KAPSULA – 1 MAILAKO IKT TAILERRA
Gehitu ecosphere en echo bat Woices dituzten
Ampliación y autoevaluación
21 de 33
0%

Ampliación y autoevaluación

Maria Jesúsek, EDUC@CONTIC, El uso de las TIC en las aulas izeneko blogean, irakurketa sustatzeko idazketa-jarduera asko proposatzen ditu (Actividades de Escritura como fomento a la lectura), eta horietako asko Woicesera egokitu daitezke. Hemen duzu blogaren helbidea: http://www.educacontic.es. Jarraian, haren proposamenetako batzuk azalduko ditugu:

  • Elkarrizketak egin daitezke, ikastetxeko jendeari, eskuragarri izan daitezkeen pertsona garrantzitsuei, eskolara etortzen diren profesionalei (egileak, pintoreak, etab.). Galderak aldez aurretik prestatu behar dira, eta gero, elkarrizketa zuzenean online egin daiteke, edo MP3ko grabagailu bat erabiliz, gero Woicesera igotzeko. Hona hemen Lehen Hezkuntzako 3. taldeak wiki formatuan egindako esperientzia:http://hispalegere.wikispaces.com/ENTREVISTAS.
  • Ipuin bat sortzea eta mapan geolokalizatzea. Ipuina Audacity erabiliz sortzen badugu, mota guztietako soinu-efektuak erantsi ahal izango dizkiogu. Audacity hemen deskarga daiteke:http://audacity.sourceforge.net/?lang=es.
  • Ibilbide bat sor dezakegu ikasleek ikastetxean edo, ahal bada, etxean (gurasoen laguntzaz!) grabatutako ipuinez. Ikastetxetik gertuko lekuren batean koka daiteke ipuina, eta gero mapan lokalizatu.

  • Ipuin bat sor daiteke, kapituluka. Ikasle batek hasiko du ipuina. Beste batek bigarren kapituluaren oihartzuna grabatuko du; beste batek, hirugarrena; eta horrela, partaide bakoitzak berea egin arte. Traveller Book-aren egokitzapen bat da ideia hori, eta IES Modesto Navarro institutuko ikasle-talde batek egin zuen, Comenius proiektu batean parte hartzeko. Hemen ikus daiteke:http://centros4.pntic.mec.es/ies.modesto.navarro/English/AlumEng/noticeboard/Comenius/index.html. Proiektu hori Haur Hezkuntzako etaparako egokitu daiteke, eta familiak ere parte har dezake.

Julita Fernández Díez irakasleak, Burgosko CEIP Padre Manjón ikastetxekoak, Lehen Hezkuntzako 5. eta 6. mailarako zenbait jarduera proposatzen ditu, Woicesera erraz egokitu daitezkeenak. Hemen ikus ditzakegu:

http://www.educacontic.es/blog/experiencia-aprendemos-viajando-virtualmente.

Edo Haur Hezkuntzako 5. eta 6. mailako blogean:

http://alumnosprimaria.blogspot.com.

Hau proposatzen du 5. mailarako:

  • Ikasle bakoitzak gizarte-, kultura- edo ingurumen-intereseko albiste baten oihartzuna grabatzea eta mapan kokatzea.

  • Taldeka (2-4 ikasle), gai aske bati buruzko ahozko adierazpena grabatzea, eta gero mapan geolokalizatzea. Gaietarako adibideak: desagertzeko zorian dauden animaliak, munduko lau miragarri, bidaia Egiptora, musikariak, munduko errezetak, etab.

Hau proposatzen du 6. mailarako:

  • Ikasleek poema batzuk hautatzea, eta egilearen sorlekuaren arabera kokatzea.

Laguntza

Laguntza
  1. Ezkerreko Menua (goitik beherako ordenean): ikastaroaren orrialde nagusiko ikonoa (home), hizki tamainuaren ikonoa, moduluaren inprimakiaren ikonoa, laguntzarako sarbidearen eta edukiaren aurkibidearen ikonoa.
  2. Barra materialen izena eta oraingo atalaren izenburua.
  3. Nabigazio geziak (hurrengo-aurreko orrialdea).
  4. Edukiak.

Egilea:

Pau Casacuberta

Kredituak

© Itinerarium 2011

ZUZENDARITZA: Narcís Vives

KOLABORATZAILEAK:

  • PRODUKZIO-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • EDUKI-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • ZUZENDARITZA TEKNIKOA: Maite Vílchez
  • EGILEA: Carme Masdevall
  • EUSKARARA ITZULPENA: Eskola 2.0
  • MAKETAZIOA: Miquel Gordillo eta Maite Vílchez
Hasiera
Hizki tamaina txikiagotu
Hizki tamaina handitu
Laguntza
Aurrekoa
Hurrengoa
Apartats
Has de visitar els apartats anteriors abans de visitar aquest