Hizkuntza-komunikaziorako gaitasuna
-
Hizkuntza erabiltzea ahoz nahiz idatziz komunikatzeko, errealitatea adierazteko, interpretatzeko eta ulertzeko,
eta jakintza sortzeko eta komunikatzeko.
-
Hiztegi espezifikoa zehaztasunez erabiltzea.
-
Ahozko nahiz idatzizko hizkuntza ongi erabiltzea zenbait testuingurutan.
Informazioa tratatzeko gaitasuna eta gaitasun digitala
Autonomia eta iniziatiba edukitzeko gaitasuna
|
F3.1. Testu-prozesamenduko oinarrizko eragiketak egitea (kopiatu
eta itsastea, formatua, lerrokatzea, orrialdeak zenbakitzea, irudiak txertatzea, letra-tipoa eta tamaina aldatzea, eta dokumentuak
artxibatu eta inprimatzea).
F5.1. Multimedia-edukiekin lotutako oinarrizko eragiketak egitea (kopiatu eta itsastea, formatua,
irudi bat, soinua, testua edo bideoa txertatzea; argazki bat webgune batetik deskargatzea) (1, 5).
A4.2. Sormena, ikerketa eta berrikuntza baliatuz, beren produktuak (simulazioak, bideo-jokoak,
aurkezpenak, gailuak) sortzeko aukera ematen dieten IKT baliabideak erabiltzea, beren interesak betetzeko edo beste batzuek
planteatutako arazoei irtenbidea emateko. |
- Informazioa argi egituratzen du, landare-egutegi bat egiteak ematen dituen
aukerak aprobetxatuta.
- Egutegia egiterakoan, tratamendu eta edizio grafikoko aukerak erabiltzen ditu. Transmititu nahi diren ideiak indartzeko
eta haiek ulertzen laguntzeko balio duten irudiak txertatzen ditu.
- Multimedia-baliabideak zer webetatik atera dituen adierazten du, eta ezarritako protokoloari jarraituz aipatzen
ditu (titulua, egilea, URLa eta kontsulta-data), oinarri izan duten informazioa nondik lortu duten azaltzeko.
- Trebetasunez konbinatzen du multimedia-informazioa: testua, irudiak, bideoak...
|