Irakasleentzako prestakuntza proposamena
0. jarduera LAMSen sartu eta segida prestatzea |
EGIN BEHARREKO LANAK |
IKT BALIABIDEAK |
IKTko GAITASUNAK |
1. ariketa: LAMSen
sartzea.
2. ariketa: “Nire eskolak” atalean segidak (edo ikasgaiak)
gehitzea.
3. ariketa: Ikasleei eskolan alta ematea.
4. ariketa: Ikasleei segida (edo ikasgai) bat esleitzea.
5. ariketa: Segida baten diseinua ikustea.
6. ariketa: Segida ikasle moduan ikustea.
|
|
G1. IKTen erabilgarritasunaz jabetzea kideekin konektatzeko,
lineako ikastaroak egiteko, adituekin elkarrekintzan jarduteko eta norberaren diziplinari lotutako topikoak eskuratzeko, betiere
hori norberaren lanbide-hazkundearen funtsezko alderditzat hartuta.
|
1. jarduera Ulermenezko irakurketa eta laburpen bat egitea |
EGIN BEHARREKO LANAK |
IKT BALIABIDEAK |
IKTko GAITASUNAK |
7. ariketa: LAMSeko
Foroa tresna ikusi eta erabiltzea
8. ariketa: Segida bateko atazak editatzea.
9. ariketa: LAMSen taldeak sortzea.
10. ariketa: LAMSen “wiki” bat sortzeko aukerak ikusi
eta probatzea. |
|
D1. Ikaskuntza-esperientziak diseinatzea, martxan jartzea eta
ebaluatzea, ikasle bakoitzak bere interesen, erritmoaren, ikasteko moduaren eta trebetasunen arabera lan egin dezan, jada
badiren IKT baliabideak erabiliz.
|
2. jarduera Poster digital bat egitea |
EGIN BEHARREKO LANAK |
IKT BALIABIDEAK |
IKTko GAITASUNAK |
11. ariketa: Glogsterrek
posterrak egiteko zer aukera dituen ikusi eta horiek erabiltzea.
12. ariketa: Erregistratu eta erabiltzaileak (ikasleak)
kudeatzea.
|
|
D2. Ikasleei beren ikaskuntzaren protagonista izaten lagunduko
dieten ikaskuntza-giroak garatzea, beren esperientziak, beren helburuak diseinatuz eta IKT baliabideak erabiliz beren emaitzak
ebaluatuz.
|
3. jarduera. Egindako posterrak denen aurrean azaltzea. |
EGIN BEHARREKO LANAK |
IKT BALIABIDEAK |
IKTko GAITASUNAK |
13. ariketa: “Baliabideak
konpartitu” tresna ikusi eta erabiltzea.
14. ariketa: LAMSeko jarraipen-tresnak ikusi eta
erabiltzea.
|
|
D4. Ikaskuntza-esperientziak diseinatzea, martxan jartzea eta
ebaluatzea, IKTko baliabideak erabiliz ikasleengan sustatzeko XXI. menderako trebetasunak; esaterako, lankidetza, talde-lana,
pentsaera kritikoa, arazoak konpontzea, enpatia eta sormena.
|
* Item horiek irakasleentzako IKT prestakuntzako “Eskola 2.0” proposamenekoak dira. Eranskin honetatik
aterata daude: IKTko gaitasun-mapak.