3. Mailako IKT KAPSULA - LANTEGIA
Webquest
Ikasgelako programazioa
20separador_indice_X_de_N23
0%

Ikasgelako programazioa

MAILA

IRAKASGAIA

GAIA

IZENBURUA

IRAUPENA

Lehen Hezkuntzako 5. maila

Ingurunearen ezaguera

Loredun landareak

Loredun landareak: egutegia: natura koloretan urtean zehar.

3-4 saio (3-4 ordu)

UNITATE DIDAKTIKOAREN DESKRIBAPENA

Proposamen didaktiko honekin, ikasleek loredun landareen ezaugarri nagusiak eta ingurunearekin duten harremana ezagutu ahal izango dituzte. Diseinu-proposamen bat duen Webquest gisa aurkezten da proposamena. Ikasleek hiru fase edo "etapa" igaro beharko dituzte guztira, zeregina antolatzetik hasita.

Proposamen didaktiko honen helburua da lankidetza eta talde-lana sustatzea. Horregatik, jarduerak taldean egin behar dira. Bestalde, proposamen honek bi IKT tresna integratzen ditu, natur zientzietako gai bat zenbait ikasketa-estrategiarekin lantzeko.

Komunitatearekin parteka daitekeen landare-egutegi bat da Webquestaren azken emaitza.

CURRICULUM-EDUKIAK
  • Landare baten atalak identifikatzea eta bereiztea.
  • Informazioa bilatzea eta ulertzea.
  • Zenbait iturritatik (zuzenean ikusitakoa, entziklopediak, bideoak...) datorren informazioa antolatzea eta konparatzea.
  • Loredun landare baten bizi-zikloa identifikatzea.
  • Gainerako eskola-komunitatearekin parteka daitekeen landare-egutegi bat egitea.
  • Talde-lana. Berdinen artean elkarlanean aritzeko estrategiak garatzea.
  • Sarean informazioa eta irudiak bilatzea eta aukeratzea.

IKASKETA-HELBURUAK

  • Loredun landare baten ezaugarriak identifikatzea eta ezagutzea.
  • Ingurunearen, urteko zikloaren eta loredun landareen arteko erlazioa ezagutzea.
  • Azalpen-testuak irakurri eta ulertzea, haien egiturari eta esanahi orokorrari erreparatuta.
  • Hiztegi espezifikoa zehaztasunez erabiltzea.
  • IKT tresnak erabiltzen ikastea: Webquest, Impress OpenOffice eta Flickr.

IKT GAITASUN OROKORRAK*

F2. IKTak erabiltzea informazioa bilatzeko, aukeratzeko eta aztertzeko.

F3. IKTak erabiltzea testu-informazioa prozesatzeko.

F5. IKTak erabiltzea multimedia-informazioa prozesatzeko.

A1. Komunikatzea eta lankidetzan jardutea.

A2. Ingurune birtualetan moldatzen jakitea.

A3. Informazioa kudeatzea, sortzea eta baloratzea.

C1. Informazioaren pribatutasunari buruz hausnartzea.

C2. Jabetza intelektuala aintzat hartzea.

*"Eskola 2.0" proposamenean Lehen Hezkuntzako 5. mailako ikasleentzako IKT gaitasunei buruz adierazitakoaren barruko itemak. Lantegi honi erantsitako materialetatik aterata: Irakasleentzako eta ikasleentzako IKTko gaitasun-mapak: http://www.eskola20.org/prestakuntza/gaitasun_mapak.pdf.

Laguntza

Laguntza
  1. Ezkerreko Menua (goitik beherako ordenean): ikastaroaren orrialde nagusiko ikonoa (home), hizki tamainuaren ikonoa, moduluaren inprimakiaren ikonoa, laguntzarako sarbidearen eta edukiaren aurkibidearen ikonoa.
  2. Barra materialen izena eta oraingo atalaren izenburua.
  3. Nabigazio geziak (hurrengo-aurreko orrialdea).
  4. Edukiak.

Egilea:

Pau Casacuberta

Kredituak

© Itinerarium 2011

ZUZENDARITZA: Narcís Vives

KOLABORATZAILEAK:

  • PRODUKZIO-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • EDUKI-ZUZENDARITZA: Antonio Cara
  • ZUZENDARITZA TEKNIKOA: Maite Vílchez
  • EGILEA: Soledad Garzón
  • EUSKARARA ITZULPENA: Eskola 2.0
  • MAKETAZIOA: Miquel Gordillo eta Maite Vílchez
tooltip_home
tooltip_lower
tooltip_higher
tooltip_ayuda
tooltip_pre
tooltip_next
tooltip_secciones
tooltip_no_visitable