1. jarduera: Webquestaren
elementuak ezagutzea.
2. jarduera: Webquesta antolatzea.
|
|
D1. Ikaskuntza-esperientziak diseinatzea, martxan jartzea
eta ebaluatzea, ikasleak bere interesen, erritmoaren, ikasteko moduaren eta trebetasunen arabera lan egin dezan, jada eginda
dauden IKT baliabideak erabiliz.
D4. Ikaskuntza-esperientziak diseinatzea, martxan jartzea eta ebaluatzea, IKT baliabideak
erabiliz XXI. menderako trebetasunak sustatzeko ikasleengan; esaterako, lankidetza, talde-lana, pentsaera kritikoa, arazoak
konpontzea, enpatia eta sormena.
D5. Identifikatzea eta ebaluatzea zer IKT baliabidek balio duten: diziplinaren edukiak ulertzeko
eta garatzeko, zenbait komunikazio-modu erabiltzeko, informazioa baliozkotzat jotzeko balio duten metodoak erabiltzeko, jakintza
sortzeko erabiltzen diren helburuak sakontzeko.
D6. Mundu errealeko gaiak esploratzeko eta/edo benetako arazoak konpontzeko aukera ematen
duten IKT baliabideak erabiltzea.
D9. Ikasleengan hausnarketa sustatzea, elkarlanerako IKT baliabideak erabiliz, kontzeptuak
erakutsi eta argitzeko, estrategiak planifikatzeko, eta aurkeztutako arazoen konponbideak identifikatzeko eta ebaluatzeko
aukera emango dutenak.
D14. Informazioa (batez ere web-informazioa) bilatu eta aztertzeko estrategiak modelatu
eta sustatzen dituzten ikaskuntza-esperientziak diseinatu, gauzatu eta ebaluatzea. |
3. jarduera: Beharrezko
diren baliabideak bilatzea.
4. jarduera: Ikasleek erabiliko duten Impress programarekin
ohitzea. |
|
G5. Testu-prozesamenduko oinarrizko eragiketak egitea
(formatua, lerrokatzea, orrialdeak zenbakitzea, irudiak txertatzea, letra-tipoa eta tamaina aldatzea, eta dokumentuak artxibatu
eta inprimatzea).
G7. Multimedia-edukiekin lotutako oinarrizko eragiketak egitea (formatua; irudi bat, soinua,
testua edo bideoa txertatzea; webgune batetik irudi bat deskargatzea).
G8. Erraz erabiltzea Interneteko zerbitzuak (webak, posta elektronikoa, foroa, txata, mezularitza
eta beste batzuk) informazioa bilatzeko, ikastetxearen barruan nahiz ikastetxetik kanpo ikaskideekin komunikatzeko, eta esperientziak
partekatzeko.
D1. Ikaskuntza-esperientziak diseinatzea, martxan jartzea eta ebaluatzea, ikasleak bere
interesen, erritmoaren, ikasteko moduaren eta trebetasunen arabera lan egin dezan, jada eginda dauden IKT baliabideak erabiliz.
D2. Ikasleei beren ikaskuntzaren protagonista izaten lagunduko dieten ikaskuntza-giroak
sortzea, aukera izan dezaten beren esperientziak eta helburuak diseinatzeko eta beren lanak ebaluatzeko IKT baliabideak erabiliz.
D5. Identifikatzea eta ebaluatzea zer IKT baliabidek balio duten: diziplinaren edukiak ulertzeko
eta garatzeko, zenbait komunikazio-modu erabiltzeko, informazioa baliozkotzat jotzeko balio duten metodoak erabiltzeko, jakintza
sortzeko erabiltzen diren helburuak sakontzeko.
D6. Mundu errealeko gaiak esploratzeko eta/edo benetako arazoak konpontzeko aukera ematen
duten IKT baliabideak erabiltzea.
D9. Ikasleengan hausnarketa sustatzea, elkarlanerako IKT baliabideak erabiliz, kontzeptuak
erakutsi eta argitzeko, estrategiak planifikatzeko, eta aurkeztutako arazoen konponbideak identifikatzeko eta ebaluatzeko
aukera emango dutenak. |
5. jarduera: Webquesta
martxan jartzea, eta hura garatzen eta ebazten laguntzea.
|
-
Webquest
-
OpenOfficeren Impress
|
D1. Ikaskuntza-esperientziak diseinatzea, martxan jartzea
eta ebaluatzea, ikasleak bere interesen, erritmoaren, ikasteko moduaren eta trebetasunen arabera lan egin dezan, jada eginda
dauden IKT baliabideak erabiliz.
D2. Ikasleei beren ikaskuntzaren protagonista izaten lagunduko dieten ikaskuntza-giroak
sortzea, aukera izan dezaten beren esperientziak eta helburuak diseinatzeko eta beren jarduerak ebaluatzeko IKT baliabideak
erabiliz.
D4. Ikaskuntza-esperientziak diseinatzea, martxan jartzea eta ebaluatzea, IKT baliabideak
erabiliz XXI. menderako trebetasunak sustatzeko ikasleengan; esaterako, lankidetza, talde-lana, pentsaera kritikoa, arazoak
konpontzea, enpatia eta sormena.
D6. Mundu errealeko gaiak esploratzeko eta/edo benetako arazoak konpontzeko aukera ematen
duten IKT baliabideak erabiltzea.
D10. Proposatutako helburuekiko irizpide argi eta zehatzak ezartzeko balio duten eta ikasleei
beren aurrerapen-maila egiaztatzeko aukera ematen dieten IKT baliabideak jartzea ikasleen esku, beren lanak hobe ditzaten.
D14. Informazioa (batez ere web-informazioa) bilatu eta aztertzeko estrategiak modelatu
eta sustatzen dituzten ikaskuntza-esperientziak diseinatu, gauzatu eta ebaluatzea.
C6. Webean egileak aitortzeko eta iturriak behar bezala aipatzeko informazioa erabiltzeari
buruzko arauak ezagutzea, errespetatzea eta errespetaraztea. |