KAPSULA – 1 MAILAKO IKT TAILERRA
Gehitu ecosphere en echo bat Woices dituzten
Ejercicio: una ruta sobre el sector terciario de nuestra ciudad
16 de 33
0%

Ejercicio: una ruta sobre el sector terciario de nuestra ciudad

Hasierako hipotesia

Lankidetzan aritzeko proposatuko diegu gure ikasleei, “Izan dezagun gure hiriaren berri: hirugarren sektorea” gaia jorratzeko. Woicesen egindako lana zenbait diziplinatako helburuak betetzeko erabiliko da: hizkuntza, gizarte-zientziak, geografia eta matematika. Adibidez, azalpen-testuak landuko ditugu, Atochako geltokia zer den, noiz eraiki zen, non dagoen eta zer funtzio duen deskribatzeko. Edo El Prado museoa kultura-zerbitzua dela azaltzeko.

Jarraian, taldeari/ikasgelari zehaztuko dizkiogu edukiak lantzeko jarraibide espezifikoak: Gure hiriko hirugarren sektorea.

  • Edukien zerrenda

    • Hirien ezaugarriak.

    • Metropoli-areak.

    • Zerbitzu publikoak: hezkuntza, osasungintza, garraioak, kultura eta segurtasuna.

    • Zerbitzu pribatuak: finantzak, merkataritza, aisialdia eta turismoa.

    • Gure hiriko zerbitzu publikoak eta pribatuak.

    • Lekuak koordenatuen (latitudea eta longitudea) bidez identifikatzea eta kokatzea. Informazio hori sortzen den oihartzunaren maparen azpian ageri da. Ikasleek koordenatu horiek irakurtzen eta ulertzen jakin behar dute
  • Helburu didaktikoak

    • Hirien ezaugarri bereizgarriak identifikatzea.

    • Metropoli-areen definizioa adieraztea.

    • Zerbitzu publikoen eta zerbitzu pribatuen artean bereiztea.

    • Gure hiriko zerbitzu publikoak eta pribatuak zein diren zehaztea.

    • Gure hiriko zerbitzu publiko eta pribatuen adibideak bilatzea eta kokatzea.

  • Proiektuaren bidez irakatsi nahi ditugun beste jakintza eta trebetasun batzuk:
    • Lan egiteko gaitasuna

    • Banakako eta taldekako ikaskuntza

    • Gizarte-trebetasunen garapena.

    • Espazioa interpretatzea eta adieraztea.

    • Informazioa ulertzea eta erabiltzea.

    • Ahozko adierazpena.

  • Proiektua jarrerak irakasteko ere erabil daiteke; esaterako:

    • Gizarte-hezkuntza.

    • Identitatearen, ingurumenaren eta ondarearen defentsa.

    • Lanerako jarrera pertsonalak.

Laguntza

Laguntza
  1. Ezkerreko Menua (goitik beherako ordenean): ikastaroaren orrialde nagusiko ikonoa (home), hizki tamainuaren ikonoa, moduluaren inprimakiaren ikonoa, laguntzarako sarbidearen eta edukiaren aurkibidearen ikonoa.
  2. Barra materialen izena eta oraingo atalaren izenburua.
  3. Nabigazio geziak (hurrengo-aurreko orrialdea).
  4. Edukiak.

Egilea:

Pau Casacuberta

Kredituak

© Itinerarium 2011

ZUZENDARITZA: Narcís Vives

KOLABORATZAILEAK:

  • PRODUKZIO-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • EDUKI-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • ZUZENDARITZA TEKNIKOA: Maite Vílchez
  • EGILEA: Carme Masdevall
  • EUSKARARA ITZULPENA: Eskola 2.0
  • MAKETAZIOA: Miquel Gordillo eta Maite Vílchez
Hasiera
Hizki tamaina txikiagotu
Hizki tamaina handitu
Laguntza
Aurrekoa
Hurrengoa
Apartats
Has de visitar els apartats anteriors abans de visitar aquest