Ampliación y autoevaluación
Jarraian, TPACKaren esparru teoriko-kontzeptualean garatzen diren jarduerak aurkeztuko ditugu. Arloka
sailkatuta daude, eta batzuetan, helburua elementu horietako bat baino gehiago konbinatzea da, jakintza teknologiko, pedagogiko
eta diziplinarra (TPACK) lortzeko. Eskuineko zutabean, jarduerak egiteko web-aplikazioak proposatzen dira. Askotan, Woices
ere izan daiteke jarduerak egiteko aukera ona.
JARDUERAK ATZERRIKO HIZKUNTZAN
Ahozko adierazpenerako jarduerak
|
Deskribapena.
| Ikasleek objektu, pertsona, leku edo ideia bat deskribatu behar dute atzerriko hizkuntzan.
| Ahots-grabazioa
|
Galderak eta erantzunak egiteko jarduerak
| Ikasleek galderak egingo dituzte eta/edo galderei erantzungo dizkiete atzerriko hizkuntzan (informazio pertsonala
trukatzeko, argibideak eskatzeko edo emateko, etab.).
| Audioa/Bideoa
|
Istorio bat azaltzea
| Ikasleek istorio luze edo labur bat azalduko dute atzerriko hizkuntzan.
| Ahots- edo bideo-grabazioa.
|
Errezitatzea
| Ikasleek poema bat, aipu bat, esamolde bat eta abar errezitatuko dute
| Ahots-grabazioa
|
Irakurketa
|
Istorio baten, poema baten, egunkariko artikulu baten eta abarren irakurketa
| Ikasleek beren hizkuntzaren egile garrantzitsuen istorioak irakurri eta aztertuko dituzte, literatura-estilo
desberdinez jabetzeko (esaterako, J. Borges, A. Matute, H. Quiroga).
| Web-a; ebook-irakurgailua
|
Ahozko ulermenerako jarduerak
|
Audio-grabazio bat entzutea.
| Ikasleek atzerriko hizkuntzako grabazioak entzungo dituzte.
| Podcastak; Web-a
|