IKTekin lotutako gaitasunak*
(ardatzen arabera sailkatuta)
G. Kudeaketa eta garapen profesionala
D. Didaktika, pedagogia eta curriculuma
C. Herritartasun digitala |
G1. Ulertzea nola erabil daitezkeen IKTak, ikasleen
datuak erregistratzeko (sailkapenak, hutsegiteak, zigorrak,
historial pedagogikoa eta abar), batez bestekoak kalkulatzeko,
ikasleen datuak aztertzeko matematika- eta estatistika-grafikoak
egiteko (errendimenduak alderatzeko), lanak zuzentzeko
(testu-editoreetako bertsioak erregistratu eta aldaketak kontrolatu).
G2. Ulertzea zer aukera ematen duten IKTek, administrazioko
eta irakaskuntzako kudeaketa errazteko materialak sortzeko
(zerrendak, ikasgelarako txartelak, karatulak, gurasoentzako
informazio-buletinak, mahai-jokoak, ikasturteko lanerako
bizikidetza-arauak...)
G4. Tutoriala kontzeptua ulertzeko gai izatea, eta edozein
IKT-baliabide errazago ikasteko erabiltzea.
G5. Testu-prozesamenduko oinarrizko eragiketak egitea
(formatua, lerrokatzea, orrialdeak zenbakitzea, irudiak txertatzea,
letra-tipoa eta tamaina aldatzea, eta dokumentuak artxibatu eta inprimatzea).
G6. Zenbakizko datuak erabilita oinarrizko eragiketak egitea
(formatua, batuketa, batez bestekoa eta matematika-oinarriko grafikoak).
|
Autoebaluaziorako irizpideak |
- OpenOffice programa behar bezala deskargatu eta instalatzea.
- Writer ingurunean moldatzea (tresna-barrako zenbait elementu
identifikatzea)
- Gai izatea Writer erabilita testu bat idazteko, itxura zainduta, eta fitxategia gorde
eta berreskuratzeko.
- Dokumentu bat inprimatzeko gai izatea.
- Impress ingurunean moldatzea (diapositibak txertatzea eta antolatzea)
- Aurkezpen bat behar bezala sortzea, diseinu-aukerak
erabilita.
- Kalkulu-orri baten ingurunean moldatzea (gelaxkak, lerroak, zutabeak eta formulen
barra identifikatzea)
- Kalkulu-orri batean datuak behar bezala sartzea, formula batetik abiatuta emaitza
bat lortzeko.
- Baldintzazko formatua eta Calc tresnako oinarrizko funtzioren bat erabiltzea, eta
emaitza egokia lortzea.
|