IKT Kapsula-Tailerra 2. Maila
Poligonoak
Irakasleentzako prestakuntza proposamena
4separador_indice_X_de_N19
0%

Irakasleentzako prestakuntza proposamena

JARDUERAK

EGIN BEHARREKO LANA

Landuko ditugun

IKT GAITASUNAK *

Beharko ditugun IKT BALIABIDEAK ETA MATERIALAK

1. jarduera. Gure inguruko poligonoak

Argazkiak deskargatzea, irudiak moztea eta tamainaz txikitzea.

  • Periferiko grafikoak erabiltzea.

  • Irudi digitalen tratamendua.

  • Arbel digitalaren (ADI edo proiektagailua eta ordenagailua) funtzionalitateak erabiltzea, ahozko azalpenei laguntzeko.

  • Argazki-kamera, sakelako telefono kameradunak

  • Arbel digitala (ADI edo proiektagailua eta ordenagailua)

Marrazteko tresnak: Gimp

  • Produktibitate-tresnen erabilera, zenbait motatako konponbideak sortzeko (editore grafikoa).

  • Irudi digitalen tratamendua eta marrazteko tresnak.

  • Argazki digitalak

  • Gimp programa

2. jarduera. Poligonoen sailkapena eta arte poligonala

Poligonoak sailkatzeko eskema bat egitea.

  • Ideiak adieraztea kontzeptu-mapetan, berariazko tresna informatikoak erabilita.

  • Arbel digitalaren (ADI edo proiektagailua eta ordenagailua) funtzionalitateak erabiltzea, ahozko azalpenei laguntzeko.

  • X-mind programa

  • Arbel digitala (ADI edo proiektagailua eta ordenagailua)

"Poligonoak artean" gaiari buruzko sarrera prestatzea.

  • Jardueraren helburuak lortze aldera, informazio interesgarria eta fidagarria duten erreferentziako web-orriak aurkitzea.

  • >Arbel digitalaren (ADI edo proiektagailua eta ordenagailua) funtzionalitateen erabilera.

  • Googleren irudi-bilatzailea

  • ADI (do proiektagailua eta ordenagailua)

3. jarduera. Bideo bidezko tutorialak sortuko ditugu

Jing programa erabiltzen ohitzea.

Gidoia prestatzea tutorialerako.

  • Ikasgelan zenbait estrategia didaktiko aplikatzea, multimedia-formatuak erabiliz.

  • Periferikoekin zerikusia duten softwarea erabiltzea, horiek eskaintzen dituzten aukerei ahalik eta etekin gehien aterata.

  • Produktibitate-tresnak erabiltzea zenbait motatako konponbideak sortzeko.

  • Jing programa

  • Mikrofonoa

  • Testu-prozesadorea (Writer, Openofficerena)

Egin beharreko lanen xehetasunak Irakaslearen gidan (Guía para el profesor) daude.

Laguntza

Laguntza
  1. Ezkerreko Menua (goitik beherako ordenean): ikastaroaren orrialde nagusiko ikonoa (home), hizki tamainuaren ikonoa, moduluaren inprimakiaren ikonoa, laguntzarako sarbidearen eta edukiaren aurkibidearen ikonoa.
  2. Barra materialen izena eta oraingo atalaren izenburua.
  3. Nabigazio geziak (hurrengo-aurreko orrialdea).
  4. Edukiak.

Egilea:

Pau Casacuberta

Paradigma

Testuinguru jakin batean aukeran ageri daitezkeen elementuen multzoa.

Kredituak

© Itinerarium 2011

ZUZENDARITZA: Narcís Vives

KOLABORATZAILEAK:

  • PRODUKZIO-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • EDUKI-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • ZUZENDARITZA TEKNIKOA: Maite Vílchez
  • EGILEA: Magdalena Garzón
  • EUSKARARA ITZULPENA: Eskola 2.0
  • MAKETAZIOA: Miquel Gordillo eta Maite Vílchez
tooltip_home
tooltip_lower
tooltip_higher
tooltip_ayuda
tooltip_pre
tooltip_next
tooltip_secciones
tooltip_no_visitable