowerPoint, Excel,
Google Pages
|
Historia-kontakizunak.
| Dokumentu historikoak eta beste iturri batzuetako informazioa erabiliz, ikasleek iraganari buruzko beren historiak
garatuko dituzte.
| Testu-prozesadorea, Wikispaces edo Google
Docs, blogak
|
Egunkari bat sortzea
| Ikasleek iraganeko gertaera bati buruz idatziko dute, lehen pertsonan.
| Blogak, Word, Google Docs
|
Jakintza bisualeko jarduera dibergenteak
|
Mapa ilustratu bat sortzea.
| Ikasleek marrazkiak, sinboloak eta grafikoak erabiliko dituzte mapa ilustratu batean gauzak nabarmentzeko.
| Google Earth, PowerPoint
|
Jakintza kontzeptualeko jarduera dibergenteak
|
Galderak sortzea.
| Ikasleek ikastaroko materialekin eta kontzeptuekin lotutako galderak sortuko dituzte.
| Word, Wikispaces edo Google
Docs
|
Ekoizpeneko jarduera dibergenteak
|
Eredu bat eraikitzea
| Ikasleek ikastaroko kontzeptu edo prozesu bati buruzko eredu digitala edo idatzizkoa garatuko dute.
| Inspiration, PowerPoint,
InspireData
|
Egunkari edo aldizkari bat sortzea.
| Ikasleek ikastaroko informazioa laburbilduko dute egunkari baten bidez.
| Word, Letterpop, Scrapblog
|
Jolasak sortzea
| Ikasleek jolas bat garatuko dute, paperean edo formatu digitalean, beste ikasleei edukiak ikasten laguntzeko.
| Word, Puzzlemaker, imaging
tools (irudiekin lan egiteko tresnak), Web-orrien diseinurako softwarea
|
Parte-hartzeko jarduera dibergenteak
|
Antzezpen bat egitea; esate baterako, irrati-saio bat.
| Ikasleek antzezpen bat egingo dute (ahozkoa, musikala, antzezlan bat, etab.).
| Photostory, Moviemaker,
iMovie, Audacity
|
Ekintza zibiko batean parte hartzea.
| Idazleek idatzi egingo dute, ordezkari politikoak balira bezala, edo beste ekintza zibikoren batean parte hartuko
dute.
| Web-a, e-maila,
bideokonferentzia.
|