1. jarduera: Webquestaren
                  elementuak ezagutzea. 
                  
                  2. jarduera: Webquesta antolatzea. 
                   | 
                   | 
                  D1. Ikaskuntza-esperientziak diseinatzea, martxan jartzea
                  eta ebaluatzea, ikasleak bere interesen, erritmoaren, ikasteko moduaren eta trebetasunen arabera lan egin dezan, jada eginda
                  dauden IKT baliabideak erabiliz. 
                   D4. Ikaskuntza-esperientziak diseinatzea, martxan jartzea eta ebaluatzea, IKT baliabideak
                  erabiliz XXI. menderako trebetasunak sustatzeko ikasleengan; esaterako, lankidetza, talde-lana, pentsaera kritikoa, arazoak
                  konpontzea, enpatia eta sormena. 
                   D5. Identifikatzea eta ebaluatzea zer IKT baliabidek balio duten: diziplinaren edukiak ulertzeko
                  eta garatzeko, zenbait komunikazio-modu erabiltzeko, informazioa baliozkotzat jotzeko balio duten metodoak erabiltzeko, jakintza
                  sortzeko erabiltzen diren helburuak sakontzeko. 
                   D6. Mundu errealeko gaiak esploratzeko eta/edo benetako arazoak konpontzeko aukera ematen
                  duten IKT baliabideak erabiltzea. 
                   D9. Ikasleengan hausnarketa sustatzea, elkarlanerako IKT baliabideak erabiliz, kontzeptuak
                  erakutsi eta argitzeko, estrategiak planifikatzeko, eta aurkeztutako arazoen konponbideak identifikatzeko eta ebaluatzeko
                  aukera emango dutenak. 
                   D14. Informazioa (batez ere web-informazioa) bilatu eta aztertzeko estrategiak modelatu
                  eta sustatzen dituzten ikaskuntza-esperientziak diseinatu, gauzatu eta ebaluatzea.  | 
                  
                  
                  3. jarduera: Beharrezko
                  diren baliabideak bilatzea. 
                  4. jarduera: Ikasleek erabiliko duten Impress programarekin
                  ohitzea.                      | 
                   | 
                  G5. Testu-prozesamenduko oinarrizko eragiketak egitea
                  (formatua, lerrokatzea, orrialdeak zenbakitzea, irudiak txertatzea, letra-tipoa eta tamaina aldatzea, eta dokumentuak artxibatu
                  eta inprimatzea). 
                   G7. Multimedia-edukiekin lotutako oinarrizko eragiketak egitea (formatua; irudi bat, soinua,
                  testua edo bideoa txertatzea; webgune batetik irudi bat deskargatzea). 
                   G8. Erraz erabiltzea Interneteko zerbitzuak (webak, posta elektronikoa, foroa, txata, mezularitza
                  eta beste batzuk) informazioa bilatzeko, ikastetxearen barruan nahiz ikastetxetik kanpo ikaskideekin komunikatzeko, eta esperientziak
                  partekatzeko. 
                   D1. Ikaskuntza-esperientziak diseinatzea, martxan jartzea eta ebaluatzea, ikasleak bere
                  interesen, erritmoaren, ikasteko moduaren eta trebetasunen arabera lan egin dezan, jada eginda dauden IKT baliabideak erabiliz. 
                   D2. Ikasleei beren ikaskuntzaren protagonista izaten lagunduko dieten ikaskuntza-giroak
                  sortzea, aukera izan dezaten beren esperientziak eta helburuak diseinatzeko eta beren  lanak ebaluatzeko IKT baliabideak erabiliz. 
                   D5. Identifikatzea eta ebaluatzea zer IKT baliabidek balio duten: diziplinaren edukiak ulertzeko
                  eta garatzeko, zenbait komunikazio-modu erabiltzeko, informazioa baliozkotzat jotzeko balio duten metodoak erabiltzeko, jakintza
                  sortzeko erabiltzen diren helburuak sakontzeko. 
                   D6. Mundu errealeko gaiak esploratzeko eta/edo benetako arazoak konpontzeko aukera ematen
                  duten IKT baliabideak erabiltzea. 
                   D9. Ikasleengan hausnarketa sustatzea, elkarlanerako IKT baliabideak erabiliz, kontzeptuak
                  erakutsi eta argitzeko, estrategiak planifikatzeko, eta aurkeztutako arazoen konponbideak  identifikatzeko eta ebaluatzeko
                  aukera emango dutenak.                      | 
                  
                  
                  
                  5. jarduera: Webquesta
                  martxan jartzea, eta hura garatzen eta ebazten laguntzea. 
                   | 
                  
                  
                  - 
                  
Webquest 
                   
                  - 
                  
OpenOfficeren Impress 
                   
                  
                    | 
                  D1. Ikaskuntza-esperientziak diseinatzea, martxan jartzea
                  eta ebaluatzea, ikasleak bere interesen, erritmoaren, ikasteko moduaren eta trebetasunen arabera lan egin dezan, jada eginda
                  dauden IKT baliabideak erabiliz. 
                   D2. Ikasleei beren ikaskuntzaren protagonista izaten lagunduko dieten ikaskuntza-giroak
                  sortzea, aukera izan dezaten beren esperientziak eta helburuak diseinatzeko eta beren  jarduerak ebaluatzeko IKT baliabideak
                  erabiliz. 
                   D4. Ikaskuntza-esperientziak diseinatzea, martxan jartzea eta ebaluatzea, IKT baliabideak
                  erabiliz XXI. menderako trebetasunak sustatzeko ikasleengan; esaterako, lankidetza, talde-lana, pentsaera kritikoa, arazoak
                  konpontzea, enpatia eta sormena. 
                   D6. Mundu errealeko gaiak esploratzeko eta/edo benetako arazoak konpontzeko aukera ematen
                  duten IKT baliabideak erabiltzea. 
                   D10. Proposatutako helburuekiko irizpide argi eta zehatzak ezartzeko balio duten eta ikasleei
                  beren aurrerapen-maila egiaztatzeko aukera ematen dieten IKT baliabideak jartzea ikasleen esku, beren lanak hobe ditzaten. 
                   D14. Informazioa (batez ere web-informazioa) bilatu eta aztertzeko estrategiak modelatu
                  eta sustatzen dituzten ikaskuntza-esperientziak diseinatu, gauzatu eta ebaluatzea. 
                   C6. Webean egileak aitortzeko eta iturriak behar bezala aipatzeko informazioa erabiltzeari
                  buruzko arauak ezagutzea, errespetatzea eta errespetaraztea.  |