Hizkuntza-komunikaziorako gaitasuna  
                  		    
                  		      - 
                  		        
Hizkuntza erabiltzea ahoz nahiz idatziz komunikatzeko, errealitatea adierazteko, interpretatzeko eta ulertzeko,
                  eta jakintza sortzeko eta komunikatzeko.  
                  		           
                  		      - 
                  		        
Hiztegi espezifikoa zehaztasunez erabiltzea. 
                  		           
                  		      - 
                  		        
Ahozko nahiz idatzizko hizkuntza ongi erabiltzea zenbait testuingurutan. 
                  		           
                  		       
                  		    
                  		     Informazioa tratatzeko gaitasuna eta gaitasun digitala  
                  		    
                  		     Autonomia eta iniziatiba edukitzeko gaitasuna  
                  		     | 
                  		  F3.1. Testu-prozesamenduko oinarrizko eragiketak egitea (kopiatu
                  eta itsastea, formatua, lerrokatzea, orrialdeak zenbakitzea, irudiak txertatzea, letra-tipoa eta tamaina aldatzea, eta dokumentuak
                  artxibatu eta inprimatzea). 
                  		      F5.1. Multimedia-edukiekin lotutako oinarrizko eragiketak egitea (kopiatu eta itsastea, formatua,
                  irudi bat, soinua, testua edo bideoa txertatzea; argazki bat webgune batetik deskargatzea) (1, 5). 
                  		      A4.2. Sormena, ikerketa eta berrikuntza baliatuz, beren produktuak (simulazioak, bideo-jokoak,
                  aurkezpenak, gailuak) sortzeko aukera ematen dieten IKT baliabideak erabiltzea, beren interesak betetzeko edo beste batzuek
                  planteatutako arazoei irtenbidea emateko.  | 
                  		  - Informazioa argi egituratzen du, landare-egutegi bat egiteak ematen dituen
                  aukerak aprobetxatuta.
 
                  		       
                  		    
                  		      - Egutegia egiterakoan, tratamendu eta edizio grafikoko aukerak erabiltzen ditu. Transmititu nahi diren ideiak indartzeko
                  eta haiek ulertzen laguntzeko balio duten irudiak txertatzen ditu.
 
                  		         
                  		    
                  		      - Multimedia-baliabideak zer webetatik atera dituen adierazten du, eta ezarritako protokoloari jarraituz aipatzen
                  ditu (titulua, egilea, URLa eta kontsulta-data), oinarri izan duten informazioa nondik lortu duten azaltzeko.
 
                  		         
                  		    
                  		      - Trebetasunez konbinatzen du multimedia-informazioa: testua, irudiak, bideoak...
                  		        
  
                  		       
                  		          |