3. Mailako IKT KAPSULA - LANTEGIA
Webquest
Ikasgelako programazioa
23separador_indice_X_de_N23
0%

Ikasgelako programazioa

3. jarduera. Diseinua

Beharrezko datuekin sormenezko diseinuan aurrera egiten da, OpenOfficeren Impress programaren erabilera gehituta.

ARLOKO GAITASUN espezifikoak

IKT GAITASUN espezifikoak*

EBALUAZIO-IRIZPIDEAK

Hizkuntza-komunikaziorako gaitasuna

  • Hizkuntza erabiltzea ahoz nahiz idatziz komunikatzeko, errealitatea adierazteko, interpretatzeko eta ulertzeko, eta jakintza sortzeko eta komunikatzeko.

  • Hiztegi espezifikoa zehaztasunez erabiltzea.

  • Ahozko nahiz idatzizko hizkuntza ongi erabiltzea zenbait testuingurutan.

  • Azalpenak egitea, norentzat diren kontuan izanda.

Informazioa tratatzeko gaitasuna eta gaitasun digitala

  • Gure azalpenak ulergarri egiteko informazioa erabiltzea, eta egindako galderei erantzutea.

Autonomia eta iniziatiba edukitzeko gaitasuna

  • Taldean lan egitea: planifikatzea, elkarrekin egin beharreko lanetan ardurak hartzea.

F3.1. Testu-prozesamenduko oinarrizko eragiketak egitea (kopiatu eta itsastea, formatua, lerrokatzea, orrialdeak zenbakitzea, irudiak txertatzea, letra-tipoa eta tamaina aldatzea, eta dokumentuak artxibatu eta inprimatzea).

F5.1. Multimedia-edukiekin lotutako oinarrizko eragiketak egitea (kopiatu eta itsastea, formatua, irudi bat, soinua, testua edo bideoa txertatzea; argazki bat webgune batetik deskargatzea) (1, 5).

A4.2. Sormena, ikerketa eta berrikuntza baliatuz, beren produktuak (simulazioak, bideo-jokoak, aurkezpenak, gailuak) sortzeko aukera ematen dieten IKT baliabideak erabiltzea, beren interesak betetzeko edo beste batzuek planteatutako arazoei irtenbidea emateko.

  • Informazioa argi egituratzen du, landare-egutegi bat egiteak ematen dituen aukerak aprobetxatuta.
  • Egutegia egiterakoan, tratamendu eta edizio grafikoko aukerak erabiltzen ditu. Transmititu nahi diren ideiak indartzeko eta haiek ulertzen laguntzeko balio duten irudiak txertatzen ditu.
  • Multimedia-baliabideak zer webetatik atera dituen adierazten du, eta ezarritako protokoloari jarraituz aipatzen ditu (titulua, egilea, URLa eta kontsulta-data), oinarri izan duten informazioa nondik lortu duten azaltzeko.
  • Trebetasunez konbinatzen du multimedia-informazioa: testua, irudiak, bideoak...

     

*"Eskola 2.0" proposamenean Lehen Hezkuntzako 5. mailako ikasleentzako IKT gaitasunei buruz adierazitakoaren barruko itemak. Lantegi honi erantsitako materialetatik aterata : Irakasleentzako eta ikasleentzako IKTko gaitasun-mapak.

Laguntza

Laguntza
  1. Ezkerreko Menua (goitik beherako ordenean): ikastaroaren orrialde nagusiko ikonoa (home), hizki tamainuaren ikonoa, moduluaren inprimakiaren ikonoa, laguntzarako sarbidearen eta edukiaren aurkibidearen ikonoa.
  2. Barra materialen izena eta oraingo atalaren izenburua.
  3. Nabigazio geziak (hurrengo-aurreko orrialdea).
  4. Edukiak.

Egilea:

Pau Casacuberta

Kredituak

© Itinerarium 2011

ZUZENDARITZA: Narcís Vives

KOLABORATZAILEAK:

  • PRODUKZIO-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • EDUKI-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • ZUZENDARITZA TEKNIKOA: Maite Vílchez
  • EGILEA: Soledad Garzón
  • EUSKARARA ITZULPENA: Eskola 2.0
  • MAKETAZIOA: Miquel Gordillo eta Maite Vílchez
tooltip_home
tooltip_lower
tooltip_higher
tooltip_ayuda
tooltip_pre
tooltip_next
tooltip_secciones
tooltip_no_visitable