3. Mailako IKT KAPSULA - LANTEGIA
Webquest
1. Jarduera
11separador_indice_X_de_N23
0%

1. Jarduera

Webquestaren elementuak ezagutzea

WebQuestaren elementuak

WebQuestaren atalak sekuentzia logiko bat osatzeko pentsatuta daude. Horregatik, garrantzitsua da elementu bakoitzak informazio egokia ematea eta bere funtzioa betetzea. Hartara, elementu guztiek multzo koherente bat osatuko dute, eta horrek jarduera osotasunean ulertzea erraztuko du, interesari eutsiko dio eta proposatutako helburuak lortzeko aukera emango du.

WebQuestek sei elementu izaten dituzte:

  1. Sarrera
  1. Zeregina
  1. Prozesua
  1. Baliabideak
  1. Ebaluazioa
  1. Ondorioa

  1. Lana aurkezten duen eta proiektuari buruzko informazioa ematen duen sarrera bat.

Lanaren ingurunea prestatzen duen testu labur bat da sarrera. Prozesu osoan zehar aurkituko denari buruzko oinarrizko informazioa ematen du.
Elementu honen oinarrian dagoen ideia motibatzea da. Horregatik, testuak loturak bilatu behar ditu ikasleen interesen eta proposatutako gai edo problemaren artean.


  1. Zeregin interesgarri bat, egiteko modukoa.

Zeregina WebQuestaren bihotza da. Bildutako informazioarekin lortu behar den emaitza azaltzen da bertan.
Osagai honen ideia nagusia egiazkotasuna da: helduen munduan gerta daitezkeen egoerak lantzen dira. Horretarako, hiru elementu daude:

  • Ikasleak rol baten sartzen dira (mugimendu politiko edo ekologiko baten alde edo aurka, pertsonaia literario edo artistiko baten aholkulari, epaile, detektibe, kazetari),
  • agertoki jakin batean (eguerdiko albistegia, auzitegi nagusi bat, herri-protesta bat, batzar bat, aholkularitza-eskaera bat, argitu beharreko misterio bat),
  • produktu edo ekitaldi jakin bat egiteko (iritzi-ohar bat egunkarian edo albistegian, txosten bat gomendioekin, auzitegiaren epai bat, arte-kritika bat, misterio bat argitzearen kronika bat, ibilbide bat, banatu beharreko liburuxka bat).

  1. Ikasleek zeregina egiteko jarraitu beharreko prozesuaren deskribapen bat

Prozesuak zeregina egiteko jarraitu beharreko urratsak deskribatzen ditu.
Jarraibide argiak egitea eskatzen du, ongi egituratuta eta ikasleen behar kognitiboetara egokituta.
Prozesua elkarlanean ebatzi behar da (rolak eta zereginak banatzen dira, helburu komun bat lortzeko).


  1. Zeregina egiteko behar den baliabide-multzo bat.

Baliabideak artikuluak, liburuetako edo aldizkarietako zatiak, web-orriak, datu-baseak eta abar izan daitezke. Garrantzitsuena da ikasleek eskuragarri izatea baliabide horiek, sarean nora ezean ibil ez daitezen.


  1. Ebaluazio-irizpide batzuk, ikasleek helburuak bete ote dituzten jakiteko

Atal honetan, haien lana nola ebaluatuko den azaltzen zaie ikasleei. Ebaluazio-taula bat erabiltzen bada, hemen azaltzen da, eta irizpide batzuk erabiltzen badira, berriz, zerrendatu egiten dira. Banaka edo taldeka ebaluatuko den argitzen da.
Informazio hori ikaslearentzat da, eta, beraz, hiztegi ulergarria erabili behar da idazterakoan.


  1. Ondorio bat, ikasi dena laburbiltzeko, eta ikasten jarraitzera bultzatzeko.

Ondorioak egindako esperientzia laburbiltzen du, eta hausnartzera bultzatzen du, ikasitakoa beste testuinguru batzuetara orokortu ahal izan dezaten ikasleek.

Laguntza

Laguntza
  1. Ezkerreko Menua (goitik beherako ordenean): ikastaroaren orrialde nagusiko ikonoa (home), hizki tamainuaren ikonoa, moduluaren inprimakiaren ikonoa, laguntzarako sarbidearen eta edukiaren aurkibidearen ikonoa.
  2. Barra materialen izena eta oraingo atalaren izenburua.
  3. Nabigazio geziak (hurrengo-aurreko orrialdea).
  4. Edukiak.

Egilea:

Pau Casacuberta

Kredituak

© Itinerarium 2011

ZUZENDARITZA: Narcís Vives

KOLABORATZAILEAK:

  • PRODUKZIO-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • EDUKI-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • ZUZENDARITZA TEKNIKOA: Maite Vílchez
  • EGILEA: Soledad Garzón
  • EUSKARARA ITZULPENA: Eskola 2.0
  • MAKETAZIOA: Miquel Gordillo eta Maite Vílchez
tooltip_home
tooltip_lower
tooltip_higher
tooltip_ayuda
tooltip_pre
tooltip_next
tooltip_secciones
tooltip_no_visitable