5. Jarduera
Webquesta martxan jartzea, eta hura garatzen eta ebazten laguntzea.
Ikasleei zeregin birtual bat proposatzen dien irakasleak ikasleen autonomian oinarritu behar du proposamena.
Laguntzeko zeregina Webquesta garatzeko etapekin lotuta egongo da. Honela laburbil daiteke:
Webquestaren elementua
| Irakaslearen zeregina
|
Sarrera
| Gaia aurkeztea, motibazioa piztea
|
Zeregina
| Helburua argitzea, konpondu beharreko arazoa edo erronka azaltzea.
|
Prozesua
| Taldeek rolak banatzen dituztela ziurtatzea; ikasleek beharrezko diren tresnak dituztela ziurtatzea,
edo alternatibak bilatzen laguntzea; lana eraginkortasunez hasten laguntzea.
|
Baliabideak
| Arazo teknikoak konpontzea, halakorik balego (adibidez, hiperestekek ez funtzionatzea); tresna
birtualak (adibidez, orrien barruko bilatzaileak) erabiltzen zailtasunak dituzten ikasleei laguntzea.
|
Ebaluazioa
| Ebaluazio-matrize baten erabilera argitzea.
|
Ondorioa
| Talde bakoitzaren ondorioekin egiten den azken eztabaida moderatzea.
|