Ampliación y autoevaluación
Pedagogia-balioak: TPACK
Woices heziketa-tresna gisa erabiltzeko, Jakintza teknologiko, pedagogiko eta diziplinarra garatu
behar da (ingelesez, TPACK; hau da, Technological pedagogical and content knowledge).
TPACK ereduaren bultzatzaileek (Mishra eta Koehler, 2006) esparru teoriko-kontzeptuala garatu nahi dute,
denentzako hizkuntza izan dadin teknologia irakaskuntzan integratzeko moduak bateratzerakoan.
TPACK ereduan, irakasleek irakaskuntzan teknologia integratzeko behar dituzten hiru jakintza-iturriak
(jakintza diziplinarra, pedagogikoa eta teknologikoa) bakarka kontuan hartzeaz gain, elkargune bakoitzean sortzen
diren jakintza-forma berriak azpimarratzen dira:
-
Jakintza pedagogiko-diziplinarra.
Jakintza teknologiko-diziplinarra.
Jakintza teknologiko-pedagogikoa.
Hiru jakintza-moten elkargunean sortzen da Jakintza teknologiko, pedagogiko eta diziplinarra.