3. Mailako IKT KAPSULA - LANTEGIA
Webquest
Ikasgelako programazioa
22separador_indice_X_de_N23
0%

Ikasgelako programazioa

2. jarduera. Ikerketa

Behin zeregina ulertutakoan, informazioa biltzeko eta aukeratzeko lanari ekin behar zaio.

ARLOKO GAITASUN espezifikoak

IKT GAITASUN espezifikoak*

EBALUAZIO-IRIZPIDEAK

Zientzia-, teknologia- eta osasun-kulturetako gaitasuna

  • Mundu fisikoko prozesuak ulertzea, eta espazioan eta denboran kokatzea.

  • Elementuak eta prozesuak lotzea.

  • Zuzeneko behaketak egitea, lortu nahi diren helburuak kontuan hartuta.

  • Galderak egitea, beharrezko den informazioa bilatzeko gida gisa.

  • Informazio kuantitatiboa eta kualitatiboa aurkitzea, lortzea, aztertzea eta adieraztea.

Hizkuntza-komunikaziorako gaitasuna

  • Hizkuntza erabiltzea ahoz nahiz idatziz komunikatzeko, errealitatea adierazteko, interpretatzeko eta ulertzeko, eta jakintza sortzeko eta komunikatzeko.

  • Hiztegi espezifikoa zehaztasunez erabiltzea.

  • Azalpenak egitea, norentzat diren kontuan izanda.

  • Ulertuz irakurtzea, eta testuak eta irudiak ulertzen eta haietatik informazioa ateratzen laguntzen diguten inferentziak egitea.

Informazioa tratatzeko gaitasuna eta gaitasun digitala

  • Informazioa lortzea eta lortu nahi ditugun helburuetatik abiatuta ezarritako irizpideekin kudeatzea.

  • Gure azalpenak ulergarri egiteko informazioa erabiltzea, eta egindako galderei erantzutea.

Autonomia eta iniziatiba edukitzeko gaitasuna

  • Taldean lan egitea: planifikatzea, elkarrekin egin beharreko lanetan ardurak hartzea.

Ikasten ikasteko gaitasuna.

  • Teknikak garatzea arreta jartzeko, kontzentratzeko, oroimenerako, hizkuntzaren ulermenerako eta adierazpenerako, lan intelektualerako, lortzera motibatzeko, talde-lanerako, autoebaluaziorako...

F2.1. Interneteko zerbitzuak erabiltzea (web-bilatzaileak eta beste batzuk), informazioa bilatzeko (3,6).

F2.2. Interneteko zerbitzuak eta beste estrategia batzuk erabiltzea, informazioa hautatzeko eta aztertzeko.

A1.3. IKT baliabide espezifikoak erabiltzea kideekin eta irakasleekin lankidetzan jarduteko, taldean lan egiteko, kritikoki pentsatzeko eta arazoak konpontzeko.

A3.2.. Irakasleak proposatutako irizpideak aplikatzea informazio garrantzitsua aukeratzeko.

A5.1. Batez ere irudien eta soinuen bidez, benetako munduko gaiak esploratzeko eta/edo heldu baten laguntzaz benetako arazo errazei heltzeko aukera ematen duten IKT baliabideak erabiltzea.

C2.3. Webean informazioa erabiltzeari dagokionez zer konbentzio dauden jakitea, egileak aitortzeko eta iturriak behar bezala aipatzeko.

  • Metodologia zientifikoetan (behaketa) barneratzeko aukera ematen dioten prozedurak eta trebetasunak ikasten ditu.

  • Talde-lanean parte hartzen du planifikatzean, eta egin beharreko zereginak antolatzen ditu lana gauzatzean, edota hartutako ardurak eta konpromisoak betetzean, proposatutako helburuetatik abiatuta emaitza onak lortzeko.

*"Eskola 2.0" proposamenean Lehen Hezkuntzako 5. mailako ikasleentzako IKT gaitasunei buruz adierazitakoaren barruko itemak. Lantegi honi erantsitako materialetatik aterata : Irakasleentzako eta ikasleentzako IKTko gaitasun-mapak.

Laguntza

Laguntza
  1. Ezkerreko Menua (goitik beherako ordenean): ikastaroaren orrialde nagusiko ikonoa (home), hizki tamainuaren ikonoa, moduluaren inprimakiaren ikonoa, laguntzarako sarbidearen eta edukiaren aurkibidearen ikonoa.
  2. Barra materialen izena eta oraingo atalaren izenburua.
  3. Nabigazio geziak (hurrengo-aurreko orrialdea).
  4. Edukiak.

Egilea:

Pau Casacuberta

Kredituak

© Itinerarium 2011

ZUZENDARITZA: Narcís Vives

KOLABORATZAILEAK:

  • PRODUKZIO-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • EDUKI-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • ZUZENDARITZA TEKNIKOA: Maite Vílchez
  • EGILEA: Soledad Garzón
  • EUSKARARA ITZULPENA: Eskola 2.0
  • MAKETAZIOA: Miquel Gordillo eta Maite Vílchez
tooltip_home
tooltip_lower
tooltip_higher
tooltip_ayuda
tooltip_pre
tooltip_next
tooltip_secciones
tooltip_no_visitable