Arte-hezkuntza:
- Sorkuntza digitaleko programen adierazpen-aukerak eta aukera plastikoak erabiltzea.
Norberaren autonomia eta ekimena:
- Hausnartzea eta erabakiak hartzea, aurretik adierazitako irizpideetan, emandako argudioetan eta lortu beharreko
hezkuntza-helburuetan oinarrituta.
|
A2.1. Ingurune birtual bat maneiatzen hastea eta ingurune horietako oinarrizko eragiketak
ikasteko gai izatea (oraingoan, Glogster).
A3.4. Berdinen artean ideiak elkarri jakinaraztea, dagokien ezagutza-arloetakoak diren sinbolo-multzo txikia
erabiliz.
A4.2. Sormena, ikerketa eta berrikuntza baliatuz, beren produktuak (simulazioak, bideo-jokoak, aurkezpenak, gailuak,
etab.) sortzeko aukera ematen dieten IKT baliabideak erabiltzea, beren interesak betetzeko edo beste batzuek planteatutako
arazoei irtenbidea emateko.
C3.2. Errespetuz jokatzea, norberaren ideiak eta pentsamenduak eta besteekiko iritziak jakinarazterakoan, dela
Interneten dela Internetetik kanpo.
F5.1. Multimedia-edukiekin lotutako oinarrizko eragiketak egitea (formatua, irudi bat, soinua, testua edo bideoa
txertatzea; argazki bat webgune batetik deskargatzea, etab.) |
- Lankidetza-jarrera du taldeko lanean, plangintza egiterakoan, eta lana tenporalizatzean, egin beharreko lanak
neurtzen ditu, bai eta hartutako ardurak eta konpromisoak betetzerakoan, talde-lanak emaitza onak izan ditzan, proposatutako
helburuak oinarri hartuta.
- Informazioa argi egituratzen du, posterraren “hipermedia” aukerak baliatuz.
- Tratamendu eta edizio grafikoko aukerak erabiltzen ditu posterra egitean.
- Irudiak eta bideoak txertatzen ditu posterrean, jakinarazi nahi ditugun ideiak sendotu eta hobeto ulertzen
laguntzeko.
- Multimedia-baliabideak zer webetatik atera dituen adierazten du, eta ezarritako protokoloari jarraituz aipatzen
du (titulua, egilea, URLa eta kontsulta-data), oinarri izan duten informazioa nondik lortu duten azaltzeko.
|