Ikasgelako programazioa
MAILA |
IRAKASGAIA |
GAIA |
IZENBURUA |
IRAUPENA |
Lehen Hezkuntzako 5. maila |
Ingurunearen ezaguera |
Loredun landareak |
Loredun landareak: egutegia: natura koloretan urtean zehar. |
3-4 saio (3-4 ordu) |
UNITATE DIDAKTIKOAREN DESKRIBAPENA |
Proposamen didaktiko honekin, ikasleek loredun landareen ezaugarri nagusiak eta ingurunearekin duten harremana
ezagutu ahal izango dituzte. Diseinu-proposamen bat duen Webquest gisa aurkezten da proposamena. Ikasleek hiru fase edo "etapa"
igaro beharko dituzte guztira, zeregina antolatzetik hasita.
Proposamen didaktiko honen helburua da lankidetza eta talde-lana sustatzea. Horregatik, jarduerak taldean
egin behar dira. Bestalde, proposamen honek bi IKT tresna integratzen ditu, natur zientzietako gai bat zenbait ikasketa-estrategiarekin
lantzeko.
Komunitatearekin parteka daitekeen landare-egutegi bat da Webquestaren azken emaitza.
|
CURRICULUM-EDUKIAK |
- Landare baten atalak identifikatzea eta bereiztea.
- Informazioa bilatzea eta ulertzea.
- Zenbait iturritatik (zuzenean ikusitakoa, entziklopediak, bideoak...) datorren informazioa antolatzea eta konparatzea.
- Loredun landare baten bizi-zikloa identifikatzea.
- Gainerako eskola-komunitatearekin parteka daitekeen landare-egutegi bat egitea.
- Talde-lana. Berdinen artean elkarlanean aritzeko estrategiak garatzea.
- Sarean informazioa eta irudiak bilatzea eta aukeratzea.
|
IKASKETA-HELBURUAK |
- Loredun landare baten ezaugarriak identifikatzea eta ezagutzea.
- Ingurunearen, urteko zikloaren eta loredun landareen arteko erlazioa ezagutzea.
- Azalpen-testuak irakurri eta ulertzea, haien egiturari eta esanahi orokorrari erreparatuta.
- Hiztegi espezifikoa zehaztasunez erabiltzea.
- IKT tresnak erabiltzen ikastea: Webquest, Impress OpenOffice eta Flickr.
|
IKT GAITASUN OROKORRAK* |
F2. IKTak erabiltzea informazioa bilatzeko, aukeratzeko eta aztertzeko.
F3. IKTak erabiltzea testu-informazioa prozesatzeko.
F5. IKTak erabiltzea multimedia-informazioa prozesatzeko.
A1. Komunikatzea eta lankidetzan jardutea.
A2. Ingurune birtualetan moldatzen jakitea.
A3. Informazioa kudeatzea, sortzea eta baloratzea.
C1. Informazioaren pribatutasunari buruz hausnartzea.
C2. Jabetza intelektuala aintzat hartzea. |
*"Eskola 2.0" proposamenean Lehen Hezkuntzako 5. mailako ikasleentzako IKT gaitasunei buruz adierazitakoaren
barruko itemak. Lantegi honi erantsitako materialetatik aterata: Irakasleentzako eta ikasleentzako IKTko gaitasun-mapak: http://www.eskola20.org/prestakuntza/gaitasun_mapak.pdf.