3. Mailako IKT KAPSULA - LANTEGIA
Testu ekoizpena: laburpenatik poster digitalera.
Irakasleentzako prestakuntza proposamena
5separador_indice_X_de_N30
0%

Irakasleentzako prestakuntza proposamena

0. jarduera LAMSen sartu eta segida prestatzea

EGIN BEHARREKO LANAK
IKT BALIABIDEAK
IKTko GAITASUNAK

1. ariketa: LAMSen sartzea.

2. ariketa: “Nire eskolak” atalean segidak (edo ikasgaiak) gehitzea.

3. ariketa: Ikasleei eskolan alta ematea.

4. ariketa: Ikasleei segida (edo ikasgai) bat esleitzea.

5. ariketa: Segida baten diseinua ikustea.

6. ariketa: Segida ikasle moduan ikustea.

  • Lams ingurunea

G1. IKTen erabilgarritasunaz jabetzea kideekin konektatzeko, lineako ikastaroak egiteko, adituekin elkarrekintzan jarduteko eta norberaren diziplinari lotutako topikoak eskuratzeko, betiere hori norberaren lanbide-hazkundearen funtsezko alderditzat hartuta.

1. jarduera Ulermenezko irakurketa eta laburpen bat egitea

EGIN BEHARREKO LANAK
IKT BALIABIDEAK
IKTko GAITASUNAK

7. ariketa: LAMSeko Foroa tresna ikusi eta erabiltzea

8. ariketa: Segida bateko atazak editatzea.

9. ariketa: LAMSen taldeak sortzea.

10. ariketa: LAMSen “wiki” bat sortzeko aukerak ikusi eta probatzea.

  • Foroa tresna

  • LAMSeko “Nire eskolak” gunea

D1. Ikaskuntza-esperientziak diseinatzea, martxan jartzea eta ebaluatzea, ikasle bakoitzak bere interesen, erritmoaren, ikasteko moduaren eta trebetasunen arabera lan egin dezan, jada badiren IKT baliabideak erabiliz.

2. jarduera Poster digital bat egitea

EGIN BEHARREKO LANAK
IKT BALIABIDEAK
IKTko GAITASUNAK

11. ariketa: Glogsterrek posterrak egiteko zer aukera dituen ikusi eta horiek erabiltzea.

12. ariketa: Erregistratu eta erabiltzaileak (ikasleak) kudeatzea.

 

  • Glogster

D2. Ikasleei beren ikaskuntzaren protagonista izaten lagunduko dieten ikaskuntza-giroak garatzea, beren esperientziak, beren helburuak diseinatuz eta IKT baliabideak erabiliz beren emaitzak ebaluatuz.

3. jarduera. Egindako posterrak denen aurrean azaltzea.

EGIN BEHARREKO LANAK
IKT BALIABIDEAK
IKTko GAITASUNAK

13. ariketa: “Baliabideak konpartitu” tresna ikusi eta erabiltzea.

14. ariketa: LAMSeko jarraipen-tresnak ikusi eta erabiltzea.

  • “Baliabideak konpartitu” tresna

  • LAMSeko “Jarraipena” tresna

D4. Ikaskuntza-esperientziak diseinatzea, martxan jartzea eta ebaluatzea, IKTko baliabideak erabiliz ikasleengan sustatzeko XXI. menderako trebetasunak; esaterako, lankidetza, talde-lana, pentsaera kritikoa, arazoak konpontzea, enpatia eta sormena.

* Item horiek irakasleentzako IKT prestakuntzako “Eskola 2.0” proposamenekoak dira. Eranskin honetatik aterata daude: IKTko gaitasun-mapak.

Laguntza

Laguntza
  1. Ezkerreko Menua (goitik beherako ordenean): ikastaroaren orrialde nagusiko ikonoa (home), hizki tamainuaren ikonoa, moduluaren inprimakiaren ikonoa, laguntzarako sarbidearen eta edukiaren aurkibidearen ikonoa.
  2. Barra materialen izena eta oraingo atalaren izenburua.
  3. Nabigazio geziak (hurrengo-aurreko orrialdea).
  4. Edukiak.

Egilea:

Pau Casacuberta

Kredituak

© Itinerarium 2011

ZUZENDARITZA: Narcís Vives

KOLABORATZAILEAK:

  • PRODUKZIO-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • EDUKI-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • ZUZENDARITZA TEKNIKOA: Maite Vílchez
  • EGILEA: Cecilia Rodríguez y Magdalena Garzón
  • EUSKARARA ITZULPENA: Eskola 2.0
  • MAKETAZIOA: Miquel Gordillo eta Maite Vílchez
tooltip_home
tooltip_lower
tooltip_higher
tooltip_ayuda
tooltip_pre
tooltip_next
tooltip_secciones
tooltip_no_visitable